לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

על הא ועל דא.


מכירים את זה שאתם נפגעים מאוד ממישהו, ועד כמה שהוא חשוב לכם ואתם אוהבים אותו, אתם לוקחים את זה אישית ולא מאמינים שדווקא הוא זה שאמר את זה?! דווקא הוא, שעשה את זה, וכשאתם חושבים יותר לעומק- הוא כן עשה וזה היה דווקא הוא, וזה מה שעוד יותר פוגע.

מעצבן שזה קורה, אה?

 

אמרתם לי:"אז כנראה שאת לא כזאת חשובה לו כמו שהוא תמיד אמר. כנראה שהוא סתם אמר לך שהוא אוהב אותך ואת חשובה לו מאוד.."

ואני עניתי לכם שזה נכון, שככה אני מרגישה, שאני לא חשובה לו יותר, ואפילו לא אכפת לו. שלא מזיז לו מה קורה איתי.

אמרתי לכם שזה כל כך מאכזב שזה קורה, שאדם כל כך יקר לך פוגע בך ככה, במילים כל כך פוגעות, אחרי כל כך הרבה זמן שאנשים כל כך מגעילים היו יורדים עלייך, פתאום האדם הקרוב הזה אומר לך את זה....

סיפרתי לכם שכל כך התאכזבתי, וכל כך נפגעתי, ואני כל כך לא מאמינה עליו.

חשבתי שבאמת לא אכפת לו! 

 

אתם לא מבינים בכלל כמה טעיתם.

 

"את כל כך חשובה לי, ואני לא מאמין שאני באמת אמרתי את זה. ועוד לך! זה היה כל כך לא במקום, וכשעשו לי את זה, הבנתי פתאום שגמאני עשיתי את אותו הקטע לך, ואמרתי לעצמי שזה מגיע לי, כי גמאני פגעתי במישהו קרוב אליי ולקח לי זמן להבין, אז עכשיו זה חוזר אליי ומישהו קרוב אליי פוגע בי. אני כל כך מצטער, באמת, אני מבקש סליחה...... ושוב, מצטער מכל הלב."

 

"כבר אין דבר כזה 'בצחוק!' אצלי. פשוט אין."

 

זה לא אכפת לי שאמרת את זה כבר.

אכפת לי שכן חשבת עליי, שכן השתנת, שכן בניתי משהו [ואפילו הכי קטן] באופי שלך.

אכפת לי שאני כן חשובה לך, ושתמיד אהיה.

אכפת לי שטעיתי במה שחשבתי, ושלא שיקרת. שתמיד, כל מה שאמרת- תמיד התכוונת לזה.

אכפת לי שאתה כזה כנה איתי.

אכפת לי שאתה כל כך סומך עליי.

פשוט אכפת לי ממך.

 

אני כל כך אוהבת אותך!3>

 

-קצת קיצ'י^^

 

נכתב על ידי , 27/2/2008 19:59   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, אהבה ויחסים, אופטימי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-7/3/2008 18:29
 



שאלון הגבר המושלם XD


גבוה ממך:  יאפ :P ואני לא שיטחית!

יש לו גשר:  מה זה משנה...

מתלבש מצועצע/סטייליסט:  מצועצע ממש לא.

מתלבש בסגנון רחוב:  חח לגמריXD

עיניים כחולות כחול ים עמוק.

עיניים ירוקות:  העיקר לא צבע כהה... ואני באמת לא שיטחית!!

עיניים חומות:   חום דבש מתקבל^^

מעשן סיגריות:  הכי לא שבעולם. אני אעשן לו את המוח >< 

מחייך הרבה: לא צריך להגזים, בכל זאת- צריך מישהו שיהיה רציני משנינו, לא? ^^

חוש הומוררצוי הרבה.  

מתקשר כדי להגיד "היי": לא, זה יתחיל לעצבן.

מחמיא לך:  חח בכיף.

עונד תכשיטים:  לא.

מחייך כשאת נכנסת לחדר:כן.

שער שחור לא ><

שער חום זה סבבה

שער בלונדיני: מהמם :P

שער ג'ינג'י:  אבל לא כמו גזר XD

יכול להצחיק אותך בכל רגע נתון ועוד איך!!!

נאמן:  אתם עושים צחוק?! -.-

מנגן בגיטרה אני אסתפק במנגן.

מתופףכנ"ל.

שרירי: מאוד.

שער ארוך:  לא יותר מדי. אם הוא חלק לגמרי- אז באורך של השיער של גוליאן.. אלא אם כן יש לו תלתלים^^ ואז הוא באמת יהיה מושלם.

סקייטר:  אם בא לו....

פרסינג/עגילים: רק בגבה. זה מעלף XD

קעקועים:  לאאא...

מוזיקה:  מה שבא לו, חוץ ממטאל :S להקיא..

 

 



נכתב על ידי , 22/2/2008 20:49   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-24/2/2008 13:47
 



עד עצם היום הזה.


שנתיים כמעט שזה נשאר בתוכי, שזה לא עזב ולא הרפה, עד כמה שלפעמים חשבתי "אולי עכשיו זה כבר לא" או "זהו, אין מצב שזה ממשיך", עדין- זה המשיך, ולא הסתיים.

"עד עצם היום הזה" -מה שנקרא.

זהו, זה הפסיק.. כל יום שעובר -שעבר. עם דגש!- זה פשוט דעך ודעך, וזהו- הפסיק......

ברצינות, כמה אפשר כבר לסחוב את זה?!

נמאס, אז די. אז זהו, זה נגמר. ואני ממש מקווה שזה לא יחזור שוב, למרות שלא נראה לי שיש סיכוי בכלל.

