לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

השיעמום בשיעורים.. תראו מה זה עושה לאנשים!


גורם לי ולברגמן לכתוב סיפורים בהמשכים..

או כמו שדן אמר: "מה השיעור הזה גורם לאנשים........"

זה קורע, תקראו.

 

זה היה ביום א' [ברגמן ביקש שאני אציין שזה מיום א' XD]

 

זה היה היום: 



 

עידו אומר שהראשון שעשינו אתמול היה יותר מוצלח. לדעתי שניהם D:

תצפו לעוד אחד מחר, שלי של עידו ושל ברגמן:)

רציתי להעלות גם את הסיפור העלוב שלי ושל עידו [עלוב אבל מצחיק ברמות, ודי לא קשור^^] אבל אהובה הזאת לקחה לנו את הדף כשסיימנו ><'

חפיף..

מחר יהיה אחד ממש מוצלח ;]

 

ד"א גם בבלוג של עידו זה נמצא. מוזמנים חופשי!

 

 

;]

נכתב על ידי , 10/9/2007 15:19   בקטגוריות מצחיק אז צוחקים!  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של FaNtAsY ב-18/9/2007 19:57



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)