בעונה ה-20 של הישרדות ("גיבורים נגד נבלים") הופיע באחד הפרקים הסמוכים לגמר פרודוקט פלייסמנט בוטה במיוחד. השורדים קיבלו לידיהם מכשיר פאלם-פרה ובו סרטוני וידאו של קרובי משפחתם. המצלמה התעכבה זמן רב על המכשיר, על הפונקציות השונות שלו ועל קלות ופשטות התפעול. כשהגיעו למשימת החסינות, הודיע ג'ף חגיגית שהזוכה יבקר בשמורת טבע זו וזו, ויוכל לצלם את החוויה ולנצרה למזכרת בעזרת הפאלם-פרה שיקבל לידיו. גם לאחר המשימה התעכבו צלמי התוכנית על המכשיר, ולצד קטעים של הזוכה מבלה בשמורת הטבע (צפייה בגייזרים מתפרצים והטלת אגוזי קוקוס לחורים על מנת שאלו יעופו השמיימה עם הגייזר) התעכבה העריכה גם על התענוגות שסיפק המכשיר: מי צילם מה בשמורה, וכן הוצגו מספר תמונות נבחרות, שיותר מהכל נראו כמו נסיון מקצועי לחקות תמונות חובבניות.
כל זה היה יכול להיות טוב ויפה (בערך) אלא שהעולם הסלולרי לא מחכה לאף אחד. פאלם פרה היה אמור להיות המכשיר בהא הידיעה, אבל הוא יצא לפני כמעט שנה. נחמד שפאלם רכשו לעצמם פרסומת כל כך יקרה, אך קשה לי להאמין שהם לא ידעו שיש הפרש של לפחות חצי שנה בין הצילומים לבין שידור התוכנית בפועל, ועוד יותר מזה קשה לי להאמין שהם באמת חשבו שהמכשיר יהיה מוצלח כל כך עד שהבאזז סביבו ישרוד כל כך הרבה זמן. אם זה לא הצליח למכשירים אחרים, טובים יותר מפאלם פרה, למה שזה יצליח להם? ואכן, מה שקרה בפועל הוא שכבר בזמן ההשקה פאלם פרה לא מילא אחר הציפיות ממנו ולא הפך לשם חם מספיק כדי לשרוד את עולם הסלולר האכזרי ולהוביל את פאלם קדימה. יתרה מכך, עד שהתוכנית שודרה, כבר יצאו מספר דגמים נוספים לחברה - למשל פאלם-פרה פלוס - ואלו הפכו את פאלם-פרה לענתיקה לא רלוונטית, שלא לדבר על זה שפאלם עצמה חדלה להתקיים לאחר שנרכשה על ידי חברת HP.
במבחן התוצאה, כל ההו-הא הפרסומי הזה היה פתטי והוכיח עד כמה עולם הסלולר משתנה במהירות: יום אחד אתה הדבר הגדול הבא, ובמשנהו אתה דיסקט שמעלה אבק בקופסת פלסטיק.