לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

לא יפה לצחוק


<בדיחת קרש ל"ג בעומר>

 

בעקבות השריפה בשמורת גמלא (כולל תגובתו התמוהה של צה"ל [1]), ביכתה רשות הטבע והגנים את הנזקים ואמרה: "בעלי החיים לא ניצלו".

לא נעים לי להעמיד דברים על דיוקם: ניצלו, בטח שניצלו.

 

 

[1]

מישהו בצה"ל - או בוואינט - כנראה לא חושב שצריך לכבות שריפות:

 

 

< / בדיחת קרש ל"ג בעומר>

נכתב על ידי , 27/5/2010 17:20   בקטגוריות אוכל, אוף טופיק, החיים באופליין  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הידעת? אתיופים אוכלים מזון דגים


מודעה באתר אגורה:

אגורה. צילומסך


נכתב על ידי , 28/2/2010 19:42   בקטגוריות אוכל, החיים באופליין, אופטימי, אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יותר טוב מלצפות בקיר מתקלף: ניסוי השקיות הגדול


אילן גלר מגיימר אשם בהכל. זה התחיל בארוחת הצהריים שהוא הביא, שכללה סנדביצ'ים ארוזים בשקיות אוכל קטנות, עם ציור של סמיילי עליהן וההבטחה שהן שקיות אקולוגיות מתכלות. מה, לא נבדוק? ואז גם אני הבאתי סנדביצ'ים משלי, בשקיות של חברה אחרת, שגם היא מבטיחה שהשקיות שלה מתכלות וכשקונים אותן אפילו מקבלים פתק למורה שמצהיר זאת בגאווה (ואני בטוחה שילדיו של הגאון שחשב על הגימיק הזה חטפו כאפות בשניה שהגישו למורה את הפתק).

 

ובכן, אני גאה להציג בפניכם את ניסוי השקיות המתכלות של נענע10, בשיתוף גיימר וערוץ מחשבים ורשת, כי קירות מתקלפים אין אצלנו.

כדי שאף אחד מהצדדים המעורבים לא יחבל בתוצאות הניסוי (היינו: איזו שקית מתכלה מהר יותר), נתלו השקיות בקיוביקל נטול משוא הפנים של מרמורג, הוא ליאור. נמשיך לדווח אם יהיו איזשהן תוצאות או תובנות מעניינות.

 


נכתב על ידי , 9/2/2010 17:56   בקטגוריות אוכל, אוף טופיק, החיים באופליין, סקירות מוצרים, אופטימי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עין הדג: גירסת הסושי


יש הרבה סיבות לכך שאנשים נוסעים ליפן. גם כדי להתנסות במיני טכנולוגיות חדשות וחדשניות, גם כי זה הכי לא דומה לארץ שאפשר, וגם בגלל שעדיין אין טיסות מסחריות לפלאנטות אחרות. אבל בעיקר כדי לעשות דברים טיפשיים כמו לשים מצלמה על סרט-נע במסעדת סושי, ולראות מה יקרה.

 

 
נכתב על ידי , 31/10/2009 13:18   בקטגוריות OMG!, אוכל, אוף טופיק, אישי, החיים באופליין  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חדשות ומשמעותן (פוסט אקולוגי)


"איירבאס בחרה ב- PLM של דאסו סיסטמס עבור מטוס חדש וידידותי מבחינה אקולוגית" (קומוניקט)

 

לא יודעת מה איתכם, העדיפות הראשונה שלי היא שמטוס שאני נמצאת בו יטוס כמו שצריך. לא מנחם אותי לדעת שאם הוא יתרסק, השברים שלו יתפרקו בצורה אקולוגית.

 

בכלל, כולם לוחצים עכשיו חזק על הטרנד האקולוגי. נסו למצוא במכולת שקיות אוכל או שקיות זבל שאינן אקולוגיות. הגדילה לעשות אחת החברות, שחבילת שקיות האוכל שלה כוללת פתק למורה: "הריני מאשר כי שקית זו היא שקית אקולוגית". תעשו לי טובה, לו הייתי מגיעה לבית הספר עם פתק כזה ומגישה אותו למורה, כל התלמידים האחרים בכיתה היו דופקים לי מכות.

