לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

ישנן בנות.


ישנן בנות מושכות;

תתפלאו, ויש כאלה. אפילו אני מכירה כמה כאלה.

לפעמים אני מסתכלת עליהן ואני אומרת לעצמי עד כמה שאני מקנאה בהן שבאמת שמים עליהן עין... זה לא די מזל?

אבל לפעמים אני מסתכלת עליהן, ומתחילה להכיר אותן. יש כאלה שאני פשוט לא מבינה מה כל כך מושך בהן, שכולם רצים אחריהן מזילים ריר וכל כך מוקסמים מהן.

לעומת זאת, לפעמים כשאני מסתכלת עליהן, אני באמת מבינה למה אנשים כל כך אוהבים אותן. כי הן פשוט אישיות מדהימה..

כמה שהייתי רוצה להיות אחת מאלה.

 

ישנן בנות מכוערות;

אני לא יודעת עד כמה אני מנותקת לגמרי מהקבוצה הזאת, אבל אני יכולה להגיד שלדעתי הן קצת מסכנות.. נכון, לא לכולן יש מזל, ויופי זה לא הכול בחיים.

ברור.

אבל בכל זאת, יכול לרדת להן הביטחון העצמי שלהן, לפעמים לא מקבלים אותן בחברה בגלל זה, והדברים מצטברים במשך השנים..

לפי דעתי, הבנות האלה פשוט אמיצות.

ברור גם שחוסר הברירה פה הוא שולט, אבל בשביל להיות בחורה מכוערת, צריך אומץ.

בשביל לעשות שינוי- צריך עוד יותר אומץ.

 

ישנן בנות בעלות ביטחון עצמי גבוה;

בתקווה שאהיה אחת מהן ביום מן הימים.

בחורות כאלה לפי דעתי, יכולות להגיע רחוק.

ביטחון עצמי גבוה בעצם נובע בזה שהן משלימות עם מה שהן, אוהבות את איך שהן וגאות בעצמן.

הן לא צריכות שיבואו ויעודדו אותן בשביל אז אולי הן ירגישו יותר טוב.

יש להן ביטחון!

עם מטרות שהן מציבות לעצמן- הן הולכות איתן עד הסוף.

על המעשים שלהן- הן לא צריכות להתחרט.

ומה שהן אומרות- נאמר מלב שלם. לב ששלם עם עצמו וכל כך מוכן להגיד את הדברים.

לדעתי, להיות עם ביטחון עצמי גבוה [ברור שלא גבוה מדי], זאת ברכה.

 

ישנן בנות סכסכניות;

בחיים שלי לא הבנתי למה לעזאזל יש לאנשים נטייה להרוס לאחרים.

במקום שהן ישקיעו בקשרים שלהן עם החברות שלהן, במקום שישלטו בכעסים ובקנאות שלהן, לא. הן מסכסכות.

הן לא יכולות לסבול את זה ששני אנשים יהיו בקשר ויהיה להן טוב.

זה לא נובע מקצת סדיסטיות?

לדעתי, זה ממש נוראי. הרי זה אחרי זה מוביל לשקרים, למריבות, לכעסים, לקנאה, ובסופו של דבר- הן נשארות לבד.

בסוף מגלים אותן, רואים את האופי האמיתי שלהן, ואז הן נופלות...

אז אולי הן מבינות מה הן עשו, ומנסות לשפר. לפעמים גם ה"אז" הזה הוא כבר מאוחר מדי...

 

ישנן בנות אמיתיות;

ואני לא מדברת על זה שהן סיפרו לך מה באמת קרה בינה לבינו, או שפעם אחת היא סיפרה לך איזה משהו מביך ורק איתך היא כנה.

יש בנות שהן באמת כנות, ואמיתיות מכל הלב.

תמיד מספרות את האמת, לא מוכנות לשקרים, הכול הן אומרות ביושר לב ובכנות.

תמיד הן מספרות מה באמת קרה, בלי תוספות, בלי שקרים "לבנים".

בנות שאי אפשר לריב איתן אף פעם, כאלה שהן מדהימות.

זה די נדיר למצוא כאלה.

 

ישנן בנות חברות;

חברות-חברות. חברוּת של אמת, חברות שמתבססת על כנות, ועל יושר, ועל עזרה, ועל אהבה הדדית.

כאלה שקשה למצוא, וכשמוצאים אותן, עושים כמעט הכול בשביל לא לאבד אותן.

אפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות.

אפשר לספר להן כל כך הרבה דברים בידיעה שהן לא יצחקו, לא יספרו, לא ירכלו...

אפשר תמיד לפנות אליהן בידיעה שהן אלה שיתמכו, הן אלה שיעזרו ויגידו מילה טובה, יחבקו, יעודדו.

כאלה שתמיד יהיו שם, תמיד.

ולא משנה מה- הן יעשו הכול אחת בשביל השניה.


ישנן בנות שקרניות וצבועות;

בהתחלה זה מתחיל לאחים או לאחיות, זה מתגלגל להורים, לחברים, לחברות, למורים, וזה נהפך להיות כמו גוש שלג בלתי פוסק, שאי אפשר לעצור אותו. הן רגילות תמיד לספר שקרים, לרכל, להגיד משהו אחד למישהו, ואחרי זה להגיד אחרת למישהו אחר.. ממש כמו הפתגם שאומר "אחד בפה אחד בנפש" [או משהו כזה לא?] אז זה ממש ככה.

הן בכלל לא יודעות מה הן רוצות. תמיד הן עסוקות ב-לספר שקרים, לספר דברים לא נכונים, על עצמן, על אנשים שסובבים אותן.. חבל שלוקח כל כך הרבה זמן עד שאנשים מגלים מי הן באמת.

 

ישנן בנות כל כך ביישניות וצנועות;

מכירים את הבנות האלו שלוקח להן כל כך הרבה זמן להיפתח לאנשים, להכיר אנשים, לבלות עם אנשים..?

אני בהחלט לא אחת מאלה.

יש בנות שהן כל כך ביישניות, שלפעמים אני אומרת שזה כל מה שמסקרן להכיר אותן, ולגלות מה קורה איתן, מי הן באמת.

עושה מן חשק כזה לדבר איתן, להכיר אותן, להיות איתן..

ויש בנות גם שהן די צנועות.

אולי הן לא מפחיתות מערכן ולא נותנות שילעגו להן, אבל בהחלט אפשר להגיד כי אלו בנות שלא מפארות את עצמן, ושמן לא הולך לפניהן. הן לא משוויצות, לא מתפארות ולא מתחרות עם החברות הכי טובות שלהן.

לדעתי, זה אופי חיובי.

 

-אבל אני, איני כזאת. אבל אני איני, איני כזאת...

 

לטוב, ולרע!

נכתב על ידי , 25/12/2007 22:04   בקטגוריות יהיה טוב, הרגשה טובה, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נווגה :] ב-31/12/2007 19:25



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)