לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

פוסט חופר!!! וואי כמה זמן לא עשיתי פוסט כזה P:


טוב, אז התחלנו ללמוד, מלפני שבוע^^

להגיד את האמת [למרות שכבר אמרתי אותה]? -ממש לא התגעגעתי, אבל חזרנו, מה לעשות.

עכשיו אני בכיתה ט', כבר בת 14 [עוד 10 ימים אני אהיה בת 14 וחודש בדיוק!], ואני שוב לומדת.

ולמרות שהחודשיים האלה של החופש הגדול- שעברו לי בטיסה, זה נראה לי כאילו עברתי את החודשיים הכי ארוכים בחייXD זה נראה לי כאילו לא הייתי שנה שלמה בבצפר..

 

אז חזרנו ללימודים, התחלפו לנו המורות- ויש לנו לדעתי מורות ממש טובות השנה. והם גם ממש נחמדות:]

אבל כולם כל כך השתנו!

פתאום כולם נהיו גבוהים כאלה.

מפותחים..

מפחידים..

מוזרים [?]

זה כל כך מוזר לי לראות את אנשים כאלה.. ולחשוב שהם היו פעם ממש קטנים ><'

 

אז מה אתם יודעים, אפילו אני השתניתי..

חידשתי קשרים, הכרתי אנשים [טוב בסדר, אז איש אחד..], ניתקתי קשרים..

אבל במצב שלי פשוט טוב לי.

באמת שטוב לי ככה.

אין שומדבר שמטריד אותי כרגע.

פשוט-

טוב לי עם הלימודים.

טוב לי עם המשפחה [שרק בחופש הזה הבנתי כל כך את המשמעות של המשפחה שלי].

טוב לי עם האנשים.

ו..

טוב לי עם עצמי.

אבל ממש טוב לי ככה, ואני לא רוצה לשנות דברים.

זהו, עבר לי הפחד.

למרות שאני יודעת שיהיה לחץ.

אבל אני צריכה לחשוב על הרצונות שלי, על השאיפות שלי.

להתמיד.

לעשות המיטב שאני יכולה!

לא לוותר.

 

כי אני רוצה להתקבל למגמת מוסיקה.

כי אני רוצה להתקבל לתזמורת הייצוגית השנה.

כי אני רוצה להוציא ציונים מעולים.

כי אני רוצה להתקבל לתיכון מעולה.

כי אני רוצה להצליח בחיים.

 

כי אני רוצה שיהיה לי טוב בעתיד!

 

 

 זהו חפרתי P:

הייתי פה:]

עשו מצווה-

תגיבו.

נכתב על ידי , 7/9/2007 20:25   בקטגוריות יהיה טוב, אופטימי, הרגשה טובה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-8/9/2007 12:28



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)