לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2009

מכתב הסטנדאפ התקופתי: אורן זריף vs. גוגל





אורן זריף, שהבלוג שלו מופיע בקורא ה-RSS שלי תחת תיקיית Fun, לצד הבלוג "תמונות משפחתיות מביכות" והבלוג של ארנב הקטניפ היפני, פרסם הבוקר רשומה חדשה. כתמיד, צוות ערוץ המחשבים התכנס סביב מסך המחשב לכמה דקות של צחוק בריא.

 

הפעם ניצל זריף את קריסת שרתי גוגל כדי ליילל אל מנכ"ל גוגל בישראל (שאת שמו לא טרח לברר בטרם שיגר אליו את המכתב) ולטעון כאילו קריסת השרתים נבעה מהתגובות השליליות שמאונדקסות במנוע החיפוש.

 

"אני מוכן להתחייב ולהפסיק את פעילותי בכוחותיי העל טבעיים ולהפסיק את שיבוש הפעילות בגוגל וזאת רק בתנאי שגוגל תוריד את כל הכתבות והטוקבקים והמאמרים בגנותי ובגנות יכולותיי הרוחניות והאנרגטיות ובגנות יכולתי לעזור לאנשים להיוושע במכאוביהם", מפגין זריף במכתב את נדיבות ליבו העילאית ויכולת הסליחה האלוהית. ואז, כמו כל חייל ממושמע בצבא ויקיפדיה, הוא מביא סימוכין, שבלעדיהם לאף ערך אין ערך:

 

כהוכחה ליכולתי הרוחנית והאנרגטית הנני מפנה אתכם לכתבה שהתפרסמה הבוקר ה- 11.5.09 של הכתב איתי שמושקוביץ שנכתבה בידיעות אחרונות במוסף "ממון".

אחסוך לכם את הגיגול. הכתבה של שמושקוביץ נושאת את הכותרת "אתר גוגל קרס אתמול למשך יותר מרבע שעה", הוא כולל שש פסקאות קצרצרות בנות שורה-שתיים המתארות את שאירע וחותם בסקירה היסטורית של קריסת ג'ימייל בעבר. אין בו אף אזכור או רמז לאורן זריף.

 

אנקדוטה: משפחתו של זריף גרה בקרבת בית מולדבסקי. בתמורה לפרסום שמו של זריף ברבים ופרסום השטות היומית שלו, אנחנו דורשים הופעת סטנד-אפ פרטית.

נכתב על ידי , 11/5/2009 17:01   בקטגוריות OMG!, אוף טופיק, גוגל, טכנולוגיה, רשת וכאלה, החיים באופליין, ישראבלוף, אינטרנט, אופטימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)