לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2009

כן, עוד משהו על סוזן בויל


והפעם על המעגל השני של התופעה: לא רק הקליפים של סוזן עצמה מככבים, אלא גם כל ביצוע אחר של אותו השיר ביוטיוב. הביצוע המדהים באמת של רותי הנשאל (Henshall) מהתוכנית "The Sound of Musicals" של ה-BBC, לדוגמה, זינק תוך ימים ספורים מ-150 אלף צפיות בערך ל-254 אלף ועוד היד נטויה. וחמור מכך - מישהו התחיל אופנה חדשה בהערות לסרטונים, שפשטה כמו אש בשדה קוצים: "העתק והדבק אם סוזן בויל הביאה אותך לכאן". מה יהיה ה"קטע" האינטרנטי הבא? להגיד "סוזן בויל הביאה אותי לכאן" על כל דבר שהוא, בלי קשר לשיר? או להפוך את שמה למונח כללי לציון הפתעה, כמו "המורה אמר שאני אכשל במבחן, אבל עשיתי לו סוזן בויל"?


הביצוע של הנשאל. גם שרה יותר טוב וגם נראית יותר טוב - אין צדק בעולם, אה?

עוד הערה על דעות קדומות. מיד אחרי שגמרנו להתעלף מאיך שהאישה הזאת עשתה לנו סוזן בויל, החלו אנשים לשאול מדוע, בעצם, הופתענו כל כך. התשובה הנפוצה היא שאנחנו שבויים בתרבות היופי והנעורים המערבית המעוותת ולא מעלים על דעתנו שגם מישהי שנראית כמו סוזן בויל יכולה לשיר ככה וכו' וכו'. לדעתי, המחשבה הזאת היא דעה קדומה לא פחות מהדעה הקדומה שהיא תוקפת. למה? כי לא חשבנו שסוזן תשיר גרוע בגלל איך שהיא נראית! חשבנו שהיא תשיר גרוע רק כי היא היתה שחצנית והתנהגה מוזר! גם הגיל שלה לא הועיל לציפיות, כי לרוב, אם בנאדם לא מפתח קריירה מוזיקלית עד גיל 47 (והיא הרי לא סיפרה על ההקלטות שביצעה קודם לכן), סביר להניח שיש לזה סיבה בלי קשר לאיך שהוא נראה. כל הסימנים העידו על מקרה נוסף של אגו גדול יותר מכשרון, והרי לא חסרים מתמודדים כאלה. רק טבעי היה להניח שזה המצב גם אצל סוזן. אז מספיק עם הצדקנות הפמיניסטית הפוסט-מודרניסטית או מה שזה לא יהיה.
נכתב על ידי , 19/4/2009 13:10  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)