לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

בחיים לא שיערתי שזה יקרה O:


ועוד לפני שמתחילה השנה!!!

שמע ישראל.

 

מכירים את הרגעים האלה שאתם רואים מישהו שאתם הכי לא רוצים לראות בעולם, ופתאום...

פוף!

הוא מופיע.

 

היה בא לי למות...

באותו רגע הרגשתי כאילו הלב שלי נופל לתחתונים.

ולא סתם נפילה.

הוא עשה אומגה=\

(ונשאר למטה....)

הייתי בלחץ אטומי...

הייתי בהיסטריה!

הייתי באטרף!

הלב שלי פעם ממש ממש חזק, והרגשתי שאני מתוחה כמו שאף פעם זה לא קרה לי...

אבל עברתי את הרגע הזה.

 

והנה אני.

 

-ודי שמחה למען האמת.

עכשיו לפחות אני יודעת בערך דברים שהרבה זמן רציתי לברר ולא היה לי איך.

ס"ס אני כבר בערך מתחילה לקבל כיוון, ואני כל כך שמחה!!

סוף סוחף ראיתי את הבנאדם הזה [למרות שאני לא בטוחה אם זה הוא באמת או לא..], אבל עכשיו אני יכולה לפחות להיות במשהו אחד.

ואני ממש שמחה:)

אין משהו שרציתי יותר מאשר לדעת אם זה נכון או לא...

ואני יודעת את זה עכשיו *למהאניחופרת?!*

אז כשאראה אותו בתחילת שנה, כשנחזור ללימודים>>

זה כבר יהיה בקטנה;]

 

 

 

יהיה טוב.

קטן עליי XD

נכתב על ידי , 27/8/2007 21:39   בקטגוריות יהיה טוב, מחשבות, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליג. ב-1/9/2007 00:03



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)