לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

וואי, עוד שנה בדיוק>> סוף החטיבה. זהו, נגמרה כיתה ח'....


וואו זה עבר כל כך מהר, כל השנה הזאת..

כל מה שעבר עליי.. כל כך הרבה!! O:

 

אז.. שנעבור לסיכום שנה? :)

תחילת שנה>> וואי אהבתי כל כך הרבה זמן את הקוף OMG (כמה אנרגיות על כלום..)

הצטרפתי למועצת תלמידים.

התקרבתי לגמרי לנועם.

יש לי חבר.

בת מצווה לבת דודה שלי מדרגה שניה.

בר מצווה לבן דוד שלי.

בר מצווה למונדשיין. (=נראה לי כל כך רחוק!!)

חתונה לבן דוד שלי.

עליתי לגו"ב!!

הכרתי את תומר, וגם רבתי איתו וניתקנו קשר..

הכרתי את אילן ואלון.

מאי טסה לפריז.

עבודת "קום והתהלך בארץ" [כל כך מיותר XD]

דודה שלי עברה הפלה.

נולדה לי בת דודה חדשה (:

שמו לי ריבועים בשיניים.

טיול שנתי. -היה חביב^^ אבל אין על שנה שעברה D:

חבורת פסי"ם.

קנו לי אולסטאר D:

עליתי לקבר של סבתא שלי פעמיים.

עברנו ל-2007!!

טיול סוכות בשמו"ץ

טיול ל"ג בעומר :)

טיול כנרת!

השמעות לייצוגית (נשארתי בקול ראשון..)

גיחה שבכלל לא יצאתי XD

גיוסים ב"סורקיס".

 

וואי אני לא זוכרת כל כך דברים אחרים..

אוף באסה..

 

לא נורא, אבל הולכים לעבור עליי עוד מלאאא דברים שנה הבאה וגם עד אז :)

טיול חומה ומגדל :)

קייצת בתור צוותכני!! O:

יומולדת 14!!

כיתה ט'> שלב מבין העמוסים..

הרשמה לתיכון.

אני מצטרפת לאיזה וועדות שאני ארצה:]]

פרוייקט ג'.

קייצת הבאה= אני מדריכה!!! OMG

 

וואי איזה אדיר הולך להיות ^^

 

בעצם.. 

מחר תעודות ולהתראות.

=[ אני אתגעגע..

נכתב על ידי , 19/6/2007 20:10   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, השומר הצעיר, סיכום.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאוריק ב-25/6/2007 22:40



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)