גיליתי המון דברים, לטוב ולרע *בלבד*. גיליתי צביעות, שקרים, טיפשות, ושוב התאכזבתי.. אבל הפעם זה היה לטובה האכזבה הזאת. או שפשוט כבר התרגלתי, כך שזה לא כל כך פגע בי, ו.. אפילו די עזר לי להבין כמה דברים. לראות את הדברים מנקודת מבט אחרת. להכיר אנשים חדשים שעליהם כן אפשר לסמוך, בלי פחד שהם ילכו ויצחקו על זה מאחורי הגב, והם לא יפרו את האמון שלי. לדעת שיש למי לפנות, שיש עם מי לדבר, שיש שם מישהו ששומע ומקשיב לי. שיש אנשים שבאמת סומכים עליי. שיש אנשים אי שם שאני כן מכירה, ושזה לא סתם ככה שפתאום פלטתי משהו, ואיכשהו זה הפך להיות נושא לשיחה.

אז זהו, הדבר הזה חלף כ"עלה נידף ברוח" (או שנכון יותר להגיד גזע של עץ, כי בכל זאת- אחרי שנתיים שהוא נזכר ללכת ממני, זה אומר משהו...) ואני מקווה שהוא לא יחזור, ואם הוא יחזור, אז שזה לא יהיה בזמן הקרוב.

 

 

 

"אז אמר: 'מה יהיה אם אבגוד
ואותך אעזוב מיותרת
בלילות ארוכים לחכות
עד שובי מזרועות האחרת?'
'אם צריך לחכות אחכה'
כך אמרה ופניה באור.
'אם צריך לא לבכות לא אבכה
העיקר שאדע כי תחזור'

 

כל אשר תבקש ותשאל
אעשה ואוסיף לשמוח
יהיה טוב אהובי יהיה קל
לעולם לא יחסר לי כח


אז אמר: 'מה יהיה אם אגיד
כי עליך לקום וללכת
ולשכוח אותי ושנית
לא לשוב כי לרחוב את מושלכת?'
היא רק רגע שתקה ותחייך
אז דברה ופניה ככפור
'אם תאמר לי ללכת, אלך,
אם תאמר לא לחזור, לא אחזור'.

אך דבר רק אחד אל תשאל
אל תאמר לי אותך לשכוח
כי את זאת אהובי לא אוכל
בשביל זה לא יהיה לי כח.
"

נכתב על ידי , 21/1/2008 21:32   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, אופטימי, אהבה ויחסים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-21/1/2008 22:04
 



ישנן בנות.


ישנן בנות מושכות;

תתפלאו, ויש כאלה. אפילו אני מכירה כמה כאלה.

לפעמים אני מסתכלת עליהן ואני אומרת לעצמי עד כמה שאני מקנאה בהן שבאמת שמים עליהן עין... זה לא די מזל?

אבל לפעמים אני מסתכלת עליהן, ומתחילה להכיר אותן. יש כאלה שאני פשוט לא מבינה מה כל כך מושך בהן, שכולם רצים אחריהן מזילים ריר וכל כך מוקסמים מהן.

לעומת זאת, לפעמים כשאני מסתכלת עליהן, אני באמת מבינה למה אנשים כל כך אוהבים אותן. כי הן פשוט אישיות מדהימה..

כמה שהייתי רוצה להיות אחת מאלה.

 

ישנן בנות מכוערות;

אני לא יודעת עד כמה אני מנותקת לגמרי מהקבוצה הזאת, אבל אני יכולה להגיד שלדעתי הן קצת מסכנות.. נכון, לא לכולן יש מזל, ויופי זה לא הכול בחיים.

ברור.

אבל בכל זאת, יכול לרדת להן הביטחון העצמי שלהן, לפעמים לא מקבלים אותן בחברה בגלל זה, והדברים מצטברים במשך השנים..

לפי דעתי, הבנות האלה פשוט אמיצות.

ברור גם שחוסר הברירה פה הוא שולט, אבל בשביל להיות בחורה מכוערת, צריך אומץ.

בשביל לעשות שינוי- צריך עוד יותר אומץ.

 

ישנן בנות בעלות ביטחון עצמי גבוה;

בתקווה שאהיה אחת מהן ביום מן הימים.

בחורות כאלה לפי דעתי, יכולות להגיע רחוק.

ביטחון עצמי גבוה בעצם נובע בזה שהן משלימות עם מה שהן, אוהבות את איך שהן וגאות בעצמן.

הן לא צריכות שיבואו ויעודדו אותן בשביל אז אולי הן ירגישו יותר טוב.

יש להן ביטחון!

עם מטרות שהן מציבות לעצמן- הן הולכות איתן עד הסוף.

על המעשים שלהן- הן לא צריכות להתחרט.

ומה שהן אומרות- נאמר מלב שלם. לב ששלם עם עצמו וכל כך מוכן להגיד את הדברים.

לדעתי, להיות עם ביטחון עצמי גבוה [ברור שלא גבוה מדי], זאת ברכה.

 

ישנן בנות סכסכניות;

בחיים שלי לא הבנתי למה לעזאזל יש לאנשים נטייה להרוס לאחרים.

במקום שהן ישקיעו בקשרים שלהן עם החברות שלהן, במקום שישלטו בכעסים ובקנאות שלהן, לא. הן מסכסכות.

הן לא יכולות לסבול את זה ששני אנשים יהיו בקשר ויהיה להן טוב.

זה לא נובע מקצת סדיסטיות?

לדעתי, זה ממש נוראי. הרי זה אחרי זה מוביל לשקרים, למריבות, לכעסים, לקנאה, ובסופו של דבר- הן נשארות לבד.

בסוף מגלים אותן, רואים את האופי האמיתי שלהן, ואז הן נופלות...

אז אולי הן מבינות מה הן עשו, ומנסות לשפר. לפעמים גם ה"אז" הזה הוא כבר מאוחר מדי...

 

ישנן בנות אמיתיות;

ואני לא מדברת על זה שהן סיפרו לך מה באמת קרה בינה לבינו, או שפעם אחת היא סיפרה לך איזה משהו מביך ורק איתך היא כנה.

יש בנות שהן באמת כנות, ואמיתיות מכל הלב.

תמיד מספרות את האמת, לא מוכנות לשקרים, הכול הן אומרות ביושר לב ובכנות.

תמיד הן מספרות מה באמת קרה, בלי תוספות, בלי שקרים "לבנים".

בנות שאי אפשר לריב איתן אף פעם, כאלה שהן מדהימות.

