לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של מחשבים nana10 \\ "יופי טופי אחלה בחלה"


מולדבסקי ובניו הוא הבלוג של עורכי וכתבי ערוץ המחשבים של nana10. תמצאו פה תכנים משלימים לאלו שעולים בערוץ, מחשבות טכנולוגיות, טיפים, המלצות על אתרים ודברים אחרים שחשבנו למועילים - וגם כמה דברים שלא קשורים למחשבים וטכנולוגיה. מה, גם לנו יש חיים מחוץ למחשב.

Avatarכינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני שונאת לחשוב שנמאס לי מהחתולה


נמאס לי. נמאס לי שהיא מעירה אותי כמעט בכל לילה, בסביבות 3 או 4 בבוקר, מחפשת צומי. היא כל כך מוכוונת מטרה שגם אם יש יריעות אלומיניום על הדלת, או חתיכות מסקינטייפ עם שבבי פלפל חריף - או כל דבר אחר שמבריח חתול ממוצע - לה זה לא משנה. היא תוקפת את הדלת, מייללת, שורטת, מגרדת, מתנפלת עד שנתעורר. ומאותו רגע, היא השיגה את מטרתה. מאותו רגע, זה lose-lose situation: אם מישהו מאיתנו יקום אליה - היא קיבלה את הצומי שלה, ולא אכפת לה בכלל אם זה צומי טוב או רע. היא את שלה השיגה והיא תחזור שוב כי השיטה עבדה; אם לא נקום אליה, הרי שכבר התעוררנו ובמשך שעתיים לפחות אנחנו נדונים להאזנה ליללות ולגירודים שלה.

 

משחקים לפני השינה עייפו אותה - רק עד שתיים בבוקר לערך, ואז היא התעוררה וחזרה להציק; אוכל לפני השינה - כנ"ל; קטניפ - עבד במשך יומיים עד שהיא ספגה אותו למערכת והגיבה כאילו כלום; תשומת לב לחתולה השניה בכל פעם שהיא מעירה אותנו - זו היתה שיטה נהדרת, ששלחה אותה להצטנף נעלבת בפינת הספה, אבל אחרי שלושה ימים היא התגברה והתנפלה על הדלת בכוחות מחודשים מיד ברגע שמי מאיתנו חזר למיטה.

 

בעיניה זה משחק. אבל לי נמאס כל כך. אני עייפה.

נכתב על ידי , 15/9/2009 06:07   בקטגוריות אוף טופיק, החיים באופליין, חתולים, פסימי, שחרור קיטור  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: אינטרנט , תרשו לי להעיר , עבודה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למחשבים nana10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מחשבים nana10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)