לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על הא ועל דא.


מכירים את זה שאתם נפגעים מאוד ממישהו, ועד כמה שהוא חשוב לכם ואתם אוהבים אותו, אתם לוקחים את זה אישית ולא מאמינים שדווקא הוא זה שאמר את זה?! דווקא הוא, שעשה את זה, וכשאתם חושבים יותר לעומק- הוא כן עשה וזה היה דווקא הוא, וזה מה שעוד יותר פוגע.

מעצבן שזה קורה, אה?

 

אמרתם לי:"אז כנראה שאת לא כזאת חשובה לו כמו שהוא תמיד אמר. כנראה שהוא סתם אמר לך שהוא אוהב אותך ואת חשובה לו מאוד.."

ואני עניתי לכם שזה נכון, שככה אני מרגישה, שאני לא חשובה לו יותר, ואפילו לא אכפת לו. שלא מזיז לו מה קורה איתי.

אמרתי לכם שזה כל כך מאכזב שזה קורה, שאדם כל כך יקר לך פוגע בך ככה, במילים כל כך פוגעות, אחרי כל כך הרבה זמן שאנשים כל כך מגעילים היו יורדים עלייך, פתאום האדם הקרוב הזה אומר לך את זה....

סיפרתי לכם שכל כך התאכזבתי, וכל כך נפגעתי, ואני כל כך לא מאמינה עליו.

חשבתי שבאמת לא אכפת לו! 

 

אתם לא מבינים בכלל כמה טעיתם.

 

"את כל כך חשובה לי, ואני לא מאמין שאני באמת אמרתי את זה. ועוד לך! זה היה כל כך לא במקום, וכשעשו לי את זה, הבנתי פתאום שגמאני עשיתי את אותו הקטע לך, ואמרתי לעצמי שזה מגיע לי, כי גמאני פגעתי במישהו קרוב אליי ולקח לי זמן להבין, אז עכשיו זה חוזר אליי ומישהו קרוב אליי פוגע בי. אני כל כך מצטער, באמת, אני מבקש סליחה...... ושוב, מצטער מכל הלב."

 

"כבר אין דבר כזה 'בצחוק!' אצלי. פשוט אין."

 

זה לא אכפת לי שאמרת את זה כבר.

אכפת לי שכן חשבת עליי, שכן השתנת, שכן בניתי משהו [ואפילו הכי קטן] באופי שלך.

אכפת לי שאני כן חשובה לך, ושתמיד אהיה.

אכפת לי שטעיתי במה שחשבתי, ושלא שיקרת. שתמיד, כל מה שאמרת- תמיד התכוונת לזה.

אכפת לי שאתה כזה כנה איתי.

אכפת לי שאתה כל כך סומך עליי.

פשוט אכפת לי ממך.

 

אני כל כך אוהבת אותך!3>

 

-קצת קיצ'י^^

 

נכתב על ידי , 27/2/2008 19:59   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, אהבה ויחסים, אופטימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-7/3/2008 18:29
 



שאלון הגבר המושלם XD


גבוה ממך:  יאפ :P ואני לא שיטחית!

יש לו גשר:  מה זה משנה...

מתלבש מצועצע/סטייליסט:  מצועצע ממש לא.

מתלבש בסגנון רחוב:  חח לגמריXD

עיניים כחולות כחול ים עמוק.

עיניים ירוקות:  העיקר לא צבע כהה... ואני באמת לא שיטחית!!

עיניים חומות:   חום דבש מתקבל^^

מעשן סיגריות:  הכי לא שבעולם. אני אעשן לו את המוח >< 

מחייך הרבה: לא צריך להגזים, בכל זאת- צריך מישהו שיהיה רציני משנינו, לא? ^^

חוש הומוררצוי הרבה.  

מתקשר כדי להגיד "היי": לא, זה יתחיל לעצבן.

מחמיא לך:  חח בכיף.

עונד תכשיטים:  לא.

מחייך כשאת נכנסת לחדר:כן.

שער שחור לא ><

שער חום זה סבבה

שער בלונדיני: מהמם :P

שער ג'ינג'י:  אבל לא כמו גזר XD

יכול להצחיק אותך בכל רגע נתון ועוד איך!!!

