לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


"ואומרים לה לשמוח, רוצים שתאהב
רוצים שתצחק, שתחיה ועכשיו
אבל איך בחלום, היד מתרוממת
זה נראה אמיתי והנה היא שוב
משחקת איתם והם נחמדים
אוספים ממתקים ושומרים"

 


 

"כל כך הרבה רגעים של בינתיים
כאילו שכחנו שיש אחר כך
מנסים למצוא פינה של שקט
בין כל שדות המחשבה
הדרך הזו עוד תיקח אותי
למקומות אחרים שעוד אכיר
והאוויר יתחלק בין צללים חדשים
ובין הקוצים עוד אשרוד"

 

"ולפעמים הכל נראה אותו דבר
ולפעמים, פתאום, יש רגע מאושר
שלח לי מלאך
שישמח וידליק פה את האור
וישמור על מה שיש לשמור פה כל הזמן"

 

 

"מי אמר שאשתוק לכאב כה עמוק
ואת מה שהיה לא ניתן למחוק.
אני בחדר הקר מתפתל בתוכי,
זה חלום שמרגיש לא אמיתי."

 

חשבת שטוב כל הזמן קרוב
ולא לעזוב ותמיד לאהוב
אבל אולי, עדיף כמו ההוא מהספר,
שתמיד בורח ברגע שמתחיל להרגיש.
אולי עדיף כמו ההוא מהספר."

 

"ועכשיו כשאין שמיים
רק רסיסים של חוסר הבנות
ונדמה שאי אפשר לראות
ולא נשאר מקום לטעות.
לפעמים אני פוחדת
להגיד לך את האמת
לפעמים זה כמו הסוף
נרדם לרגע באמת.."


 

"למה לי לקחת ללב -
יש לי דברים חדשים בראש,
יש לי דמיון שעוזר לפעמים לשכוח.
למה לי לקחת ללב -
יש לי הרבה לאהוב מראש,
יש לי תמיד חברים שעוזרים לשמוח."

 

נכתב על ידי , 2/11/2007 19:07   בקטגוריות מחשבות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כהן ויפעי(= ב-7/11/2007 10:04



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)