 

נכתב על ידי , 31/8/2009 11:33   בקטגוריות אוכל, אוף טופיק, אישי, החיים באופליין, אופטימי, בית ספר  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ג'פניקה, סניף גבעתיים


מה הזמנתי: נודלס עוף

וביתר פירוט: נודלס מאטריות ביצים עם ירקות ועוף, בתוספת רוטב חלב קוקוס (ומנה נוספת ללא רוטב חלב קוקוס).

מחיר: 34 שקלים למנה

 


25 דקות המתנה לטייק אווי

עובדי נענע10 דיווחו בהתרגשות על פתיחת הסניף החדש של ג'פניקה ברח' תפוצות ישראל 5 בגבעתיים, שתי דקות הליכה ממשרדי נענע10. כיוון שההיצע הקולינרי של אזור רח' כורזין דל למדי, אפשר היה להבין את ההתלהבות.

 

שני אנשים הגיעו לג'פניקה קצת לאחר השעה 12 בצהריים וגילו סניף ריק – שלושה או ארבעה שולחנות היו תפוסים, ושלוש מלצריות הסתובבו ללא מעש. ההזמנה בוצעה בשעה 12:21. חמש דקות לאחר מכן התיישבנו בכסאות הבר כדי שלא נחכה בעמידה. בשעה 12:35 הקופאי סר למטבח על מנת לבדוק מה שלום ההזמנה. מנות אחרות, ובהן הזמנות טייק אווי, יצאו מהמטבח בשרשרת. אוכל לנו – אין. סימני העצבנות הקלים שניכרו שלחו את הקופאי אל המטבח שוב, ב-12:45. הפעם הוא השתהה שם במשך מספר דקות (כנראה פחד לחזור בידיים ריקות, וטוב שכך. הייתי על סף ביטול ההזמנה), עד ששב ובידיו שתי המנות שהוזמנו. עובדים אחרים באתר שהזמינו טלפונית דיווחו על המתנה בת 50 דקות.

 

איכות האוכל

המנה משביעה, ייאמר לזכותה, אבל בכל שאר הפרמטרים היא לא זוכה לציון מסעיר. הנולדס היו רכים, תוספת הירקות נדיבה, אך כחצי מהירקות התגלו כפיסות בצל לבן ופיסות בצל ירוק חתוכות בגסות. הבצל היה היחיד שנתן טעם למנה – פרט אליו היא היתה תפלה לגמרי. במנה בתוספת חלב הקוקוס, השתלט חלב הקוקוס על טעם המנה (שלולית רוטב גדולה ממנו נותרה בתחתית קרטון ההזמנה), אך בלעדיו גם היא היתה מוגדרת חסרת טעם כלשהו.

 

בשורה התחתונה: תודה, אבל לא תודה.

 

נכתב על ידי , 4/8/2009 14:45   בקטגוריות אוכל, אוף טופיק, אישי, סקירות מוצרים, פסימי, שחרור קיטור  
4565 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ההזמנה שלך נכנסה לתנור


תייקו תחת: "בשביל זה יש אינטרנט", פרק 13,245.

לשתי רשתות הפיצה הגדולות, דומינוס פיצה ופיצה האט, יש מנגנון די מגניב של הזמנה דרך האינטרנט. זה חוסך לך את הצורך לדבר עם "פיצה שלום האם אתה רוצה לשמוע על המבצעים שלנו" בטלפון ולהרגיש כמו נודניק אם אתה רוצה על רבע פיצה פטריות, רבע טונה, רבע אננס ורבע אקסטרה גבינה. בנוסף לזה, שתי הרשתות גם נותנות הנחה של 5% על הזמנות דרך האינטרנט - הגיוני, מכיוון שהזמנה כזאת חוסכת להם כסף על טלפנים (עניין שבעסקים אחרים, כמו בתי קולנוע למשל, היו צריכים ללמוד מזמן, במקום לקחת עמלה גבוהה וחוצפנית על הזמנה דרך האינטרנט. אבל אנחנו גולשים).

 

בכל אופן, לאחר שחשנו רעב קל באחד הלילות והחלטנו להזמין פיצה מדומינוס, גילנו שידרוג במערכת האינטרנט שלהם. עכשיו אפשר גם לעקוב בזמן אמיתי אחרי התקדמות חייה של הפיצה שלך, הנה כך:

(שימו לב לשורת הטקסט: "עדכון אחרון: 21:20 ההזמנה שלך נכנסה לתנור").