נאמן:  אתם עושים צחוק?! -.-

מנגן בגיטרה אני אסתפק במנגן.

מתופףכנ"ל.

שרירי: מאוד.

שער ארוך:  לא יותר מדי. אם הוא חלק לגמרי- אז באורך של השיער של גוליאן.. אלא אם כן יש לו תלתלים^^ ואז הוא באמת יהיה מושלם.

סקייטר:  אם בא לו....

פרסינג/עגילים: רק בגבה. זה מעלף XD

קעקועים:  לאאא...

מוזיקה:  מה שבא לו, חוץ ממטאל :S להקיא..

 

 



נכתב על ידי , 22/2/2008 20:49   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-24/2/2008 13:47
 



עד עצם היום הזה.


שנתיים כמעט שזה נשאר בתוכי, שזה לא עזב ולא הרפה, עד כמה שלפעמים חשבתי "אולי עכשיו זה כבר לא" או "זהו, אין מצב שזה ממשיך", עדין- זה המשיך, ולא הסתיים.

"עד עצם היום הזה" -מה שנקרא.

זהו, זה הפסיק.. כל יום שעובר -שעבר. עם דגש!- זה פשוט דעך ודעך, וזהו- הפסיק......

ברצינות, כמה אפשר כבר לסחוב את זה?!

נמאס, אז די. אז זהו, זה נגמר. ואני ממש מקווה שזה לא יחזור שוב, למרות שלא נראה לי שיש סיכוי בכלל.

גיליתי המון דברים, לטוב ולרע *בלבד*. גיליתי צביעות, שקרים, טיפשות, ושוב התאכזבתי.. אבל הפעם זה היה לטובה האכזבה הזאת. או שפשוט כבר התרגלתי, כך שזה לא כל כך פגע בי, ו.. אפילו די עזר לי להבין כמה דברים. לראות את הדברים מנקודת מבט אחרת. להכיר אנשים חדשים שעליהם כן אפשר לסמוך, בלי פחד שהם ילכו ויצחקו על זה מאחורי הגב, והם לא יפרו את האמון שלי. לדעת שיש למי לפנות, שיש עם מי לדבר, שיש שם מישהו ששומע ומקשיב לי. שיש אנשים שבאמת סומכים עליי. שיש אנשים אי שם שאני כן מכירה, ושזה לא סתם ככה שפתאום פלטתי משהו, ואיכשהו זה הפך להיות נושא לשיחה.

אז זהו, הדבר הזה חלף כ"עלה נידף ברוח" (או שנכון יותר להגיד גזע של עץ, כי בכל זאת- אחרי שנתיים שהוא נזכר ללכת ממני, זה אומר משהו...) ואני מקווה שהוא לא יחזור, ואם הוא יחזור, אז שזה לא יהיה בזמן הקרוב.

 

 

 

"אז אמר: 'מה יהיה אם אבגוד
ואותך אעזוב מיותרת
בלילות ארוכים לחכות
עד שובי מזרועות האחרת?'
'אם צריך לחכות אחכה'
כך אמרה ופניה באור.
'אם צריך לא לבכות לא אבכה
העיקר שאדע כי תחזור'

 

כל אשר תבקש ותשאל
אעשה ואוסיף לשמוח
יהיה טוב אהובי יהיה קל
לעולם לא יחסר לי כח


אז אמר: 'מה יהיה אם אגיד
כי עליך לקום וללכת
ולשכוח אותי ושנית
לא לשוב כי לרחוב את מושלכת?'
היא רק רגע שתקה ותחייך
אז דברה ופניה ככפור
'אם תאמר לי ללכת, אלך,
אם תאמר לא לחזור, לא אחזור'.

