לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יפה שקיעת השמש ללב עצוב



Avatarכינוי: 

בת: 31



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דברים שלא נאמרו מעולם, ותמיד רציתי להגיד אותם.


נועם:

אני אוהבת אותך המון, אבל תהיה פחות סגור עם אנשים.

הגישה הזאת של "לא אכפת לי ממה שלא קשור אליי" היא גישה ממש לא חיובית ואני שונאת אותה.

תשנה את הגישה הזאת...

ותנסה לשים לב לאנשים שסובבים אותך, אפילו להכי קרובים.. לפעמים הם "קוראים" לך, ואתה אפילו לא שם לב.

 

 

 

קוף:

 >>אני כבר לא יודעת אם אני שונאת אותך, אבל כן, יש בי צד שממש כועס עלייך.

הייתי רוצה שתעזוב אותי סוף סוף אחת לתמיד, ואני לא אראה אותך יותר לעולם..

הרבה לא מבינים למה, ואני לא מצפה שיבינו.

אני רק רוצה שתדע את זה, למרות שאתה בכלל לא יודע כלום על זה..

-מסובך נכון? מה לעשות, ככה זה החיים.

כמה הייתי רוצה להגיד לך עד כמה אתה צבוע, עד כמה אתה אידיוט, אתה כמה אתה אטום ולא מבין שום דבר, אתה לא שם לב לכלום ולא אכפת לך מאף אחד.

לא נראה לי שאי פעם למדת מה זה לאהוב מישהו באמת, ואחרי זה להתאכזב ממנו עד כלות נשמתך..

יבוא יום ואתה תבין את מה שאני מרגישה, ואולי אפילו תבין את זה יותר ממני, מי יודע..

 

 

 

מאי:

את החברה הכי טובה בעולם!!!!

אני מתה עלייך!! 3>

את כל כך עוזרת לי תמיד, ותומכת בי, ותמיד נותנת לי את החיבוק הזה שאני (תמיד) צריכה, ואני כל כך שמחה שאנחנו שומרות על הקשר שלנו כזה חזק, כמו ביסודי ואפילו יותר [למרות כל המריבות והשטויות והסכסוכים וחילוקי הדעות והוויכוחים...].

אני ממש מקווה שנמשיך לשמור על הקשר הזה עוד הרבה הרבה זמן.



 

פנינה:

את פשוט בנאדם מקסים, את לא יודעת כמה.

אני כל כך מעריכה אותך כפי שאת וכפי שאת לא.

יש רגעים שאני גם די מחזיקה ממך, מהכוח שלך ומההתמודדות שלך.

אפילו מהכוח רצון שלך בלימודים, ואת לא יודעת כמה למדתי ממך בזמן שהתקרבנו..

אני כל כך שמחה שאנחנו בקשר ושאנחנו חברות ממש טובות..

אני ממש אוהבת אותך!! 3>

 

 

פצ'ה:

גם אותך אני אוהבת המון, ואני ממש שמחה שנהפכנו לחברות כל כך טובות שעושות ארוחות שרמנטיות ביחד XD

אני נורא נהנית איתך כל הזמן, אבל לפעמים יש רגעים לא הכי נעימים, ואני מרגישה כאילו את יפעת אחרת..

אני לא יודעת אם זה מהקירוב שלך לאנשים אחרים, או דברים שלמדת מאנשים שאני לא מכירה, אבל אל תשתני לעולם בשביל אף אחד..

ומניסיון [רב] אני אומרת לך את זה.

מקווה שתיישמי את זה, כי אף אחד לא שווה את זה P:

 

סהר:

את חברת הילדות שלי, באמת..

אני יודעת שאני יכולה לספר לך הכול, ויום למחרת את לא תשכחי את זה, וגם יומיים אחרי, ואפילו שלושה..

תמיד יהיה לך אכפת ממני, ואת תמיד תקבלי אותי כמו שאני וכמו שאני לא.

תמיד אני אוכל להציק לך ולבכות לך מתי שרק ארצה, ואת כמו אחותי.

אבל זה קורה רק כשאנחנו שתינו לבד, וזה לא קורה אף פעם בסביבת אנשים.