זה די נדיר למצוא כאלה.

 

ישנן בנות חברות;

חברות-חברות. חברוּת של אמת, חברות שמתבססת על כנות, ועל יושר, ועל עזרה, ועל אהבה הדדית.

כאלה שקשה למצוא, וכשמוצאים אותן, עושים כמעט הכול בשביל לא לאבד אותן.

אפשר לסמוך עליהן בעיניים עצומות.

אפשר לספר להן כל כך הרבה דברים בידיעה שהן לא יצחקו, לא יספרו, לא ירכלו...

אפשר תמיד לפנות אליהן בידיעה שהן אלה שיתמכו, הן אלה שיעזרו ויגידו מילה טובה, יחבקו, יעודדו.

כאלה שתמיד יהיו שם, תמיד.

ולא משנה מה- הן יעשו הכול אחת בשביל השניה.


ישנן בנות שקרניות וצבועות;

בהתחלה זה מתחיל לאחים או לאחיות, זה מתגלגל להורים, לחברים, לחברות, למורים, וזה נהפך להיות כמו גוש שלג בלתי פוסק, שאי אפשר לעצור אותו. הן רגילות תמיד לספר שקרים, לרכל, להגיד משהו אחד למישהו, ואחרי זה להגיד אחרת למישהו אחר.. ממש כמו הפתגם שאומר "אחד בפה אחד בנפש" [או משהו כזה לא?] אז זה ממש ככה.

הן בכלל לא יודעות מה הן רוצות. תמיד הן עסוקות ב-לספר שקרים, לספר דברים לא נכונים, על עצמן, על אנשים שסובבים אותן.. חבל שלוקח כל כך הרבה זמן עד שאנשים מגלים מי הן באמת.

 

ישנן בנות כל כך ביישניות וצנועות;

מכירים את הבנות האלו שלוקח להן כל כך הרבה זמן להיפתח לאנשים, להכיר אנשים, לבלות עם אנשים..?

אני בהחלט לא אחת מאלה.

יש בנות שהן כל כך ביישניות, שלפעמים אני אומרת שזה כל מה שמסקרן להכיר אותן, ולגלות מה קורה איתן, מי הן באמת.

עושה מן חשק כזה לדבר איתן, להכיר אותן, להיות איתן..

ויש בנות גם שהן די צנועות.

אולי הן לא מפחיתות מערכן ולא נותנות שילעגו להן, אבל בהחלט אפשר להגיד כי אלו בנות שלא מפארות את עצמן, ושמן לא הולך לפניהן. הן לא משוויצות, לא מתפארות ולא מתחרות עם החברות הכי טובות שלהן.

לדעתי, זה אופי חיובי.

 

-אבל אני, איני כזאת. אבל אני איני, איני כזאת...

 

לטוב, ולרע!

נכתב על ידי , 25/12/2007 22:04   בקטגוריות יהיה טוב, הרגשה טובה, אופטימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נווגה :] ב-31/12/2007 19:25
 



למה לי לקחת ללב? || שנה וחצי.


באמת-

    למה לי?

 

בזמן האחרון שמתי לב שאני כל כך לוקחת אישית כל דבר קטן שאנשים אומרים או עושים..

אני יודעת שהם בעצם לא רוצים לפגוע, להעליב או בכלל להתכוון למשמעות שפירשתי אותה, ובכל זאת-

אני מוצעת את עצמי פגועה בגלל זה.

 

כבר התחיל להימאס לי מעצמי!

וואו, זה נראה לי לפעמים ממש הרבה כשחושבים על זה.

-שנה וחצי? O:

הרי בקושי אתמול היה סוף כיתה ז' ורק התחלנו להכיר.

עברה לה כיתה ח', והגיעה לסיומה.

הגענו לכיתה ט'- ואני נשארתי באותו המצב בדיוק.

בלי הפסקה.

מבאס קצת לא?

לא הפסקתי לרגע, והמשכתי, בלי מעצורים, בלי מישהו שיגיד לי "תגידי, לא נמאס לך כבר? לא נראה לך שמיצית את זה מזמן? די, מספיק, את רואה שאת רק סובלת מזה, וכל הקשר שלכם נע במעגלים סביב עצמו", אז הנה- אני באסה ואומרת את זה לעצמי. מספיק! נמאס!

כבר מיציתי את זה מכל הכיוונים!

כבר הבנתי את הרעיון, קלטתי. אבל שנה וחצי?

לא קרה כלום, זה תמיד נע בנתיב חד-סיטרי, כועסת, חושבת, מתאכזבת, משלה את עצמי, מתעצבנת, מתרגשת, נלחצת, מתפעלת...

ו ל א    ק ו ר ה    כ ל ו ם.

מפתיע לא?...

אולי זה בגלל שלא סיפרתי את זה מעולם. יכול להיות...

אבל אני לא מתכוונת לספר את זה עד שאני לא אהיה בטוחה שכבר לא.

שהרגש הזה כבר לא קיים בי יותר.

כי כרגע-

אני מרגישה כל כך חסרת אונים, חסרת ישע..

וזהו! אם לא היה בינינו עד עכשיו כלום, לא יהיה יותר בחיים.

ואם עד עכשיו אני נחשבת כמובן מאליו, אני אמשיך להיות, ואתה לעולם לא תשים לב שאני בכלל שם, נמצאת איפשהו, קיימת.

הרגש הזה תם ונשלם כאן ועכשיו.

זהו, נמאס לי.

מיציתי את זה מכל הכיוונים, ואני יודעת שלא יתקיים בינינו כלום.

אז אתה תמשיך כרגיל, תידלק על מיליון ואחת בנות, תבוא ותספר לי כמה אתה מבולבל, אני אמשיך להגיד לך "כן אני מבינה אותך" ולאחר יום- אתה תגיד שזה היה סתם.

ואני גם אמשיך כרגיל, כאילו לא היה ולא נברא מעולם, כלומר-

לא היה ולא נברא מעולם.

וכמובן שגם..

לא יהיה ולא יברא לעולם.

