לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

לפדופיל שבתמונה אין קשר לתוכן הכתבה



צילום : flickr, tourist_on_earth, cc by

תארו לעצמכם שאתם גבר בשם אברג' ג'ו מסידני, אוסטרליה. יום בהיר אחד בתחילת פברואר, בשעה שאתם משתעשעים עם הקומודור 64 שלכם על השטיח בסלון, אתם מחליטים לצלם את עצמכם. ואחר כך להעלות את זה לפליקר. ברשיון cc.

כמה חודשים אחר כך, עורך (או עורכת) ב-nana10 מחפשים תמונת אילוסרציה מוצלחת לכתבה שעוסקת בזיכויו המשפטי של פדופיל שנתפס כשהוא צופה בפורנו קטינים באינטרנט. לאחר שהתבאסו מההיצע שמצאו בארכיון התמונות של האתר ובמאגרי התמונות המסחריים שמשמשים אותם, החלו לפשפש בפליקר, עד שלבסוף נתקלו בתמונה שהעליתם וחשבו לעצמם: "המממ. הוא נראה ממש סליזי. ויש שם גם מחשב! וזה ב-cc עם היתר לשימוש מסחרי, אז אפשר להשתמש. לקחנו".

 

אותה עורכת (או עורך) מקפידים, כמובן, לציין בכיתוב התמונה שלמצולם אין כל קשר לכתבה, שמדובר בתמונת אילוסטרציה, ומזהירים שמי שיעז להעלות בדעתו שהאיש קשור באיזשהו אופן לפדופיליה, לפורנו או לעבריינות, הוא לא חבר שלנו יותר. אבל בסופו של יום, כמו שאנחנו אוהבים לומר, מגיע לילה.

 

(המערכת מתנצלת על קטיעת הפוסט בנקודה לא ברורה זו, אבל לא מתכוונת לעשות שום דבר בנידון. אין לנו יותר מה להגיד בנושא, חוץ מזה שעדיף לכם לא להיראות סליזיים מדי בתמונות שאתם מעלים לפליקר ב-cc).

נכתב על ידי , 6/5/2009 18:17   בקטגוריות טכנולוגיה, רשת וכאלה, גיימינג, אהבה ויחסים, אקטואליה, אינטרנט  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)