אך דבר רק אחד אל תשאל
אל תאמר לי אותך לשכוח
כי את זאת אהובי לא אוכל
בשביל זה לא יהיה לי כח.
"

נכתב על ידי , 21/1/2008 21:32   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, אופטימי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-21/1/2008 22:04
 





 


I've been high I've been low
I've been fast I've been slow
I've had nowhere to go
Missed the bus missed the show

 

I've been down on my luck
I've felt like giving up
My life locked in a trunk
When it hurt way too much
I needed a reason to live
Some love inside me to give
I couldn't rest I had to keep on searching

Te busque de bajo de las piedras y no te-encontre                                         ,
En la mañana fria y en la noche te-busque                                                                                           
Hasta enloquecer                                                                                                                                                               
Pero tu llegaste a mi vida como una luz                                                                                                    
Sanando las heridas de mi corazon                                                                                                     
Haciendo me sentir, vivo otra vez                                                                                                                                                                   

[חיפשתי אותך, הפכתי את הרצפה ולא מצאתי אותך,

בקור של הבוקר ושל הלילה חיפשתי אותך

עד אינסוף

אבל את, הגעת לתוך חיי כמו קרן אור,

הכרת את ליבי,

לימדת אותי להרגיש, גרמת לי לחיות שוב.]

I've been too sad to speak and too tired to eat
Been too lonely to sing the devil cut off my wings
I've been hurt by my past but I feel the future

In my dreams and it lasts I wake up I'm not sure
I wanted to find the light something just didn't feel right
I needed an answer to end all my searching

I look in the mirror the picture's getting clearer
I wanna be myself but does the world really need her
I ache for this earth
I stopped going to church
See God in the trees makes me fall to my knees
My depression keeps building like a cup overfilling
My heart so rigid I keep it in the fridge
It hurts so bad that I can't dry my eyes

 

 

הלוואי הלוואי הלוואי..

הלוואי ויכולתי לקיים את כל הדברים שאמרתי בפוסט הקודם.

הלוואי ויכולתי לגרום למשאלות להתגשם.

הלוואי ויכולתי לגרום לאנשים להבין את נקודת המבט שלי.

הלוואי ויכולתי להסיר מאנשים את כיסויי העיניים השחור הזה ולנפץ להם את הבועה שהם חיים בה.

אבל אני לא יכולה, ואני מתמודדת עם זה.

 

נכתב על ידי , 23/12/2007 22:08   בקטגוריות יהיה טוב, מחשבות, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה לי לקחת ללב? || שנה וחצי.


באמת-

    למה לי?

 

בזמן האחרון שמתי לב שאני כל כך לוקחת אישית כל דבר קטן שאנשים אומרים או עושים..

אני יודעת שהם בעצם לא רוצים לפגוע, להעליב או בכלל להתכוון למשמעות שפירשתי אותה, ובכל זאת-

אני מוצעת את עצמי פגועה בגלל זה.

 

כבר התחיל להימאס לי מעצמי!

וואו, זה נראה לי לפעמים ממש הרבה כשחושבים על זה.

-שנה וחצי? O:

הרי בקושי אתמול היה סוף כיתה ז' ורק התחלנו להכיר.

עברה לה כיתה ח', והגיעה לסיומה.

הגענו לכיתה ט'- ואני נשארתי באותו המצב בדיוק.

בלי הפסקה.

מבאס קצת לא?

לא הפסקתי לרגע, והמשכתי, בלי מעצורים, בלי מישהו שיגיד לי "תגידי, לא נמאס לך כבר? לא נראה לך שמיצית את זה מזמן? די, מספיק, את רואה שאת רק סובלת מזה, וכל הקשר שלכם נע במעגלים סביב עצמו", אז הנה- אני באסה ואומרת את זה לעצמי. מספיק! נמאס!

כבר מיציתי את זה מכל הכיוונים!

כבר הבנתי את הרעיון, קלטתי. אבל שנה וחצי?

לא קרה כלום, זה תמיד נע בנתיב חד-סיטרי, כועסת, חושבת, מתאכזבת, משלה את עצמי, מתעצבנת, מתרגשת, נלחצת, מתפעלת...

ו ל א    ק ו ר ה    כ ל ו ם.

מפתיע לא?...

אולי זה בגלל שלא סיפרתי את זה מעולם. יכול להיות...

אבל אני לא מתכוונת לספר את זה עד שאני לא אהיה בטוחה שכבר לא.

שהרגש הזה כבר לא קיים בי יותר.

כי כרגע-

אני מרגישה כל כך חסרת אונים, חסרת ישע..

וזהו! אם לא היה בינינו עד עכשיו כלום, לא יהיה יותר בחיים.