 

זהו, אני לא מסוגלת, זה כבד לי מדי, ואני מרגישה שאני הולכת בדרך בלי סוף, אז הנה- אני הבאתי את הסוף, כי אם הוא לא הגיע לבד- אני לוקחת את עצמי בידיים, רק ככה זה יעבוד איתנו. אחרת זה פשוט לא ילך.

נכתב על ידי , 21/12/2007 13:02   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, מחשבות, נמאס., אהבה ויחסים, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-25/12/2007 16:20
 



מוות.


הרי בסופו של דבר...

זוהי דרכו של עולם...

 

לא..?

 

 

 

נכתב על ידי , 18/12/2007 18:20   בקטגוריות בלתי נתפס, אופטימי, יהיה טוב, שחרור קיטור  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מורוש ב-20/12/2007 20:06
 



תודה?


"אבל גם היא מתגעגעת."

-"איך אתה יודע?"

"כי אני מכיר אותה, היא כמוך."

"כמוני?!" חשבתי לעצמי, "אני והיא הכי שונות בעולם! איך הוא יכול אפילו לחשוב להשוות בינינו? אין לנו שום-דבר משותף..."

ואז הוא הוסיף- "אפילו אם היא הכי שבורה בפנים, והכי מדוכאת- היא לא מראה את זה..."

 

אז.. אני משערת שאני צריכה להודות לך.

בגלל שאת צומי כזאת שכל הזמן צריכה אנשים סביבה ותמיד שאת כל כך בבאסה, כל העולם חייב לרוץ אחרייך ולנגב לך את הדמעות- אני לא כזאת.

בגלל הצביעות שלך, בגלל השקרים שלך, בגלל הרכילות שלך, בגלל הרמאות שלך- אני לא כמוך.

בגלל שאת כזאת מגעילה וכולם חושבים ככה עלייך אבל לא מעזים להגיד- אני לא מגעילה.

בגלל שאת פוגעת באנשים- אני לא.

ובגלל שאת לא יודעת לאהוב בכלל- אני כן!

 

מה את חושבת, שאני לא רוצה לפעמים צומי?

שלפעמים אני ממש חייבת לשקר לאנשים שאני אוהבת אבל אני לא עושה את זה אלא אומרת את האמת, כי מבחינתי- אין ברירה?

את באמת חושבת שאת מרכז העניינים? כי זה שמספרים לך הרבה דברים, תאמיני לי שאת לא יודעת בכלל מה הולך מתחת לאף שלך.

את סתם פוגעת באנשים, גם כשאת אומרת שהם יקרים לך וחשובים לך ואת אוהבת אותם המון, הכול מילים... מילים שכמו עלים הם פשוט מתנדפות להם ברוח...

את לא יודעת בכלל מה זה לאהוב, ובגלל זה את כזאת.

ההתנהגות שלך מגעילה...

אבל בזכותך אני לא נהפכתי לכזאת.

את פשוט הבנאדם המושלם להגיד עליו את הדברים שיכולתי להיות ואני לא.

ואם הייתי- אני משערת שהיו מדברים איתי על זה כבר מזמן, כי אני לא אריב איתם בגלל זה, כי אני באמת חושבת לפעמים, אולי הם צודקים, ואני טועה? –לדעתי את חייבת ללמוד לא לריב עם אנשים בגלל הדברים האלה.

בקיצור, תודה לך על שהראית לי את כל הדברים שאסור לי להיות.

 



נכתב על ידי , 13/12/2007 22:50   בקטגוריות שחרור קיטור, אופטימי, בלתי נתפס, יהיה טוב  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נווגה :] ב-18/12/2007 17:24
 



שירה.


תרבותו של עם - כל עם - נשענת על יכולתו לא רק לחוות את ההווה, אלא גם לזכור ולשמור את עברו.

אין פירוש הדבר כמובן, שעליו לנסות ולשחזר את עברו שוב ושוב.

אבל אין מורשת של ממש ללא מתן כבוד לעברה התרבותי של החברה בה נוצרה. ואנחנו, שזיכרוננו ההיסטורי קצר מאוד (גם אלה שיודעים את מורשת אבותינו התנכ"ית אינם יודעים לספר, בד"כ, מה היה באותו "אמצע" שבין התקופה ההיא לעידן המודרני), מאבדים שוב ושוב את מה שנוצר כאן לפני שנים מעטות בלבד.

 


"עם השירים האלה טוב לצאת לדרך
מהשירים פורצות עולות המנגינות
גם בדרכים הארוכות
את סימני הדרך שביל אל האהבות

השירים ההם מלווים אותנו
עם הדמעה והחיוך ותום הנעורים
הם ילוו אותנו עד לסוף הדרך
איתם נלך ומן הלב אנחנו עוד שרים

גם אהבה גדולה גם מלחמות ידעה
זכרונות על אם הדרך פזורים
גם עצב יום, שמחות קטנות
אנחנו נאסוף לשיר ומנגינות

כי השירים ההם מלווים אותנו
עם הדמעה והחיוך ותום הנעורים
הם ילוו אותנו עד לסוף הדרך
איתם נלך ומן הלב אנחנו עוד שרים


מאוד יפה היום מאוד יפה הדרך
הדרך בה הולכים את ואני
הנה קרבים ימים טובים
ושוב הם כאן איתנו יחד השירים

כי השירים ההם מלווים אותנו
עם הדמעה והחיוך ותום הנעורים
הם ילוו אותנו עד לסוף הדרך
איתם נלך ומן הלב אנחנו עוד שרים"

 

שיר היא צורה של אומנות.

כיום אמנם מקובל לחשוב על שירה כעל יצירה קצרה בשורות קצוצות, אולם בתקופות אחרות נכתבה שירה בעלת היקף רחב יותר.

שירה אינה סוגה ספרותית במובן המקובל של המלה. קשה, ואולי אף בלתי אפשרי, למצוא כללים פורמליים שכל היצירות המוגדרות כ"שירה" עונות עליהם, וקשה אף יותר למצוא תכנים תמטיים בהם "שירה" עוסקת.