כשאת עם אנשים אחרים, את הופכת לאדם אחר.

אדם אחר, שונה לגמרי..

זה ממש מציק לי, ואין לי אומץ באמת להגיד לך את זה..

אבל את הופכת למן אדם שהוא לא עצמו, ובאמת שלא שווה לך להשתנות בשביל אנשים..

השינוי הזה הוא לא כמו שאת אוהבת את עצמך, לפחות ככה זה נראה ממבט מהצד.

למרות שכשאנחנו ביחד בלי אנשים את בנאדם כל כך טוב, באמת.

פשוט לאחרונה את ממש השתנית וזה לא נראה כאילו את באמת רצית את השינוי הזה.

 

ודאי:

תראי, אני יודעת שהתרחקנו, ועכשיו אנחנו לא יותר מחברות לכיתה.

כל אחת מאיתנו הלכה לנתיב שונה, בחרה בחברות ובסביבה שונה, ולכל אחת יש כבר את השאיפות שלה והמחשבות האישיות שלה וכאלה, אבל שתדעי לך שאני ממש שמחה שמצאת לך חברות שכל כך אוהבות אותך, וכל כך תומכות בך תמיד, למרות המריבות הקטנות שקורות לפעמים [כי גם לאנשים הכי הכי הכי קרובים זה יכול לקרות!!!].

אני באמת שמחה שהתקרבת לאנשים שאת אוהבת באמת, ואת בקשר כל כך חזק איתם, ואת יודעת שהם לעולם לא ינטשו אותך.

תדעי שאם את רוצה בכל מקרה לדבר איתי על משהו שאת יודעת שאני אוכל לעזור לך או אפילו סתם לתת עצה קטנה, אז את תמיד יכולה לפנות אליי.

 

טביב:

וואו, את כל כך השתנית...

אין לי מושג אם לרעה או לטובה, כי לפעמים את קצת מנג'סת אבל לפעמים את ממש חמודה וכיף להיות איתך.

לא אכפת לי שהשתנית כי לדעתי נשארת אותו הדבר בפנימיות שלך, ואת גם הרבה יותר מטפחת את עצמך, וזה ממש טוב :)

אבל אני חושבת שכדאי לך להפסיק להשתגע..

אני יודעת שלכל אחד יש את הקטעים המשוגעים שלו, ורגעים שהוא חייב להוציא אנרגיות, אבל תזהרי שזה לא יהיה יותר מידי, בגלל שאנשים אחרי זה ירצו לשמור ממך מרחק, וזה לא יהיה לך נעים, אז תשתדלי לשמור על קור רוח לפעמים ^^

ד"א שמתי לב שיש לך הרבה יותר ידידים עכשיו, ואני ממש שמחה בשבילך, כי אני זוכרת ששנה שעברה עשינו אני ואת שיחה [אין לי מושג מתי זה היה.. אולי אפילו זה היה השנה?] שאת אמרת לי שאין לך ידידים ואת ממש רוצה  וזה נראה לך שזה בטח ממש כיף שיש ידידים שהם בנים, ולא כל הזמן להיות בחברת בנות.

אז אני ממש שמחה בשבילך :]

 

ציפי:

את אישה שכל כך מזכירה לי את סבתא שלי ז"ל.

גם בעיניים, שיש לכן עיניים כל כך דומות, וגם באופי.

את אישה טובת לב, את אדם כל כך מדהים, וממך למדתי גם הרבה, אבל אני חושבת שכדאי לך להתחיל ומהר להבדיל בין ניצול לבין טובה שמבקשים ממך.

ילדים בכיתה שלנו תאמיני לי לא מפסיקים לנצל את טוב הלב שלך מתחת לאף שלך ואת אפילו לא שמה לב..

תתעוררי.

 

 

הוצאתי את זה.

מרגישה הקלה.

נכתב על ידי , 15/6/2007 11:57   בקטגוריות מחשבות, ביקורת  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של OMG_אין לי כיניו! ב-18/6/2007 15:11
 



18,496
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הַפָּרָה שֶל דוֹד מֹשֶה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)