לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

ועידה ארצית.


באמת שהיה לי ממש קקה. כל הזמן היתה לי הרגשה ממש טוב, וממש התרגשתי לקראת זה, למרות שלא הופעתי בערב תרבות.. אמרו לי שזה האירוע הכי גדול של השנה בשומר הצעיר, ויש את השמו"צרוק, והערב תרבות, וכל החוגים, ויוצאים כקבוצה, וישנים עם הקבוצה, וכל החוגים שיהיו לנו יהיו עם כל הקבוצה ולא יפרידו אותנו, אז ממש התלהבתי והייתי הראשונה נראה לי מהקבוצה ששילמה על זה, וממש חיכיתי לזה.

אז זה התחיל מזה שמאי לא באה. אח"כ, ביום שישי- כשיצאנו, התברר שטל קמה בבוקר עם חום והיא לא תגיע כנראה, אלא רק בערב. אחרי זה הייתי עם שקד ונוגה באוטובוס וכמעט ולא היו אנשים מצוותא באוטובוס.. לא חשוב, ישנתי גם ככה על שקד.

אח"כ הגענו לשם והיא בלאגן נוראי. ראינו את עומרי ויעל שכל כך התגעגעתי אליהם, ואני, נוגה ושקד פשוט תפסנו פינה על הדשא והתיישבנו, כמו כולם שם.. חיכינו שמשהו נחמד יקרה -.-

אחרי זה נרשמנו וגילינו שאנחנו לא עם הקבוצה בגלל בחוגים, ויצאנו כל אחת לבד. אז שקד רצתה לעבור אליי ולא נתנו לה... זה כבר היה חרא.

בחוג הראשון, התברר לי שאני לא מכירה אף אחד חוץ ממישהי שנמצאת איתי בשכבה. כולם היו מפנימיית צופית *אין לי מושג איפה החור הזה*, או מ"עמקים תבור" [משהו כזה..], ולא התחברתי לאף אחד משם, רק רציתי לעוף משם כמה שיותר מהר.

אחרי זה כשפגשתי את שקד ונוגה גם הן אמרו לי שהלך להן שם חרא והן לא מכירות שם אף אחד ועניינים... דיברנו עם טל והיא הציעה לנו לחזור הביתה. מזל!

אחרי זה הייתה ארוחת ערב מעולה *הייתי חייבת לציין את זה*, ואחרי זה קבלת שבת, שצירפו את החוג שלי לחוג אחר שגם שם אני לא מכירה אף אחד....... היה מעפן -.-

אחרי הקבל"ש הלכנו לערב תרבות, ואני שקד ונוגה היינו כבר על סף הירדמות טוטאלית, אבל נשארנו עד הסוף.. היה דווקא ממש נחמד, אבל ארוך מדי!!!

קיבלנו את החדרים. לקח לנו מיליון שנה למצוא איפה לעזאזל החדר שלנו, אבל הסתדרנו לבסוף. ואחרי שכולם הלכו כבר לשמו"צרוק [וכן, אני מעפנה, כי לא הלכתי לשמוצרוק בגלל שהייתי עייפה. זין.] אז אני ושקד התחלנו לפתוח חטיפים ולזלול ^^

אחרי שהלכנו לישון, כל רגע מישהו אחר נכנס לנו לחדר והתחיל לחפור על השמוצרוק ועל כמה שזה היה מעפן וכפר סבא שולטים ובלה בלה בלה.. שמעתי הכולXD

בקיצור, היינו צריכים להתעורר ביום שבת ב6:30 וזאת הייתה השכמה אחת מהנוראיות.. ב6:15, התחילו לצלצל 8 שעונים מעוררים (כי היינו מלא בחדר!) וכל אחד עם הצלצול המעפן שלוXD זה היה פשוט מחרפן. רק אני כמו ילדה נורמלית כיוונתי ל6 וחצי בלי הקדמות ועניינים, עם הצלצול של השיר Up In Here של DMX. כולם מזה התעצבנו LOL זה היה אדיר.

אחרי זה הייתה ארוחת בוקר שלא אכלתי כלום חוץ ממעדן שוקולד מסכן כי הכול שם היה דוחה, ואז היה החוג, ששם אני ושקד כבר פרשנו ורצינו רק ללכת מהמקום הזה. אפילו נשבענו שאנחנו לא הולכות יותר בחיים לועידות ארציות!!!!! אז פשוט חזרתי הביתה, בסביבות 11 וחצי בבוקר, יום שבת, וכמו כל יום שבת רגיל, הלכתי לישון. עד 16:00!!! ^^ היה פאנאן...

 

בקיצור היה לי סופשבוע מחורבן עד שאני ומאי נפגשנו והיה ממש כיף:) עשינו מלא צחוקים, חפרנו, ריכלנו, עשינו שיחות נפש....... מה אתם רוצים?! אנחנו בנות!!

 

ד"א- נפל לי הפלאפון לאסלה בדרך כלשהי, כך שהפלאפון שלי די משותק בינתיים. אז אל תחשבו שאני מסננת או משהו, קחו את זה בEASY חח:]

 

נשמות טובות3>

נכתב על ידי , 19/2/2008 18:27   בקטגוריות יהיה טוב  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוגה ב-11/3/2013 20:18



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)