לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

פוזה.


שמעתם פעם את המשפט-

"אני לא מצלמה, אז אל תעשו עליי פוזות!"

...?

יש אנשים שלא חושבים ככה.

 

נמאס לי מאנשים שעושים הכול כדי להשתנות בשביל אנשים אחרים.

הם לא משתנים בשביל עצמם.. ממש לא.

ורואים את זה על כל אחד ואחד מהאנשים שהכרתי פעם, והשתנו.

הם מנסים להתשנות בשביל "החבר'ה".

בשביל להיות מקובלים.

בשביל שיאהבו אותם.

 

אז לדעתי, לא באמת אוהבים אתכם..

כי זה לא אתם.

שכחו מזה...

אתם סתם עושים פוזות.

ובלי להעליב- זה ממש לא מתאים לכם.

אני כבר לא מכירה את האנשים היפים, התמימים, שאפשר היה לדבר איתם מתי שרק ארצה, כשאני מקשיבה להם ומדברת איתם, לא הכול זה דיכאון ובא לי למות.

וכשאני מדברת איתם אז הם לא עושים שומדבר אחר מלדבר על החברים שלהם כאילו הם אלוהים..

אתם לא מרגישים שזה לא אתם?

באמת טוב לכם עם עצמכם ככה?

אתם רבים עם המשפחה שלכם.

אתם רבים עם חברים שלכם.

לא טוב לכם בבית, ובחוץ אתם מנסים למצוא את הפתרון, במקום לחפש את הבעיה.

הבעיה היא אתם.

אתם פשוט לא מבינים מה זה..

אתם מסתובבים עם חבורות אנשים שאתם כמעט ולא מכירים.

אתם לא מתחברים אליהם, ובכל זאת אתם איתם...

ואפילו בשביל אדם אחד..

אבל למה ללכת באופן קיצוני כל כך..!?

כל כך רע לכם עם עצמכם..?

 

תרשו לי להגיד שמה שהולך איתכם- מגוחך.

באמת שאתם הייתם אנשים ממש טובים.

אנשים שתמיד אפשר לצחוק איתם, לדבר איתם, לספר להם, להיות איתם.

עכשיו....

אם תרשו לי להגיד לכם, כשאני רואה אתכם, אני באמת כבר לא מכירה אתכם..

מי אתם בכלל?..

אתם לא האנשים שפעם הייתם.

לגמרי לא!

הכול פוזה.

פוזה ושקרים.

אתם משקרים לעצמכם, למשפחה שלכם, לחברים, לאנשים..

וסתם כי..

"אני רוצה להשתנות..."

וגם זה משפט די ידוע ומוכר.

 

תשתנו.

אבל לא בצורה הזאת.

לא בצורה הזאת שמרחיקה מכם כל כך הרבה אנשים..

למען האמת, אני די מצטערת עליכם..

אולי אתם באמת לא מצטערים עליי ועל כל האנשים שהתרחקו מכם בגלל השינוי הזה, אבל אני באמת מתגעגעת לאנשים שהייתם.

מוזר להגיד "הייתם", בעצם- תמיד תישארו אתם.

עד כמה שאתם תרצו להדחיק את זה החוצה מכם...

חבל שאני לא יכולה לעשות עם זה שומדבר...

 

אין מה לעשות.

זאת עובדה.

שינוי, הוא לא תמיד לטובה.

 



נכתב על ידי , 20/7/2007 21:17   בקטגוריות מחשבות, נמאס., עובדות, פסימי  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-3/8/2007 18:14



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)