לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

שאלון.


10 דברים שבא לך לעשות עכשיו:

  1. לגרד את העקיצות :|
  2. להתקלח
  3. ללכת לישון
  4. להכין מלא צמידים מחרוזים
  5. לסיים את העבודה בהיסטורייה
  6. להתחיל את העבודה בספרות
  7. לשמוע מוזיקה
  8. לסיים את השאלה החופרת הזאת
  9. להגיד תודה שסיימתי את השאלה החופרת הזאת
  10. תודה.

 

9 דברים שהכי לא באים עכשיו בטוב:

1.        מחזור

2.        ריבים

3.        שירים של נחמנים בזמן שאני עושה שיעורים

4.        בצפר

5.        סיום החופש

6.        צעקות

7.        שיערות מיותרות=\

8.        השיר הזה!

9.        אני לא יכולה להירדם

 

8 מילים שעולות לך לראש:

  1. לישון
  2. קניות
  3. בצפר
  4. איכס
  5. שעון
  6. עברית
  7. שורה
  8. כפר השעשועים

 

7 דברים שאת/ה הולכים לעשות עוד מעט:

  1. להתקלח
  2. לצחצח שיניים
  3. להחליף בגדים
  4. להדליק את המזגן
  5. לכבות את המחשב
  6. להגיד לילה טוב
  7. ללכת לישון

 

6 דברים שאת/ה רואה מצד ימין שלך:

1.        לוח שנה

2.        יומן

3.        טלפון

4.        מדפסת

5.        עיתון

6.        דפים

 

5 דברים שאת/ה רואה מצד שמאל:

  1. דיסקים. הרבה דיסקים.
  2. אוזניות
  3. הרגל שלי
  4. ניילוניות
  5. ספרים. הרבה ספרים.

4 דברים שיש עלייך:

          1.        מכנס

2.        תחתונים

3.        גופייה

4.        חזייה

 

3 דברים שאת/ה חושב/ עליהם עכשיו:

1.       מתי אני אסיים את העבודה בהיסטוריה?

2.       מתי אני אגיש את העבודה בהיסטוריה?

3.       ומה לגבי העבודה בספרות?!

 

 

2 עובדות שלא ידעתם עלי:

1.        אתמול חזרתי מצימרים.

2.        היום ישנתי עד 12.

 

ומילה אחרונה אחת לסיכום:

מונטה כריסטו [שיט. זה שתיים.]

 

 

עבודה בהיסטוריה

עבודה בהיסטוריה

עבודה בהיסטוריה

חייבת להתחיל לחרוש!!!!!!!!!

 

 

עוד 9 ימים.

עוד 9 ימים.

עוד 9 ימים...

 

הספירה לאחור החלה....

כמה עצוב!!

עוד מעט כבר יתחיל הלחץ, השיגעון, הטירוף, כיתה ט'.

כיתה ט', למען השם!!

אוף אני כל כך לא רוצה.....

=\

 

טוב, די. להיות אופטימיים.

טוב היה.

יהיה טוב.

כיתה ט'.

אני אעבור את זה.

כולה כיתה ט', מה אני מתרגשת......

 

 

 

 

 

טוב חפרתי, פוסטתמונות מהצימרים למטה.

תגיבו:)

 

נכתב על ידי , 23/8/2007 22:05  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של it's my dirty Littel secret..:O ב-26/8/2007 22:14



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)