לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי: 

גיל: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

ל ה ת ר א ו ת


לפני שלוש שנים, בערך, גיליתי לי את ישרא-בלוג.

 

מאז, כתבתי פה, בבלוג הזה, כל מה שעובר עליי.

נחשפתי, ואיכשהו - זה הרגיש בסדר.

כרגע, לאחר המון מחיקות היסטוריה, [וגיבויים במחשב, כמובן]

אני מעדיף לשמור לעצמי מה שעובר עליי.

המון, המון, המון, ועוד קצת


דברים שהחבאתי מעצמי.

 

דברים שעברתי, שעברו עליי.

 

דברים שרציתי לזכור.

 

דברים שרציתי לשכוח.

 

ודברים שתמיד יהיו איתי.

 

 

[[15.9.07 - אין לכם זכות לומר כלום, אנחנו שיכורים אחושרמוטה.]]

 

כל מה שנשאר להגיד זה.. להתראות.

חשבתי שיהיה לי יותר קל.

 

אבל איכשהו.. זה ממש ההפך.

אני מרגיש כאילו אני סוגר פרק ענק,

 

של השנים הכי חשובות בחיים שלי.


שנים של התבגרות, של פריחה

גיליתי את עצמי

בין הדפים האפופים בבלוג הישן הזה.


 


החוויות, הרגשות, הדברים שכתבתי פה

תמיד יהדהדו בתוכי.

 

עד כאן,

TheBeautiful.illusioN

ובלי הרבה שטויות,

חן.

 

 

12.9.2004 - 9.12.2007 

 [טיפה אירוני, וממש לא מתוכנן..]

 

 

[אני עוד אחזור. מתישהו...]

נכתב על ידי , 9/12/2007 07:16  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוס ב-9/8/2009 01:33



10,220
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheBeautiful.illusioN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TheBeautiful.illusioN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)