לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כן, גם אני אמרתי סילבסטר ולא קיבלתי. כמה מפתיע:(


אוף אני רוצה שמשהו יקרה, אני ממש מרגישה שצריך לקרות משהו ובכל זאת- לא קורה כלום.

 

ולמה בכלל אני מרגישה צורך שיקרה משהו?

החיים ממשיכים. מה שקורה- קורה ועובר..

 

אני עדיין ממש רוצה שיקרה לי משהו ממש טוב, ענקי!!!

שיקרה משהו טוב.

שיקרה משהו יפה.

שיקרה משהו מסעיר.

שיקרה משהו גדול.

שיקרה משהו ענקי.

שיקרה משהו עצום.

 

אבל שיקרה כבר ><

3> אוהבת אתכם. [לשם שינוי.. כי זה לא קורה כל יום.]

נכתב על ידי , 30/12/2007 22:02   בקטגוריות מחשבות, רחוק רחוק  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הַמָלְאַך גָבְרִיאֶל. ב-1/1/2008 15:58
 



מוזר^^ עוד שעתיים יומולדת?


לא. זה עוד שעה וחמישים דקות.

מעניין........


וואו..

 אני הולכת להיות בת 14.

אני אשכרה הולכת להיות בת 14....

איזה מוזר זה.

תמיד זה היה נראה לי כל כך רחוק ממני, וכל כך לא קשור אליי....

כבר התרגלתי להיות הקטנה בין כולם..

היחידה שבת 13, ופתאום=

גמאני אהיה בת 14.

בדיוק כמו כולם...

 

זה באמת מוזר כשחושבים על זה ככה, לא?

><"

חיחיחי.

 

 

 

וואי זאת הרגשה ממש מוזרה, לראשונה בחיי אני באמת מתרגשת מהיומולדת שלי.

 

(?)

 

 

 

 

[סתם בשביל השעשוע]

"את יפה,

כל כך יפה,

יותר יפה מכולן.

-אבל את לא יודעת-

כמה את יפה,

כל כך יפה,

הכי יפה בעולם.

הכי יפה בעולם!"

 

 

וואו, סאפ תהיה בת 14.

:)

 



נכתב על ידי , 16/8/2007 22:09   בקטגוריות יהיה טוב, בלתי נתפס, רחוק רחוק, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאיה ב-17/8/2007 18:15
 



מחוץ לזרם/ סינרגיה


מנסה לשחות מכאן, מחוץ לזרם
להיות רחוק היכן שרק טובים חיי

זורק החוצה את הכל, את מה שכבר נגמר
לא נשאר פה במקום כזה.
תופס לי גל עולה יורד,
נסחף במערבולת אך נדמה זו רק ההתחלה.
כולם הולכים עכשיו איתי למקום אחר שם
אנשים הם מלאכים ומלאכים כבר לא מוצאים כאן

מנסה לשחות מכאן, מחוץ לזרם
להיות רחוק היכן שרק טובים חיי
יש מקום אחד אחר אותו חיפשתי
שם הזמן לא יעצור אפילו בשבילנו

רכבת לילה אחרונה מתוך החושך
הם עומדים על הרציף אליו לא אחזור
אני לא תמיד עולה כדי לרדת
גם המוות בשבילי הוא רק עוד תחנה.
כולם הולכים עכשיו איתי למקום אחר שם
אנשים הם מלאכים ומלאכים כבר לא מוצאים כאן
 

סאפ

 

ד"א- עשיתי עוד חור באוזן שמאל(:

נכתב על ידי , 2/8/2007 21:50   בקטגוריות מחשבות, נמאס., פסימי, רחוק רחוק  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יהונתן!! ב-5/8/2007 11:25
 



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)