חוקרים מסוימים טוענים כיום כי המבדיל שירה מצורות ספרות אחרות הוא דווקא האופן בו אנו קוראים אותה. משמעות הדבר היא שאם נתקל ביצירה מסוימת, ונאמין שהיא שירה, אנו נקרא אותה ככזו.

"השירה היא אש אשר מדבירים אותה בכפפות של היגיון."

 

"איך שיר נולד?
כמו הצחוק
זה מתחיל מבפנים
ומתגלגל החוצה

איך שיר נולד?
כמו תינוק
בהתחלה זה כואב
אחר כך יוצא החוצה
וכולם שמחים
ופתאום איזה יופי
הוא הולך לבד

איך שיר נולד?
כמו תינוק...."

 

שירה זה דבר מדהים.

זה עולם ומלואו.

עולם שמעולם לא הכרתם, אתם לא מכירים...

שירה זה דבר נפלא. נפלא יותר מסיפורים.

שירה של פעם, שירה של רגשות, אהבות, עצב.. שירה מהלב.

שירה שמבטאת את הרגשות, מבטאת את הלב, בפנים, בעומקו.

שירה זה דבר מדהים.

 



נכתב על ידי , 4/12/2007 18:56   בקטגוריות אופטימי, סיפרותי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-6/12/2007 21:56
 



הגיגים של אושר. (מאיר לירז)


כל אחד שואף להיות מאושר, אבל אושר זו אינה מטרה.

הוא תוצאה של עשיית מה שאתה אוהב, ויצירת יחסים מספקים עם אנשים אחרים.

 

אושר קשור ל-להיות אתה עצמך, קבלת החלטות שהן באמת שלך, לעשות את מה שאתה רוצה מפני שאתה רוצה לעשות זאת, ולחיות את החיים שלך במטרה לרצות את עצמך.

אושר פירושו להיות חופשי לאפשר לאחרים להיות חופשיים ולחפש את הטוב שבך ובעולם.

 

כל-כך קל לעשות את ההיפך מכך: להיצמד לאחרים ולצפות שהם ידאגו לך, לשלוט באחרים ולהאשים אותם כשדברים לא מסתדרים, להיות לא ישרים ולשחק ביחסים ובקריירה במקום להיות מחוייבים, להציק במקום להגיב לעניין, להיות על גבולות חייהם של אחרים במקום להיות במרכז חייך שלך.

 

כאשר אינך חי את חייך שלך, אתה חי חיים שאינם מאושרים, יש לך את התחושה שחייך אינם מובילים לשום מקום.

שלחיים אין משמעות.

החיים שלך נודעו עבורך.

החיים ניתנו לך כדי שתיצור להם משמעות. אינך יכול להאשים אף אחד אם חייך אינם מסתדרים כפי שציפית.

אף אחד אינו חייב לך דבר, אתה היחיד שיכול לעשות את ההבדל.

מעט תמיכה פה ושם אינה שווה מאומה אם לא קיבלת על עצמך מחוייבות ללכת עד הסוף בעצמך, כנגד כל המיכשולים.

 

לאף הבטחה במישהו נותן לך אין את הכוח לעשות עבורך את ההבדל.

 

לאף בגידה או נטישה אין את הכוח לחסום את הצמיחה שלך או למנוע ממך את ההצלחה, אלא אם אתה זקוק לתירוצים על הרשלנות שלך.

 

נאמר זאת בבירור: יש לך את היכולת להתגבר על כל דבר!

ואם אתה מתכוון להיות מאושר בחיים האלה יהיה עלייך להתגבר על הרבה דברים כל הזמן.

 

הדבר הראשון עליו עלייך להתגבר הוא המחשבה שישנו מישהו אחר שעשה עבורך את העבודה.

אל תצפה לאך אחד שיבוא "להציל" אותך, ייתן לך את הפרס הגדול, יביס עבורך את אוייביך, יעמוד על זכויותיך, יכיר בערך שלך ויפתח עבורך דלתות.

 

או שאתה תהיה "הגיבור" שלך חייך, או שחייך יהיו חסרי משמעות.

מגיע לך להיות מאושר אבל מגיע לך גם כל דבר שאתה מסכים לקבל.

 

לכן הבט אל מה שגורם לך להיות לא מאושר, זוהי עדות של המחדל שלך להיות אתה עצמך.

חוסר האושר שלך אינו אלא תזכורת לכך שיש לך עבודה לעשות כדי להיות שוב מאושר.

הואיל ולהיות מאושר פירושו לאהוב את מה שאתה מרגיש, את מה שקורה לך- אם אינך מאושר זה סימן שאינך אוהב את מה שקורה לך.

 

אתה הוא האדם שאמור לעשות משהו בקשר לכך.

כדי להיות מאושר אתה צריך לקחת סיכונים מחושבים אבל רציניים כל הזמן.

אתה צריך להיות החלטי, להימנע ממניפולציות, וויכוחי סרק ועימותים.

אתה צריך לומר את האמת ולתקן את השקרים שלך.

אתה צריך להפסיק לשחק את הקורבן כך שתוכל ליהנות מההצלחה שלך מבלי להרגיש רגשי אשמה.

אתה חייב לוותר על ציפיותייך לגבי איך שאתה חושב שהם צריכים להיות, כך שלא תשפוט אחרים בצורה לא ריאלית ותגיע למסקנה שהם "לא בסדר" ואינם נותנים.

אתה חייב לוותר על לחיות בעבר.

אתה חייב ללמוד לסלוח לעצמך ולאחרים ולהתשחרר מטינות ישנות כדי שתוכל להמשיך לזוז קדימה.

אתה חייב ללמוד להקשיב כדי להפיק את המיטב מאחרים.

אתה צריך לקחת את עצמך ברצינות, אבל לא עד כדי כך ברצינות שתרגיש שאתה חייב להיות מושלם או שלא תוכל להודות בטעויות ובחולשות שלך.

אתה חייב להבין שאתה צומח כל הזמן, כך שאתה חייב להיות מודע כל הזמן לפשרות שמעכבות את הצמיחה שלך.

