לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

כמה זמן אני מחכה שיבואו ימים טובים..


וכמו עלה שנשר, אני נושרת, ונובלת, יחד איתו.

כינוי:  מעייניY

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2011

עד מתי גברים יעלוזו??


בוא נתחיל מהשאלה החשובה- עד מתי?? עד יום חמישי הקרוב. וזהו אני גוזרת את החוגר הנכבד,

ולא חותמת קבע כמו שחשבתי, ומשתחררת לחיים האזרחיים.. ומתחילה לשלם ביטוח לאומי.

 

וזהו, ועכשיו לעד מתי השני. עד מתי ללהכיר גברים לא גברים? פחדנים? ביישנים?

ולא, אני לא אומרת שלהיות פחדן, או ביישן זה רע.ההפך. אבל יש גבול.

מוזר שרק כשאני עצבנית, או מבואסת, או ממורמרת בא לי לכתוב-

לכתוב על הגבר היחיד שבמשך 10 חודשים רודף אחרי, ולא עוזב אותי. ואני לא מסוגלת או רוצה להיות איתו. כי הסטיגמה עליו כל כך רעה. אבל מצד שני אני בחיים לא ייחסתי חשיבות לסטיגמות. אבל הסטיגמות האלה הן על בנות שנפגעו ממנו. ולי זה לא מתאים להיפגע.

ונקנח בבחור הפחדן שאני כל כך רוצה- וחוץ מלהגיד לו קח אותי, כאן ועכשיו אמרתי לו הכל. והוא עדיין לא הבין. פחדן.

כבר לא צריכה אותו.

 

הכי טוב וקרוב זה עם אישה בכלל.

וזהו, ממשיכה לצאת מהארון, ולנסות לשמור על השפיות תוך כדי....

נכתב על ידי מעייניY , 17/7/2011 23:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של impious ב-3/7/2012 21:42



27,641
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למעייניY אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מעייניY ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)