לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

מבחן כביש הערבה


מבחן כביש הערבה

 

אם בשתיים לפנות בוקר , בסיבובים של כביש הערבה , באמצע שום מקום ,הרכב שלך מפסיק לעבוד בגלל תקלה או בגלל ששכחת שרכב צריך גם דלק בשביל לנוע – כמה אנשים יעזבו הכול ויבואו להיות איתך? למרות שאפשר להיות מעשי , ענייני ולשלוח גרר שיחלץ אותך.

כשאני חושבת על המבחן הזה, אני מתנענעת באי נוחות על הכיסא – אני חושבת שאנשים ספורים היו עומדים במבחן הזה.

היקר – הוא היה עומד במבחן, אבל הוא בטח היה מעיר שהנורית הכתומה שמהבהבת לי באוטו זה לא למטרת דיסקו, שהייתי צריכה להיות יותר אחראית ולמלא דלק, הוא היה מבקש  ממני לא לפתוח חלונות , לנעול דלתות ולא לדבר עם שום זאב רשע.

הוא היה מגיע במהירות לחלץ אותי , אין לי ספק , הוא היה נלחץ ומלחיץ גם אותי-  גם בזה אין לי ספק.

אחותי הגדולה – הייתה עומדת במבחן,ובדרך מזעיקה את כל כוחות ההצלה שישמרו עליי עד שהיא מגיעה.

ועל הנורית הכתומה שמהבהבת בגלל חוסר דלק היא תגיד – שכתום זה טוב, בכתום יש אנרגיות חיוביות.

כוכי, חברה טובה –  היא הייתה עומדת במבחן ושואלת במעשיות מה להביא לי לאכול, היא בטוח הייתה צוחקת מזה ששכחתי למלא דלק כי אם יש משהו משותף בייננו זו השלומיאליות שלנו.

זו חברת הנפש שלי מגן עליזה , חברות של יותר משלושים וחמש שנים.

אנחנו כל כך שונות, לא מסכימות כמעט על שום דבר , מצליחות להרגיז ולקומם אחת את השנייה אבל שתינו יודעות לצחוק , אבל ממש לצחוק עד דמעות, עד תחנונים של : "דיי דיי יש לי פיפי"

כל התיכון ישבנו ביחד – הייתי מצליחה להצחיק אותה בשיעורים ובגללי היא בילתה שעות בללכת ולהירשם במזכירות אפילו שזו אשמתי כי מה לעשות ואלוהים חנן אותי במראה חנני ולה נתן את המראה החצוף , הערסי שגרם למורים לחשוב שזו אשמתה .

שעות הייתה מושיבה אותי על הכיסא ומלמדת אותי חשבון, היא לא נתנה לי לקום עד שהבנתי מתי הרכבת והמכונית יפגשו .

זה לא מסוכן שהם יפגשו? הייתי שואלת אותה – לא עזרו הציחקוקים שלי והיא הייתה עוברת לשאלות של : כמה זמן לוקח למלא בריכה.

לא וויתרה לי

בהרבה דברים לא ויתרה לי ועל זה אני אוהבת אותה.

מזל טוב חברה שלי ,שחוגגת היום 39 לא להאמין איך עובר הזמן, אני זוכרת כאילו רק אתמול סיפרת לי על הפעם הראשונה שלך.

איזה מזל גדול שיש לי אותך – מבחן כביש הערבה קטן עלינו

 

ועוד מזל טוב ענקי לדאפי שלנו!!- שגם היא חוגגת היום יום הולדת – יופי של תאריך בחרת לך .

מזל טוב יקירה

  

נכתב על ידי , 13/11/2008 04:37  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)