ואם עד עכשיו אני נחשבת כמובן מאליו, אני אמשיך להיות, ואתה לעולם לא תשים לב שאני בכלל שם, נמצאת איפשהו, קיימת.

הרגש הזה תם ונשלם כאן ועכשיו.

זהו, נמאס לי.

מיציתי את זה מכל הכיוונים, ואני יודעת שלא יתקיים בינינו כלום.

אז אתה תמשיך כרגיל, תידלק על מיליון ואחת בנות, תבוא ותספר לי כמה אתה מבולבל, אני אמשיך להגיד לך "כן אני מבינה אותך" ולאחר יום- אתה תגיד שזה היה סתם.

ואני גם אמשיך כרגיל, כאילו לא היה ולא נברא מעולם, כלומר-

לא היה ולא נברא מעולם.

וכמובן שגם..

לא יהיה ולא יברא לעולם.

 

זהו, אני לא מסוגלת, זה כבד לי מדי, ואני מרגישה שאני הולכת בדרך בלי סוף, אז הנה- אני הבאתי את הסוף, כי אם הוא לא הגיע לבד- אני לוקחת את עצמי בידיים, רק ככה זה יעבוד איתנו. אחרת זה פשוט לא ילך.

נכתב על ידי , 21/12/2007 13:02   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, מחשבות, נמאס., אהבה ויחסים, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-25/12/2007 16:20
 



SE DICE AMOR


No importa el lugar, Los acordes como el viento Suenan por casualidad

 

No hay una raz Cuando un extranio sentimiento Se transforma en la verdad.

 

Me acaricias con tus ojos, Desde que te conozco Ya nada es igual

 

Como decirte "Te quiero", Algo tan distinto, algo tan real. Se dice amor, cuando todo es presentir, Cuando se desnuda el alma, Cuando no quedan palabras por decir; Se dice amor,

 

Cuando el tiempo nos engaᮠ Cuando la felicidad, es la libertad, Se dice amor

 

No importa el lugar, si hay una razon Cual es el por que Se dice amor..

 

נכתב על ידי , 9/12/2007 15:29   בקטגוריות אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-11/12/2007 16:00
 



זה רק הלב שכואב לך.


"לאהוב פירושו לסבול. כדי להימנע מסבל אתה צריך לא לאהוב, אבל אז אתה סובל מחוסר אהבה.

לכן, לאהוב פירושו לסבול, לא לאהוב פירושו לסבול, לסבול הוא לסבול.

להיות מאושר פירושו לאהוב, לכן להיות מאושר פירושו לסבול, אבל סבל הופך אותך לאומלל.

מכאן, שכדי להיות מאושר אתה חייב לאהוב או לאהוב לסבול או לסבול מיותר מידי אושר." - וודי אלן.

 

לאהוב פירושו לסבול.

אהבה היא געגועים.

אהבה היא עבדות יפה..

האדם תמיד חוזר לאהבתו הראשונה.

אם אתה רוצה שיאהבוך- היה ראוי לאהבה.

 

נכתב על ידי , 12/10/2007 18:39   בקטגוריות מחשבות, אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-14/10/2007 19:27
 



ט"ו באב. יום האהבה. 3>


אני אוהבת את עצמי.

טוב, לא בדיוק.

אני אוהבת-לא אוהבת...

אני אוהבת את עצמי בגלל הדברים שאני עוברת.

אני אוהבת את עצמי על כל הדברים הטובים שבי.

על הדברים שההורים שלי העניקו לי.

על הדברים שההורים שלי תמיד מעניקים לי.

אני אוהבת את עצמי על האנשים שסובבים אותי.

על האנשים שאני בחרתי כ-החבר'ה שלי.

על האנשים שנמצאים במשפחה שלי. אחד אחד.

על הרבה דברים שאני מעריכה אותם, ומקבלת אותם לא כמובן מאליו.

 

אבל.. אני לא אוהבת את עצמי.

אני לא אוהבת את עצמי על הדברים שאני עושה. על הטעויות.

אני לא אוהבת את עצמי על השקרים שלי לעצמי, על השכנועים העצמיים.