מלבד המידע השימושי שהשיטה הזאת נותנת, היא גם מספקת ללקוח תעסוקה במשך חצי שעת ההמתנה לפיצה, כיוון שמהרגע שתגיעו למסך הזה לא תפסיקו לבהות בו, לחכות לריפרושים ולעודד את הפיצה בדרכה הפתלתלה, לאמור: "נו?! כמה זמן כבר צריך בשביל להכין פיצה?! זה כבר 9 דקות!" ו"יש! היא יצאה מהתנור!!!".

או שבעצם אולי זה רק אנחנו.

מעולם לא הרגשנו כזאת הזדהות עם הפיצה שלנו. כשהגיע לבסוף השליח כמעט וחיבקנו אותו מרוב שמחה ופרצנו בריקוד.

אכן כן, האריזה לקחה פחות מדקה!

אגב, ניתן גם לקבל SMS ברגע שבו השליח יוצא לכיוונך. ההתקדמות הטבעית ביותר מכאן תהיה עדכון שוטף בטוויטר מאת הפיצה שלך: "21:20. הרגע נכנסתי לתנור. שיואו, איזה חום פה".

נכתב על ידי , 21/6/2009 19:48   בקטגוריות OMG!, אוכל, טכנולוגיה, רשת וכאלה, אופטימי, אינטרנט  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וואט איז א מצה? איי דונט נואו. לטס פיינד אאוט!


לייק אברי פאסובר, דיס איז אן אקסלנט אופורטוניטי טו ווץ' דיס צ'רמינג מובי אבאוט דה מייקינג אוף דה מאצה! יס! איטס  א סנסיישן!

 

נכתב על ידי , 7/4/2009 12:35   בקטגוריות OMG!, אוכל, אוף טופיק, החיים באופליין  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כצל'ה פותחים בר-בורגר ליום אחד


אני לא נוטה ליחצ"ן אירועים (אפילו לא את אירוע 'המוסד הסגור' והקרנת הבכורה לעונה השלישית של היפופוטם, שעין הדג מציעים לו כרטיסים), אבל כשמדובר באוכל טוב ובירה מהחבית, ובמחיר זול מאד - נו, חבל לי שאחרים לא יוכלו ליהנות. ביום שבת הקרוב בצהריים, אטליז כצל'ה עומד לפתוח בר-בורגר באופן חד פעמי. בתפריט: המבורגר או קבב + צ'יפס + בירה מהחבית, במחיר זעום של 25 שקלים לסועד. כמו כן תיערך במקום הרצאה והדגמה מה אפשר לבשל עם ברווז.

 

למיטב הבנתי, הסיבה הרשמית היא לרוקן את המדפים מבירות לקראת פסח. אבל כיוון שמדובר באירוע שנערך בשבת בצהריים, במעדניה שמוכרת בשר לבן טרי ולא מתביישת בזה, זה נשמע קצת מוזר. כצל'ה מבטיחים מבצעים מיוחדים באותו יום, מה שכבר הופך את העסק לעוד יותר שווה, כי הבשרים שלהם נהדרים. שני הדברים הקבועים שאני לא יוצאת בלעדיהם מהחנות הם בשר טחון (אל תעשו ממנו קציצות - חבל לערבב את הבשר עם ביצה ופירורי לחם. לכו על קבבונים במקום) והמבורגר בייקון, שמגיע אמנם ממקרר המוצרים הקפואים, אבל יוצא נהדר ועסיסי כשדוחפים אותו לטוסטר-אובן. גם נתחים מזדמנים שאני קונה שם איכותיים מספיק כדי להרגיש את ההבדל בטעם. חוץ מזה יש להם מעדניית נקניקים מיוחדים ופינת יינות ובירות שטרם הספקתי לבדוק לעומק.

 

כאמור, האירוע ייערך ביום שבת, 4.4, בין השעות 11:30-16:00. האטליז נמצא במרכז שרונה בכפר סבא (קצת מאחורי צומת רעננה-כפר סבא), והטלפון שלהם, למי שמעדיף להתקשר לפני כן, הוא 09-7401091.

 


נכתב על ידי , 2/4/2009 12:04   בקטגוריות אוכל, אוף טופיק, אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)