לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2006

משיתוף קבצים לשיתוף אנשים


החבר'ה מ-WarezFAW, אחד מאתרי השיתוף הגדולים בישראל, מצאו מה לעשות עכשיו כששיתוף קבצים זה ביג נו נו. אחרי שפתחו את NFOil, אתר חדשות שיתוף ופורומים, הם החליטו לנסות את מזלם בעולם הרשתות החברתיות. לאחרונה פתח הצוות לשימוש את Kuki.co.il, אולי שם המותג הכי גרוע באינטרנט הישראלי, אבל בהחלט אתר עם פוטנציאל.

ב-Kuki תמצאו רשת חברתית מבוססת מעגלי חברים, אתר הכרויות, מערכת בלוגים, מודעות, מסנג'ר אישי ואתר שיתוף תמונות. הכל בגישה לא מעיקה, מזמינה ורחוקה מאוד מהלוק אנד פיל של גל הווב 2.0. המקום דורש עוד המון עבודה, תיקונים עיצוביים ותיקוני שגיאות כתיב, אבל הרעיון שבבסיסו מאוד מוצא חן בעיני. רוב אתרי הווב 2.0 גורמים לניכור מסויים למשתמש החדש. כמו כל קהילה, צריך לעבור זובור קצר לפני שנכנסים לעניינים.

לעומת זאת, Kuki משרה אווירה מאוד מזמינה ונינוחה, על גבול השכונתיות. אז נכון, אנחנו הגיקים קרוב לוודאי שנרים את האף, ואני לא צופה שום בלוג טכנולוגי בעתיד של Kuki, אבל המשתמש הממוצע ימצא סביבה זהה כמעט לאתרי הפורומים שאותם הוא מכיר. וזה כבר יתרון משמעותי.

נכתב על ידי , 19/7/2006 20:02   בקטגוריות אינטרנט, בלוגים, עברית 2.0, רץ ברשת, שיתוף קבצים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)