לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

סיירים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! +תמונותP:


בקיצור הקיצורים: היה אדיר! אין על הטיול הזה, באמת.

אבל היה קשה, כל היום לסחוב את התיק עם כל הדברים שלי [כל הבגדים והעניינים^^], ועוד כל המים האלה, והאוכל... ועוד עם השמש! היה כל כך חם שאי אפשר לתאר בכלל. אין לי מושג איך היה כאן בכפר סבא, אבל איפה שהיינו היה פשוט גהנום החום הזה. אבל עברנו את זה, ובלי להתייבש, זה בטוח;]

קצת בקיצור מה שעברתי: (החוויות היותר משעשעות)

הביאו לנו חבילת עוגיות מקן אחר [כשרות לפסח עם שוקולד למטה.. לא משהו.], וחברות שלי התחילו לחשוד שיש שם סם אונס.

באמצע הלילה שקד דמיינה שעופרי היא גרבילXD

לשקד היה הנגאובר מהזמן שאני והיא ניווטנו את הדרך. היא פשוט לא זכרה שומדבר..

בלילה השני עשינו מהאיטריות מרק סמוכטה אחד גדול כי אני, מאי ועופרי פשוט עשינו מעגל מסאז'ים ליד המדורה ולא כל כך התעמקנו בפחמס (סיר) ובמדורה, אז זה פשוט הפך להיות מרק ללא טעם...

בלילה השלישי עשינו מהפירה מרק תפוחי אדמה מוקרם [או ככה לפחות מאי החליטה לקרוא לזה] במקום גושי פירה נורמליים. זה היה אחד הטעימים, למרות שמלא רצו להקיא את זהXD

עשינו בלילה את הפיתות מקמח-מצה.. הרוב נשרפו. הריח: של קניידלעך, הטעם: גועל נפש- דוחה!!!, המראה: שניצל. זה היה הכי הזוי שקיים..

בכל עצירה שהייתה לנו, רותם [המדריך!] נרדם.

ההדרכה של בר וטל הייתה על כביש 6. הן היו צריכות להראות לנו בין השאר איפה ואיזה ערים הוא חוצה. איך? הופכים את רותם למפת ארץ ישראל, ומדביקים עליו את הערים. פשוט לא? :] יש תמונותXD

כל הטיול הזה שנמשך ארבעה ימים, ישנתי בסביבות ה-10 שעות ואפילו פחות. חזרתי הביתה ב5, הלכתי לישון ב7, ולמחרת קמתי ב12. ישנתי 17 שעות אחרי הטיול^^

באמצע הלילה, בזמן שעופרי הייתה במשמרת שלה ליד המדורה, ארז, המדריכות של אישות הברזל, קם באמצע הלילה להשתין. כשהוא חזר- הוא פשוט נרדם בתוך השק שינה שלהXD

תמונות;]



רותם עושה פרסומת כלל לא סמויה למים המינרליים של שופרסלXD

 



הצמח הזה לא מזכיר לכם יד שעושה זין? ><"

 



סתם כי ממש הייתי צריכה לראות איך אני נראית. במילה אחת: זוועה

 



אמרתי ליובל שיעשה איזה פרצוף מצחיק.. הוא לקח את זה ברצינות והמצלמה תפסה אותו בדיוק באותו רגעXD ענק!

 



הנוף מגבעת דיצה, שעלינו עליה בטעות ואז ירדנו שוב את כולה... מילה לסיכום: היה חם.

 



ואז הבין פתאום רותם כי טעינו בדרכנו ועלינו לחזור, אז נחנו לנו בינתיים. טוב, חלק מאיתנו...

 



באחת העצירות, כשברית (המדריכה) הקריאה את הסיפור של אתגר קרת..

 

 



סתם כי היה בא ליP: [כן כן אני יודעת, חום אימים והייתי עם צעיף. אבל זה היה בבוקר....]

 

 



איפה שהיינו, בערוץ נחל. תסתכלו טוב טוב, תנסו לזהות את הפרות חחח

 



אני חושבת שרותם הבין באותו רגע איזו בדיחה אז תתחשבו...

 



עוד פרות. הפעם הן היו במקום שהיה העוקב..

 



רותם, הסכין והשוקולד. פשוט אחוות עמים. רק שימו לב לאחוז הנרדמים שם מאחור XD

 



שלא תתבלבלו, זה לא פרח. זה קוצים. זה בערך מה שהיה לנו כל הדרך... סתם החלטתי לצלם את זה מקרוב ולשחק עם הצבעים^^ יצא מגניב..

 


ואת החלק הכי משעשע השארתי לסוף:

רותם בתור מפת ארץ ישראלXD זה היה אחד המצחיקים!

