לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2008

הישרדות 2: הצטרפו לצוות


 הישרדות איי הפנינה

בחודשיים האחרונים הפך הערך על "הישרדות 10" (as in, גרסת ערוץ 10 לפורמט האמריקאי) בויקיפדיה לזירת התגוששות. לקראת עליית העונה השניה הכותבים לא הגיעו להסכמה האם "השרדות 2: איי הפנינה" תזכה לערך משלה (על אחת כמה וכמה כשמדובר במספר ערכי משנה ללוקיישני צילום, עמודי משתתפים וכו') או שיש לצמצם את כל העונות ולסכמן בקצרה בערך אחד כולל.

שחר אברמוביץ', שאחראי על אתר העונה החדשה של הישרדות, פנה לויקיפדים בהצעת פשרה: בואו ל-nana10. לקראת "הישרדות: איי הפנינה", מוקם ב-nana10 אתר ויקי מיוחד – בדומה לאתרי ויקי של סדרות בחו"ל. "ויקימדיה השרדות" אמור לשמש כבמה לכל מי שרוצה ליצור ולהרחיב ערכים נוספים על העונה הראשונה והשניה, ובכלל כמאגר מידע לכל מה שקשור ב"השרדות" הישראלית.

כרגע האתר לא פתוח לציבור, אך יושק לעיני כל עם עליית העונה החדשה של "השרדות" לאוויר. שחר מציע לכל מי שמעוניין לכתוב ערכים או סתם לקשקש על הסדרה, ליצור איתו קשר במייל ולהפוך לחלק מהצוות שעורך ומנהל את המיזם החדש. אז יאללה, מכורי השרדות, זו ההזדמנות שלכם להתבטא ולנצל את הידע הזה. מייל אחד - ואתם תהיו אלה שכותבים את ההיסטוריה.

נכתב על ידי , 3/12/2008 18:45   בקטגוריות טלוויזיה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)