אתה צריך משמעות בחיים. אתה צריך לעבוד על המשמעות הזו וליצור את החיים שאתה רוצה, ולא לחיות בתקווה ריקה ש"הדברים יסתדרו מאליהם".

כדי להיות מאושר צריך לעבוד, זוהי עבודת החיים.

הואיל ואתה הולך לחיות את חייך שלך כדי שתגשים אותם בצורה הטובה ביותר.

 


 

HO, look what I found!

-What is it?

-it's HAPPYNESS.

נכתב על ידי , 26/10/2007 22:22   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, מחשבות, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של astred ב-5/11/2007 00:09
 



"קל לאהוב אותך"


לא ייאמן כמה אני מסוגלת לחשוב על משפט אחד..

כמה זמן אני מסוגלת רק לשבת ולחשוב, עם עצמי, לבד, על המשפט הזה...

ובעצם-

מה זה אומר?

האם זה נכון?

האם זה לא נכון?

האם זה אומר משהו?

האם זה משפיע? -כן! כן, זה משפיע.

בהרבה זה משפיע, ולפעמים נדמה לי יותר מדי אפילו.

יותר מדי מחשבה, יותר מדי זמן, יותר מדי לבד. עם עצמי.

רק לחשוב על זה, אם זה נכון.

ואם זה נכון באמת, מה הופך את זה לנכון? או שאולי.. מה הופך את זה לשגוי?

כל כך הרבה שאלות!

רק מהמשפט הזה שאתה אמרת לי.

"קל  לאהוב  אותך"

כל כך לא ברור..

 

 

שיחות נפש!

לא משנה מתי- הן תמיד משחררות....

מפרקות אותך מכל הלחץ, מכל העצב.

סוחטות ממך את כל המיץ שלא תוכל להיות עצוב.

מוציאות ממך את הכוחות לחשוב על הכאב.

איכשהו הן עוזרות, אין ספק.

פתאום אתה מרגיש אחרת, פתאום הכול נראה לך פחות אפור, פחות כהה, פחות רע.

הכול מתבהר, הכול מרגיש אחרת, נראה אחרת, פחות  מ ט ו ש ט ש...

והבכי..

פשוט מפרק.

מוציא הכול.

משחרר.

מאפס.

עוזר.

וכל מה שנותר לי בעצם לעשות זה להודות לך, ולחשוב על זה- לעומק.

ונראה לי שאני חושבת על זה די והותר זמן, מעבר למה שאני צריכה, הרבה יותר ממה שהייתי רוצה..

 



תודה.

נכתב על ידי , 30/9/2007 19:33   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, מחשבות, אופטימי, פסימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-11/10/2007 22:19
 



ציורים שסתם בא לי להעלות, כי אין לי נושא לבלוג.




 

בחיים לא חשבתי שאני עד כדי כך עקומה O:



ממש אהבתי את השמש, היא יצאה אומנתית חח P:

 

 

 

:)

 

  שנה טובה    שנה טובה   שנה טובה   שנה טובה  

נכתב על ידי , 18/9/2007 20:18   בקטגוריות יהיה טוב, תמונות, אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-21/9/2007 14:48
 



חזרתי מאילת!!


היה.......

מ ד ה י ם!

 

אין מה להגיד, היה פשוט מעולה ;]

 

 



 

נכתב על ידי , 17/9/2007 18:56   בקטגוריות הרגשה טובה, יהיה טוב, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הייתי חייבת לעדכן על זה, זה שווה את זהXD


OMG אני לא מאמינה שראיתי את זה!!..

ZOO יקרים שלי אתם תהיו בשוק! -רק אתם תבינו..

פחע, קבלו:

 



 

 

 

XD

נכתב על ידי , 8/9/2007 12:32   בקטגוריות מצחיק אז צוחקים!, יהיה טוב, אופטימי, עובדות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-9/9/2007 21:55
 



פוסט חופר!!! וואי כמה זמן לא עשיתי פוסט כזה P:


טוב, אז התחלנו ללמוד, מלפני שבוע^^

להגיד את האמת [למרות שכבר אמרתי אותה]? -ממש לא התגעגעתי, אבל חזרנו, מה לעשות.

עכשיו אני בכיתה ט', כבר בת 14 [עוד 10 ימים אני אהיה בת 14 וחודש בדיוק!], ואני שוב לומדת.

ולמרות שהחודשיים האלה של החופש הגדול- שעברו לי בטיסה, זה נראה לי כאילו עברתי את החודשיים הכי ארוכים בחייXD זה נראה לי כאילו לא הייתי שנה שלמה בבצפר..

 

אז חזרנו ללימודים, התחלפו לנו המורות- ויש לנו לדעתי מורות ממש טובות השנה. והם גם ממש נחמדות:]

אבל כולם כל כך השתנו!

פתאום כולם נהיו גבוהים כאלה.

מפותחים..

מפחידים..

מוזרים [?]

זה כל כך מוזר לי לראות את אנשים כאלה.. ולחשוב שהם היו פעם ממש קטנים ><'

 

אז מה אתם יודעים, אפילו אני השתניתי..

חידשתי קשרים, הכרתי אנשים [טוב בסדר, אז איש אחד..], ניתקתי קשרים..

אבל במצב שלי פשוט טוב לי.

באמת שטוב לי ככה.

אין שומדבר שמטריד אותי כרגע.

פשוט-

טוב לי עם הלימודים.

טוב לי עם המשפחה [שרק בחופש הזה הבנתי כל כך את המשמעות של המשפחה שלי].

טוב לי עם האנשים.

ו..

טוב לי עם עצמי.

אבל ממש טוב לי ככה, ואני לא רוצה לשנות דברים.

זהו, עבר לי הפחד.

למרות שאני יודעת שיהיה לחץ.

אבל אני צריכה לחשוב על הרצונות שלי, על השאיפות שלי.

להתמיד.

לעשות המיטב שאני יכולה!

לא לוותר.

 

כי אני רוצה להתקבל למגמת מוסיקה.

כי אני רוצה להתקבל לתזמורת הייצוגית השנה.

כי אני רוצה להוציא ציונים מעולים.

כי אני רוצה להתקבל לתיכון מעולה.