 

וסתם משהו מבדר ביותר:

ליגל הלכה ביום השלישי. סליחה, היא לא הלכה הביתה, הוליכו אותה.

 

שמוצניקים,

טוב היה! D;

היה טוב, וטוב שהיה^^'

נכתב על ידי , 25/4/2008 18:18   בקטגוריות השומר הצעיר, געגועים וזיכרונות, תמונות  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאפיית ZOO ב-7/5/2008 15:40
 



ציורים שסתם בא לי להעלות, כי אין לי נושא לבלוג.




 

בחיים לא חשבתי שאני עד כדי כך עקומה O:



ממש אהבתי את השמש, היא יצאה אומנתית חח P:

 

 

 

:)

 

  שנה טובה    שנה טובה   שנה טובה   שנה טובה  

נכתב על ידי , 18/9/2007 20:18   בקטגוריות יהיה טוב, תמונות, אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ(: ב-21/9/2007 14:48
 



צימרים:)


צילמתי מלא תמונות נוף וכאלה מהפלאפון, אז האיכות לא משהו.

אני לא אחפור, סתם בא לי להעלות את התמונות.

 

enjoy:)

 

ביום הראשון נסענו, ונסענו, ונסענו, ונסענו..



 



 

הגענו לצימרים. שם פגשתי את אהבת חיי:





הגענו לצימרים.

אכלנו.

ישנו.

הגיע יום שני!

התעוררנו ב-7 בבוקר [רציתי להחטיף להורים שלי מכות><]..

ואז נסענו לצוק מנרה P:

מהרכבל:)

 

המסלול של המגלשות שבו הייתי עם אבא שלי יותר מאוחר.

לפחות הצלחתי לצלם את זה מהרכבל..

יהיה טוב.

..ועלינו על הרכבל ביום השני, כשהגענו לצוק מנרה, והנופים היו מרהיבים ביופיים, ובלה בלה בלה....

:]

כל הנסיכים שעשו סנפלינג למען הנסיכה שהייתה תקועה למעלה בטירה.

טוב היה.

אז ירדנו מהרכבל וההורים שלי החליטו לעשות "סיור".

אז עשינו "סיור"..

לא יצא לי להקשיב..

היא דיברה ממש לא ברור, וממש מהר=\

לא משנה, ממשיכים בסיפור.

אז הנסיכה הייתה תקועה למטה שם בטירה, ו..

סליחה.

אז הנסיכה הייתה תקועה למעלה שם בטירה, ו..

בטח היה לה בריזה שם חבל על הזמן...

מה רע לה!?

מנקודת המבט שלה.

זה העצים שנשרפו במלחמה.

עכשיו אתם מבינים למה הנסיכה תקועה שם בטירה?



-אין לי מושג למה צילמתי את זה אפילו..

במציאות זה נראה אחרת^^

היום השלישי:

זה המפל שבשבילו נסענו 4 דקות.

[חחחח זה היה בשביל השעשוע.]

וזה ממסעדת "דגי דפנה".

היא הייתה ממש יפה(:



כן כן ישבנו בחוץ.

והרגשנו את הבריזה של הנסיכה הזאת...

-מה עובר לי בראש!?-

 

ביום הרביעי לא צילמתי, פשוט היינו בעכו העתיקה..

היה נחמד שם, לא יותר מזה ^.^

 

אבל בכללי, היה מדהים.

זה היה פשוט כל כך נחוץ, לא להאמין....

אף פעם לא ידעתי כמה זה יכול לעשות טוב לבנאדם.

אפילו רק ל-4 ימים..

זה היה ממש משחרר, אין מה להגיד.

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

טוב היה!! XD

 

 


נכתב על ידי , 23/8/2007 19:33   בקטגוריות יהיה טוב, תמונות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צליל ב-21/3/2008 21:36
 



פוסטתמונות לנועם. כמה פוטוגניות בבנאדם [מושלם] אחד!



לקח לי קצת זמן להבין איך מסובבים את התמונה ^^

חמודי=]


אני ממש אהבתי את התמונה הזאת, כל כך תמים :]


 

שמן!


 

צילמתי אותו מלמטה.. הו שמש..


 

פרופיל D:


 

עוד פרופיל.. על מה הוא הסתכל?!?!


 

התמונה הכי מושלמת בעולם 3> התסכימו איתי?


 

יש גם עוד שתי תמונות, אבל אחת לא אהבתי, והשניה היא כשעשיתי לו קוקו בטיול השנתי XD 

אבל בכל זאת-

פאדיחות..

לא נעים :|

נכתב על ידי , 25/3/2007 16:10   בקטגוריות אהבה ויחסים, תמונות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סאפ ב-29/3/2007 14:55
 



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)