לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2009

פיראטים של עזה לחדור אתרים


אתר ישראלי בשם "חיבוקט" נפרץ על ידי קראקרים פלשתינאים. קורה. בהודעה שהשאירו באתר (לצד כתובות המייל שלהם), כתבו הפורצים בעברית ש"לחדור את האתר היה נקמה על הדם של עזה" (זה יראה לנו מה זה), וגם עוד כל מיני דברים, שאנחנו לא כל כך מבינים. ההאקרים השתמשו מן הסתם בתוכנת תרגום אוטומטית כגון Google Translate כדי לתרגם את המסר שלהם מערבית לעברית דרך אנגלית, מה שיצר כמה משפטים לא כל כך ברורים: "Vstzul ישראל להתקיים .. ואנחנו החוצה ממרכז של חלקי גופות Nguetlkm". על החתום: "פיראטים של עזה לחדור אתרים".


פיראטים של עזה לחדור אתרים יקרים: אנחנו בטוחים שהמסר שרציתם להעביר הוא של שלום ואחווה, אבל לא כל כך הבנו. למען יחסים בינלאומיים תקינים, אנא - אם כבר השקעתם וחדרתם לאתר, תעשו טובה ותשקיעו קצת יותר בתרגום. עכשיו איך נדע למה התכוונתם? האם איחלתם לנו גמר חתימה טובה? האם ב"אנחנו החוצה ממרכז של חלקי גופות" התכוונתם לומר "מי ייתן וישרור שלום באזורנו במהרה בקרוב, אמן"? האם All our base are belong to you? אלה הם קצרים כאלה בתקשורת שגורמים לאי-הבנות ולאיבה, או כמו שאומרים בעברית: אתם החוצה של עזה letargem הודעה פיראטים בשביל אנחנו להבין blktll אתם אנחנו.



נכתב על ידי , 1/10/2009 19:01   בקטגוריות OMG!, טכנולוגיה, רשת וכאלה, אינטרנט, אקטואליה  
1515 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)