לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.BURRIED


.Anna Svidersky RIP

כינוי:  שינשטיין.

בן: 33

MSN:  .תשאל, לא תקבל





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

מתהלכת במסדרונות השאול.


אני יכול לצטט מילים מתוך פיך, ובעזרתן לשטוף את חטאיי מעליי. אני יכול להמתין לבואך, בעוד את מסתובבת לך אי שם, במסדרונות השאול, מחפשת אחר המילים שאותן אינך יכולה לומר. אני יכול להפליג אל ארץ לא נודעת, מבלי לזכות ולו בקמצוץ מהאושר אותו הענקת לי, בעודי מחפש אחר מילים שתרווינה את צימאוני. אני יכול להמרות את פיו של האדם היקר לי ביותר, מבלי להרגיש את אשר הרגשתי כאשר לא שמעתי בקולך, כאשר לא שמעתי את אותן מילים ששימשו לי כמדריך בארץ לא זרויה. אני יכול לנגן את המנגינה היפה ביותר, השזורה בקולך היפה, שתשמש לי כעיניים. אני יכול למרר בבכי, מתקשה לקבל את מר הבשורה, מנסה להדוף מעליי את עוולות העולם.
אני יכול לשבת בשקט, ולהמשיך לספור את הדקות, הימים והשנים בהן מילותייך לא נשמעות עוד.

 

שנתיים.

נכתב על ידי שינשטיין. , 16/12/2011 20:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



IMAGINAERUM


 

האלבום המדהים ביותר ששמעתי מימיי.

נכתב על ידי שינשטיין. , 10/12/2011 20:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





54,987
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשינשטיין. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שינשטיין. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)