לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


my beautiful madness


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

controversial facts


+ רק כשאתה מוצא ברחוב 200 ש"ח אתה יכול להרשות לעצמך ארוחת שחיטות בפאב
+ יחד עם 2 קוקטיילים per person
+ עץ וחול.... לא הולכים ביחד.
+ גם ציפורניים וחול לא.
+ ג'וקים מעופפים מונעים מאליסה להשתין.
+ אני בנאדם נחמד. באמת!
+ אז שמרתי לה על הדלת מהג'וק הרשע כשהיא השתינה.
+ זה עושה לאליסה קלסטרופוביה כשיושבים לה על השמיכה
+ הבוקסר של אור נראה עליה טוב יותר מאשר עליו.
+ גם הגופיה... דאמ.
+ אליסה לא יכולה לקום בבוקר.
+ גם אור לא.
+ לעומת זאת, שפחתכם הנאמנה לא הצליחה לעצום עין.
+ כככככככככל הלילה הארוך הזה.
+ כלבים ישנים לא נובחים.
+ מוכרים של קיוסקים הרבה יותר נחמדים בבוקר.
+ 'בוקר' נחשב 'טוב' עד שהשמש מתחילה לחמם.
+ לאבא לא אכפת כשאני חוזרת רק לפנות בוקר,
+ והוא אפילו לא טורח להתקשר ולדאוג לי. מזה זה?.
+ אני ~ממש~ צומי כשכולם ישנים ואני לא.
+ אבל מצד שני, אני מסלקת אדמה לא רעה.
+ דוסים אוהבים מקומות שקטים ואפלים.
+ אני מסוגלת לאכול גרעינים בהליכה ולא להפיל אף קליפה.
+ אליסה ממש מצחיקה כשהיא מגהקת.
+ למאבטח של הפאב לא באמת יש כוח לבדוק ת.ז.
+ היום ה08.08.08, וזה די מגניב, אתם חייבים להודות.
+ מיץ רימונים עם תפוח זה מגעיל,
+ אבל זה מה שהיה.
+ אין מוקשים בנתניה, למרות הציפיות הגבוהות...


ותזכרו,
+ תמיד תסתכלו למטה. (:

וואו, זה היה מטומטם להחריד. סתם כי אחרי לילה כזה אני לא נרדמת.
yeah, right.. blame the night
נכתב על ידי miss precious , 8/8/2008 09:34  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Peter Pan ב-9/8/2008 09:54
 





Avatarכינוי:  miss precious

בת: 34

ICQ: 341793115 

תמונה




31,888
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmiss precious אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על miss precious ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)