לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

"האינטרנט עשוי מצינורות"


"לפני כמה ימים קיבלתי אינטרנט שהצוות שלי שלח לי ב-10 בבוקר ביום שישי, ורק קיבלתי אותו אתמול. למה? בגלל שהוא נתקע עם כל הדברים העיסקיים שעוברים באינטרנט... ...האינטרנט הוא לא משהו שאתה יכול פשוט לזרוק עליו משהו. הוא לא משאית.

הוא שורה של צינורות.

ואם אתם לא מבינים, שהצינורות האלו יכולים להיסתם ואם הם נסתמים, כשאתה שם את ההודעה שלך שם, היא נכנסת לתור והיא תתעכב בגלל מי שזרק שם כמויות עצומות של חומר, כמויות עצומות של חומר." (MP3) (הטקסט המלא)

(טכנאי אינטרנט)

העילגות היא לא שלי, היא שייכת לסנטור הרפובליקני טד סטיבנס, ולדעתי התרגום רק שיפר את רמת ההבעה שלו, בעיקר משום שלמילה Tube יש מספר פירושים. כל זה לא היה מעניין אף אחד, אלמלא אותו טד היה ראש ועדת הסנאט לענייני (שימו לב:) מסחר, מדע ותחבורה. וזה לא נגמר פה. הנאום הזה ננאם בדיונים של אותה ועדה בנושא של "ניטראליות הרשת". בגדול הם דנו באפשרות לאסור על ספקיות גדולות לתת העדפה לתעבורה שלהן או של מי שמשלם להן. וזה עדיין לא נגמר -

התיקון לא עבר (11 בעד, 11 נגד). טד היה הקול המכריע, לאחר שגיבש את דעתו הנחרצת בנושא על סמך, ובכן... קשה להגיד בדיוק על סמך מה, אבל אני מקווה בשבילו שהוא לא כתב את הנאום לבד.

דבר אחד טוב יצא לטד סטיבנס מהנושא. הטקסט שלו זכה לחיי נצח אינטרנטיים: יש לו ערך מיוחד בוויקיפדיה, גירסת טכנו מעולה, ג'ון סטיוארט גיחגך עליו, כמעט כל בלוג טכנולוגיה חשוב התייחס לנושא, גם הניו יורק טיימס, מישהו עשה מזה חולצה, פתח מועדון מעריצים (והפך את העסק לשיר רוק נוגה) וגם כתב שיר מצחיק (אבל ממש גרוע) שמביע את דעתו על הנושא.

כולי תקווה שכל האתרים שצוחקים עליו לא יעכבו לטד סטיבנס את האינטרנטים הבאים מהמשרד.

נכתב על ידי , 18/7/2006 20:46   בקטגוריות אינטרנט, פלאי הטכנולוגיה, רץ ברשת  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)