רני רהב שלח היום מייל תוכחה: איך ייתכן שעם יציאת האייפון בארץ, מדורי הטכנולוגיה והעיתונים מתעסקים במכשיר הזה של אפל, כותבים עליו ועל האפליקציות שלו, ולא מזכירים בכלל חברות אחרות? דבר הרני:
"בשבועות האחרונים אנחנו עדים לכתבות רבות העוסקות באייפון ובאפליקציות של האפסטור, כולל סקירות של מיגוון אפליקציות המומלצות על ידיכם.הכתבות מציגות את החידוש בהיצע האפליקציות לצרכן הישראלי אולם אינן מציינות בשום הקשר ובשום מקום כי גם לבעלי NOKIA יש את ה ovi store המציעה אפליקציות לכל משתמשי NOKIA המהווים, כפי שגם אתה יודע, כ 50% ממשתמשי הסלולר בישראל!
לצערי אינכם מבקשים התייחסות מנציגי NOKIA בארץ בכל נושא האפליקציות.
צרכנים אינם צריכים לרוץ ולהחליף טלפון כדי להנות ממיגוון אפליקציות עשיר.כל ישראלי שני מעצם זה שיש לו NOKIA, יכול עם המכשיר שיש לו להיכנס ישירות ל-ovi ולהוריד ישירות למכשיר האישי שלו מיגוון אפליקציות שרובן אף בחינם.
כקורא, הייתי מצפה לקבל את התמונה המלאה ולא חלקי תמונה שבסופו של דבר רלבנטיים לחלק זעום מקהל משתמשי הסלולר בארץ. אני מקווה כי נראה בעתיד הקרוב כתבות מאוזנות ומשקפות יותר בנושא זה.
בברכה,
רן רהב
דובר יורוקום נציגת NOKIA בישראל"
תגובתם המנומקת של חברי מולדבסקי ובניו לנושא:
ככותבים, אנחנו מבטיחים כי החל מהיום, בכל כתבה שתעסוק בנוקיה, בסקירת אחד המכשירים של החברה או בחנות האפליקציות שלה, נקדיש לנוקיה לא יותר מ-50% מהכתבה, וזאת כדי שנוכל להציג, כבקשתך, את התמונה המלאה: אייפון, סמסונג, מכשירי אנדרואיד, שוק האפליקציות לאנדרואיד, חנויות אפליקציות של חברות אחרות וכו'.