לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

פלורוסנט- ממחסן התאורה של אלוהים


השמיים מהבהבים מברקים, זה נראה כאילו הפלורוסנט של אלוהים התקלקל

הגיע הזמן להחליף פלורוסנט , ואם אתה יכול לעשות את זה בשקט, בלי הרבה טררם , רעש וצלצולים,אני אודה לך מאוד – כי הרעמים יצאו לך דיי מבהילים השנה.

 

אשקלון הייתה היום עיר ללא הפסקה –  ירדו בה גשמים ללא הפוגה וזה היה יכול להיות נפלא אם תעלות הניקוז היו עומדות בקצב זרימת המים ואם הכבישים לא היו הופכים לאגם הברברים (לא טעות בכתיבה – שלולית בכביש, רכב תקוע הופכת כמה נהגים למפלצות עם צופר)

הופתעתי משלולית כזו על הכביש , כשראיתי את השלולית כבר הייתי בתוכה  וזה הרגיש כמו קריעת ים סוף.

לא נסעתי מהר ובכל זאת יצרתי שני עמודי מים משני צידי הרכב , קצת מפחיד כי הרכב איבד טיפונת שליטה אבל המראה מלבב.

 

הכי נהניתי היום זה להירטב!!

המטרה הראשונית שלי הייתה להגיע יבשה לרכב , אבל כל הסיכויים היו נגדי:

יש לי מטריה , אבל כמו תמיד היא לא איתי כשאני צריכה אותה .

הענן רדף אחריי והחליט להטיל את מימיו דווקא על הראש שלי.

אני צולעת וריצה מהירה לא באה בחשבון ( אהה גם בימים שאני לא צולעת)

 

קיבלתי את חוטי הגשם באהבה ,

תענוג היה להרגיש את נקישות הטיפות על הראש , כאילו רוצות לחלחל פנימה, אם הייתי מטיילת עוד קצת בגשם הייתי יוצרת לי נטיף במוח.

מערת נטיפים באונה הימנית ..ממממ, זה יכול להיות מעניין.

את המשקפיים הורדתי, במילא לא רואים איתם כלום , במילא הכל מטושטש

הכול היה מטושטש חוץ מהפנים המחייכות שהופיעו משום מקום

איש מבוגר עם חיוך ומבט מתמוגג – העיניים שלו סיפרו שהוא פשוט נהנה לראות אותי רטובה  

החזרתי חיוך  ובראש עלתה ל מחשבה – שלא משנה איפה אני רטובה, זה עושה לאנשים טוב!

נכתב על ידי , 28/10/2008 23:29  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)