לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

NO LOGO




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

מהטבור


אני מרגישה לבד

אבל זה לא חדש.

אני רק בת 23 (ו"רק"היא מילה יחסית) אבל מעולם לא הרגשתי אהבה. פעם, מהבדידויות הכי גדולות שלי נוצרו שירים וסיפורים, היום גם את זה אני כבר לא עושה. פעם כתבתי, שאני רוצה אהבה טובה, רכה, שתכנס אליי מהבטן. מהטבור של העולם שלי. רק שלי. תהיה האהבה.

אבל היא לא באה.

אני נכנסת לצ'טים. כותבת את אותם פרטים שלי כל פעם מחדש, אבל אחרי כמה דיבורים עם כל מיני ניקים מוצלחים יותר ומוצלחים פחות, אני סוגרת ונשארת לא מסופקת.

ולפעמים...לפעמים כשאני חמה, כשאני מלאת תשוקה, אני נכנסת לצ'ט בשם מלוכלך ומתחילה לדבר סקס. סקס מלוכלך, קשה. אבל אז סוגרת, כי גם זה לא מספק.

זה בעיקר מה שאני עושה באינטרנט...מצ'וטטת בצ'טים, במסנג'ר.. נכנסת לאתרי פורנו, רואה אנשים מזוייפים עושים סקס אקרובטי. שזה בהתחלה מדליק. אבל אחרי שאני גומרת אני חושבת כמה הם פאתטיים. ובעיקר- כמה אני פאטתית.  

 

עכשיו אני סוגרת.

מחר יום חדש...

יהיה טוב.

אני מקווה.

נכתב על ידי , 1/12/2007 23:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 39

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^black magic woman^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^black magic woman^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)