כי אני רוצה להצליח בחיים.

 

כי אני רוצה שיהיה לי טוב בעתיד!

 

 

 זהו חפרתי P:

הייתי פה:]

עשו מצווה-

תגיבו.

נכתב על ידי , 7/9/2007 20:25   בקטגוריות יהיה טוב, אופטימי, הרגשה טובה  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-8/9/2007 12:28
 



בחיים לא שיערתי שזה יקרה O:


ועוד לפני שמתחילה השנה!!!

שמע ישראל.

 

מכירים את הרגעים האלה שאתם רואים מישהו שאתם הכי לא רוצים לראות בעולם, ופתאום...

פוף!

הוא מופיע.

 

היה בא לי למות...

באותו רגע הרגשתי כאילו הלב שלי נופל לתחתונים.

ולא סתם נפילה.

הוא עשה אומגה=\

(ונשאר למטה....)

הייתי בלחץ אטומי...

הייתי בהיסטריה!

הייתי באטרף!

הלב שלי פעם ממש ממש חזק, והרגשתי שאני מתוחה כמו שאף פעם זה לא קרה לי...

אבל עברתי את הרגע הזה.

 

והנה אני.

 

-ודי שמחה למען האמת.

עכשיו לפחות אני יודעת בערך דברים שהרבה זמן רציתי לברר ולא היה לי איך.

ס"ס אני כבר בערך מתחילה לקבל כיוון, ואני כל כך שמחה!!

סוף סוחף ראיתי את הבנאדם הזה [למרות שאני לא בטוחה אם זה הוא באמת או לא..], אבל עכשיו אני יכולה לפחות להיות במשהו אחד.

ואני ממש שמחה:)

אין משהו שרציתי יותר מאשר לדעת אם זה נכון או לא...

ואני יודעת את זה עכשיו *למהאניחופרת?!*

אז כשאראה אותו בתחילת שנה, כשנחזור ללימודים>>

זה כבר יהיה בקטנה;]

 

 

 

יהיה טוב.

קטן עליי XD

נכתב על ידי , 27/8/2007 21:39   בקטגוריות יהיה טוב, מחשבות, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליג. ב-1/9/2007 00:03
 



מוזר^^ עוד שעתיים יומולדת?


לא. זה עוד שעה וחמישים דקות.

מעניין........


וואו..

 אני הולכת להיות בת 14.

אני אשכרה הולכת להיות בת 14....

איזה מוזר זה.

תמיד זה היה נראה לי כל כך רחוק ממני, וכל כך לא קשור אליי....

כבר התרגלתי להיות הקטנה בין כולם..

היחידה שבת 13, ופתאום=

גמאני אהיה בת 14.

בדיוק כמו כולם...

 

זה באמת מוזר כשחושבים על זה ככה, לא?

><"

חיחיחי.

 

 

 

וואי זאת הרגשה ממש מוזרה, לראשונה בחיי אני באמת מתרגשת מהיומולדת שלי.

 

(?)

 

 

 

 

[סתם בשביל השעשוע]

"את יפה,

כל כך יפה,

יותר יפה מכולן.

-אבל את לא יודעת-

כמה את יפה,

כל כך יפה,

הכי יפה בעולם.

הכי יפה בעולם!"

 

 

וואו, סאפ תהיה בת 14.

:)

 



נכתב על ידי , 16/8/2007 22:09   בקטגוריות יהיה טוב, בלתי נתפס, רחוק רחוק, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-17/8/2007 18:15
 



ט"ו באב. יום האהבה. 3>


אני אוהבת את עצמי.

טוב, לא בדיוק.

אני אוהבת-לא אוהבת...

אני אוהבת את עצמי בגלל הדברים שאני עוברת.

אני אוהבת את עצמי על כל הדברים הטובים שבי.

על הדברים שההורים שלי העניקו לי.

על הדברים שההורים שלי תמיד מעניקים לי.

אני אוהבת את עצמי על האנשים שסובבים אותי.

על האנשים שאני בחרתי כ-החבר'ה שלי.

על האנשים שנמצאים במשפחה שלי. אחד אחד.

על הרבה דברים שאני מעריכה אותם, ומקבלת אותם לא כמובן מאליו.

 

אבל.. אני לא אוהבת את עצמי.

אני לא אוהבת את עצמי על הדברים שאני עושה. על הטעויות.

אני לא אוהבת את עצמי על השקרים שלי לעצמי, על השכנועים העצמיים.

אני לא אוהבת את עצמי על ההחלטות הדפוקות שאני מקבלת לרוב.

אני לא אוהבת את עצמי על הרגשות שלי.

אני לא אוהבת את עצמי על המחשבות שלי.

אני לא אוהבת את עצמי על כך שאני לפעמים מתחברת עם האנשים הלא-נכונים.

אני לא אוהבת את עצמי על כך שאני לא יודעת מה לעשות במצבים מסוימים, שאני כן צריכה לדעת מה לעשות..

 

אני מן כזה... מסתדרת עם עצמי ומנסה לשרוד.

מנסה ליהנות ממה שיש.

מנסה ליהנות ממה שאפשר.

מנסה להפיק את המיטב מהגרוע.

מנסה לא להדחיק לצד מחשבות.

מנסה לא להדחיק לצד רגשות.

מנסה גם לא לשקר לעצמי, ולא לנסות לחשוב אחרת מהמציאות..

 

אחרי הכול, אני תמיד אהיה כזאת.

אם ארצה או לא, אני זאת אני, ואין לי הרבה מה לעשות עם זה..

אני צריכה ללמוד להיות מי שאני, מה שאני, ואיך שאני.

בעצם, אני צריכה ללמוד לאהוב את עצמי, ולהעריך את מה שיש לי.

למען האמת, אם היו נותנים לי להחליף את החיים שלי בחיים של מישהו אחר-

אני חושבת שלא הייתי עושה את זה.

בחיים.