אני לא אוהבת את עצמי על ההחלטות הדפוקות שאני מקבלת לרוב.

אני לא אוהבת את עצמי על הרגשות שלי.

אני לא אוהבת את עצמי על המחשבות שלי.

אני לא אוהבת את עצמי על כך שאני לפעמים מתחברת עם האנשים הלא-נכונים.

אני לא אוהבת את עצמי על כך שאני לא יודעת מה לעשות במצבים מסוימים, שאני כן צריכה לדעת מה לעשות..

 

אני מן כזה... מסתדרת עם עצמי ומנסה לשרוד.

מנסה ליהנות ממה שיש.

מנסה ליהנות ממה שאפשר.

מנסה להפיק את המיטב מהגרוע.

מנסה לא להדחיק לצד מחשבות.

מנסה לא להדחיק לצד רגשות.

מנסה גם לא לשקר לעצמי, ולא לנסות לחשוב אחרת מהמציאות..

 

אחרי הכול, אני תמיד אהיה כזאת.

אם ארצה או לא, אני זאת אני, ואין לי הרבה מה לעשות עם זה..

אני צריכה ללמוד להיות מי שאני, מה שאני, ואיך שאני.

בעצם, אני צריכה ללמוד לאהוב את עצמי, ולהעריך את מה שיש לי.

למען האמת, אם היו נותנים לי להחליף את החיים שלי בחיים של מישהו אחר-

אני חושבת שלא הייתי עושה את זה.

בחיים.

 

בכל מקרה, כל מה שנשאר לי להגיד פה זה שיהיה לכם-

יום אהבה שמח:)

...ואני איהנה לי פה עם עצמי, ועם האהבה העצמית שלי3>


 

 




נכתב על ידי , 29/7/2007 21:42   בקטגוריות יהיה טוב, מחשבות, עובדות, אהבה ויחסים, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהונתן!! ב-2/8/2007 18:37
 



כבר חודש אה? :]


היום חודש :]

לנו, ביחד 3>

אני מאושרת, בזכותך D:

נכתב על ידי , 21/4/2007 16:02   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת מרחוב סומסום.. ב-23/4/2007 16:38
 



ס"ס נפגשנו!


נפגשתי איתו!

אתמול בערב!

 

אהההה אני מתרגשת :)

 

יואו אני כל כך שמחה.. D:

ס"ס. כל כך הרבה זמן שלא ראיתי אותו, ופתאום בשתי שניות שאמרתי לו לבוא אז הסיעו אותו, הוא בא, וראיתי אותו!

נפגשנו=]]

הו, היה כל כך כיף ^^ -ומצחיק באותה מידה.

וואו אני כל כך מאושרת!

 

3>.

נכתב על ידי , 5/4/2007 13:11   בקטגוריות אופטימי, אהבה ויחסים  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ ב-7/4/2007 14:13
 



היום יש לנו 10 ימים בדיוק P:


מגניב לנו! :O

אנחנו כבר 10 ימים ביחד!!!

*טפו טפו טפו, חמסה חמסה, בלי עין הרע ;]*

 

3>.

 

ד"א- מחר 1 באפריל. מעניין אם יעשו לי מתיחה. בחיים לא עשו לי D:

 



נכתב על ידי , 31/3/2007 19:52   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פנינה ב-2/4/2007 12:56
 



פוסטתמונות לנועם. כמה פוטוגניות בבנאדם [מושלם] אחד!



לקח לי קצת זמן להבין איך מסובבים את התמונה ^^

חמודי=]


אני ממש אהבתי את התמונה הזאת, כל כך תמים :]


 

שמן!


 

צילמתי אותו מלמטה.. הו שמש..


 

פרופיל D:


 

עוד פרופיל.. על מה הוא הסתכל?!?!


 

התמונה הכי מושלמת בעולם 3> התסכימו איתי?


 

יש גם עוד שתי תמונות, אבל אחת לא אהבתי, והשניה היא כשעשיתי לו קוקו בטיול השנתי XD 

אבל בכל זאת-

פאדיחות..

לא נעים :|

נכתב על ידי , 25/3/2007 16:10   בקטגוריות אהבה ויחסים, תמונות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ ב-29/3/2007 14:55
 



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)