לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

עץ קורע ללדת


 

אם תשאלו אותי איזה עץ הכי יפה בעיניי, אני בלי היסוס, בלי לחשוב פעמיים אומר : עץ זית!

אם הייתה לי אפשרות הייתי שמה שטיחון, כרית נוחה וכיבוד שלא ארעב חלילה ,משתרעת לי מתחת לעץ הזית ומסתכלת לי בנחת על התפתחות הזיתים , או מציירת לי בלב את הורידים של גזע.

שעות הייתי יכולה לרבוץ לי ככה.

 

אתמול ראיתי עץ עמוס וכבד מפרי, העץ נראה כאילו קורע ללדת ועוד רגע תהיה לו ירידת שמן זית.

קטפתי זית אחד ושמתי בכיס , אין לי מושג למה עשיתי את זה – זה לא שאני הולכת עוד מעט לסחוט ממנו שמן או להחמיץ אותו

לקחתי – כי ככה תחשק.

כי ככה אני עושה כשיש משהו שנוגע בי, אני צריכה חלק ממנו

אם אני בים – אני אקח צדף או אבן קטנה, אני קוראת לזה מתנה מהים ואף פעם אני לא שוכחת להגיד תודה.

גם כשהייתי בהודו , נפאל ותיאלנד – לקחתי מכל מקום אבן קטנה

זה לא שהאבן ההודית מיוחדת במינה, שיודעת לשיר איצ'יקידנה , אבן זו רק אבן !- לא ..זה ממש לא נכון..מי יודע כמה זמן לקח לאותה אבן להתגבש, להיות מה שהיא.

 כל אבן היא חתיכת היסטוריה, אם אני נוגעת באבן אני נוגעת בהיסטוריה , אני נוגעת בעבר כדברי הפתגם: "בלי עבר אין עתיד"

בטוח לא לזה התכוון הפתגם, אבל בשתיים לפנות בוקר לא תשפטו את התרגומים שלי לפתגם,נכון?

 

אני מסתכלת על הזית הבודד וחושבת עמוקות מה לעשות איתו , אם הזית היה מדבר הוא בטוח היה צורח עליי ללכת לישון כי אוטוטו בוקר ויום עבודה ושאני אפסיק לבלבל לו את הזית ואעזוב אותו במנוחה.

אני מסתכלת לי על הזית וחושבת לעצמי שזו יצירת פאר יפה של הטבע!

לא רק יפה – אלא גם חכמה!

הזית ביד שלי הוא כמו יצור חי , יש לו גרעין , ומהגרעין הקטן הזה יכולים להיווצר חיים חדשים של עץ!

נכון שזה מדהים?....כל פעם אני מרותקת מחדש מהיצירות החכמות של הטבע

ובכלל, בגלגול הבא, שזה בערך בעוד מאה שנה פלוס מינוס– אני רוצה להיות עץ זית!

(אלוהים- תרשום את זה לפניך)

הסוגריים הם בשביל אלוהים, אבל אתם יכולים לקרוא את זה

 

ביום חמישי אנחנו עולים לקבר

איזה משפט מוזר זה "עולים לקבר"...לא ראיתי שם מדרגות או משהו

לפני שהייתה מצבה והיה רק חול וחול גם בימין וגם בשמאל, כל מי שעבר שם אבן קטנה.

חבל שלא היה לי אז את גרעין הזית

ואולי לא מאוחר , כשכולם ילכו אני אטמין אותו מתחת לחצץ!

נו טוב, אני לא אעשה בלגן – אני אשים את הזית שלי מעל המצבה, במקום אבן.

אולי אני אשים גם אבן, כי אני מכירה את אמא שלי ....היא בטח תמלמל

לה :"יופי....גרעין של זית הביאה לי.... בטח בביקור הבא היא תביא לי גרעין של אבוקדו!"

 

נכתב על ידי , 19/10/2008 02:33  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)