 

בכל מקרה, כל מה שנשאר לי להגיד פה זה שיהיה לכם-

יום אהבה שמח:)

...ואני איהנה לי פה עם עצמי, ועם האהבה העצמית שלי3>


 

 




נכתב על ידי , 29/7/2007 21:42   בקטגוריות יהיה טוב, מחשבות, עובדות, אהבה ויחסים, אופטימי  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהונתן!! ב-2/8/2007 18:37
 



"הר העצה הטובה" >> בואו תיישמו קצת :]


עשרת הדיברות של "בית מעשים טובים":

 

o         מי שנותן יש לו, ומי שלא- אף פעם לא יהיה לו.

o         יהיה ביתך פתוח לרווחה, ויהיו עניים בני ביתך.

o         צדקה תציל ממוות.

o         הווה דן לכל אדם לכף זכות.

o         איזהו מכובד? המכבד את הבריות.

o         יותר משבעל הבית עושה עם העני, עושה העני עם בעל הבית.

o         איזהו עשיר? השמח בחלקו.

o         ואהבת לרעך כמוך.

o         עשר בשביל שתתעשר.

o         שים לב לדברים הקטנים שנראים לך בכלל לא חשובים, כי הם החשובים באמת.

 


עשרת הדיברות בנוסח שלי:

 

o         משפחה אי אפשר לבחור. חברים כן.

o         כדי להציל מישהו ולהיות גיבור, צריך הרבה יותר מסתם שרירים.

o         לא כל הנוצץ הוא זהב.

o         להזדקן זאת החלטה של הטבע, להתבגר זאת כבר החלטה שלך.

o         לעולם אל תפריע למי שמחלק לך מחמאות. תהנה מהן.

o         אל תברח מהעבר שלך, אחרת הוא יבוא וירדוף אותך בעתיד.

o         החיוך הוא הקו הקצר בין שני אנשים.

o         אולי אלוהים רצה שתפגוש הרבה אנשים לא נכונים לפני שתפגוש את האדם הנכון, כדי שכשזה יקרה, תדע להעריך אותו כפי שהוא.

o         עושר לא מביא אושר, אבל גם לא דוחה אותו.


נכתב על ידי , 27/7/2007 19:47   בקטגוריות יהיה טוב, אופטימי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירזוצ'קע D; ב-29/7/2007 20:57
 



ובדיוק בעוד חודשיים ועשרה ימים> היי ט'4, מנשמע?? XD


זהו, סגרנו בערך מעגל של כיתה ח', אבל לא סגרנו מעגל של החטיבה.

מה שהיה בכיתה ח', נשאר אבל כזיכרון בלבד.

זה לא יחזור, אבל זה היה מדהים!

זה עבר לי כל כך מהר, בגלל שעשיתי השנה כל כך הרבה דברים מדהימים ועברו עלי כל כך הרבה דברים מרגשים וטובים!!

מחכה כל כך לכיתה ט', כיתה כל כך עמוסה בהתרגשויות ובדברים מקסימים שהולכים לקרות.

 

על כל היפה שעבר וחלף

שוב יורד המסך בכבדות,

ודמעה חוצפנית תדגדג את האף

ותסבול מפיצול אישיות.

חציה מתעצב על עבר שנגמר

הוא שכח שהיו גם צרות

וחציה מאושר ושמח למחר

המלא גדותיו בתקוות.

 

כי כן רבותי,

זה טבעו של עולם

וכל מה שנגמר

שוב מתחיל מחדש

מעגל שאיננו נסגר...

 

:)

 

אוהבת 3>

נכתב על ידי , 20/6/2007 20:42   בקטגוריות סיכום., אופטימי, בית ספר  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאת מרחוב סומסום ב-23/6/2007 22:22
 



וואי, עוד שנה בדיוק>> סוף החטיבה. זהו, נגמרה כיתה ח'....


וואו זה עבר כל כך מהר, כל השנה הזאת..

כל מה שעבר עליי.. כל כך הרבה!! O:

 

אז.. שנעבור לסיכום שנה? :)

תחילת שנה>> וואי אהבתי כל כך הרבה זמן את הקוף OMG (כמה אנרגיות על כלום..)

הצטרפתי למועצת תלמידים.

התקרבתי לגמרי לנועם.

יש לי חבר.

בת מצווה לבת דודה שלי מדרגה שניה.

בר מצווה לבן דוד שלי.

בר מצווה למונדשיין. (=נראה לי כל כך רחוק!!)

חתונה לבן דוד שלי.

עליתי לגו"ב!!

הכרתי את תומר, וגם רבתי איתו וניתקנו קשר..

הכרתי את אילן ואלון.

מאי טסה לפריז.

עבודת "קום והתהלך בארץ" [כל כך מיותר XD]

דודה שלי עברה הפלה.

נולדה לי בת דודה חדשה (:

שמו לי ריבועים בשיניים.

טיול שנתי. -היה חביב^^ אבל אין על שנה שעברה D:

חבורת פסי"ם.

קנו לי אולסטאר D:

עליתי לקבר של סבתא שלי פעמיים.

עברנו ל-2007!!

טיול סוכות בשמו"ץ

טיול ל"ג בעומר :)

טיול כנרת!

השמעות לייצוגית (נשארתי בקול ראשון..)

גיחה שבכלל לא יצאתי XD

גיוסים ב"סורקיס".

 

וואי אני לא זוכרת כל כך דברים אחרים..

אוף באסה..

 

לא נורא, אבל הולכים לעבור עליי עוד מלאאא דברים שנה הבאה וגם עד אז :)

טיול חומה ומגדל :)

קייצת בתור צוותכני!! O:

יומולדת 14!!

כיתה ט'> שלב מבין העמוסים..

הרשמה לתיכון.

אני מצטרפת לאיזה וועדות שאני ארצה:]]

פרוייקט ג'.

קייצת הבאה= אני מדריכה!!! OMG

 

וואי איזה אדיר הולך להיות ^^

 

בעצם.. 

מחר תעודות ולהתראות.

=[ אני אתגעגע..

נכתב על ידי , 19/6/2007 20:10   בקטגוריות אופטימי, בית ספר, השומר הצעיר, סיכום.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ליאוריק ב-25/6/2007 22:40
 




דפים:  
18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)