לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

FUCK YOU


הכל לטובה!

Avatarכינוי:  yuki

בת: 31

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

חחחח יש לי בלוג XDD


אחרי מאתיים שנים שלא נכנסתי לבלוג, והספקתי לשכוח שיש לי בכלל בלוג, חזרתי...

מתוך שביזות של בית ריק ושיעמום מוחלט נכנסתי לאתרים שהיו שמורים לי במועדפים ופתאום ראיתי שיש לי בלוג... נכנסתי וגיליתי שאני לא זוכרת אפילו את השם משתמש אז ביקשתי שישלח לי למייל ובמזל ראיתי שיש לי את אותו המייל מכיתה ז' בערך...

אז מה קרה מהפעם האחרונה שהייתי פה...?

- סיימתי י"א 

- סיימתי עם תנ"ך ולשון!!

- הצטרפתי לאחרי (הכנה לצבא)

- נפצעתי בכתף באחרי XD 

- הפסקתי לבוא לבצפר והתחלתי להיכשל

- קיבלתי ציונים טובים בבגרויות איכשהו

- התחלתי י"ב

- טסתי לפולין (היה כל כך מדהיייםםםםם)

- והתחלתי לבדוק מקומות אפשרייםלשנת שירות
חחח מגניב עאש

ופחות או יותר זהו D:

 

נכתב על ידי yuki , 21/10/2010 20:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לyuki אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על yuki ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)