לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2007

ט"ו באב. יום האהבה. 3>


אני אוהבת את עצמי.

טוב, לא בדיוק.

אני אוהבת-לא אוהבת...

אני אוהבת את עצמי בגלל הדברים שאני עוברת.

אני אוהבת את עצמי על כל הדברים הטובים שבי.

על הדברים שההורים שלי העניקו לי.

על הדברים שההורים שלי תמיד מעניקים לי.

אני אוהבת את עצמי על האנשים שסובבים אותי.

על האנשים שאני בחרתי כ-החבר'ה שלי.

על האנשים שנמצאים במשפחה שלי. אחד אחד.

על הרבה דברים שאני מעריכה אותם, ומקבלת אותם לא כמובן מאליו.

 

אבל.. אני לא אוהבת את עצמי.

אני לא אוהבת את עצמי על הדברים שאני עושה. על הטעויות.

אני לא אוהבת את עצמי על השקרים שלי לעצמי, על השכנועים העצמיים.

אני לא אוהבת את עצמי על ההחלטות הדפוקות שאני מקבלת לרוב.

אני לא אוהבת את עצמי על הרגשות שלי.

אני לא אוהבת את עצמי על המחשבות שלי.

אני לא אוהבת את עצמי על כך שאני לפעמים מתחברת עם האנשים הלא-נכונים.

אני לא אוהבת את עצמי על כך שאני לא יודעת מה לעשות במצבים מסוימים, שאני כן צריכה לדעת מה לעשות..

 

אני מן כזה... מסתדרת עם עצמי ומנסה לשרוד.

מנסה ליהנות ממה שיש.

מנסה ליהנות ממה שאפשר.

מנסה להפיק את המיטב מהגרוע.

מנסה לא להדחיק לצד מחשבות.

מנסה לא להדחיק לצד רגשות.

מנסה גם לא לשקר לעצמי, ולא לנסות לחשוב אחרת מהמציאות..

 

אחרי הכול, אני תמיד אהיה כזאת.

אם ארצה או לא, אני זאת אני, ואין לי הרבה מה לעשות עם זה..

אני צריכה ללמוד להיות מי שאני, מה שאני, ואיך שאני.

בעצם, אני צריכה ללמוד לאהוב את עצמי, ולהעריך את מה שיש לי.

למען האמת, אם היו נותנים לי להחליף את החיים שלי בחיים של מישהו אחר-

אני חושבת שלא הייתי עושה את זה.

בחיים.

 

בכל מקרה, כל מה שנשאר לי להגיד פה זה שיהיה לכם-

יום אהבה שמח:)

...ואני איהנה לי פה עם עצמי, ועם האהבה העצמית שלי3>


 

 




נכתב על ידי , 29/7/2007 21:42   בקטגוריות יהיה טוב, מחשבות, עובדות, אהבה ויחסים, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהונתן!! ב-2/8/2007 18:37



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)