לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

שששש- הבלוג ישן


מערכת ישרא כתבה שאם הבלוג ישן – היא תמחק אותו!

ישנתי רק שבועיים, אני מקווה שמערכת ישרא לא תמחק אותי.

הפוסט של המערכת הלחיץ אותי קמעה , אני לא עושה גיבוי ובהינף של אצבע הם יכולים למחוק לי את הבלוג .

אני נמצאת בתקופה שאני לא הכי פורייה מבחינת כתיבה , משהו לא זורם בי

וזה בסדר לי, אני נמצאת פה מספיק זמן בשביל לדעת שזה יעבור , שזה יחלוף ואני אצליח לכתוב כמו שאני אוהבת.

אבל אם האי רצון לכתוב ימשך יותר משלושה חודשים?יעלם לי הבלוג?..

יודעים, לפעמים אני חושבת לעצמי שאת הבלוג הזה  יקראו הנכדים שלי והם יצקצקו בהתלהבות : יא איזה סבתא מגניבה יש לנו , או הייתה .

לפעמים אני רואה בבלוג שלי סוג של ירושה

הרי כסף ונכסים אין לי

אז לפחות אני מורישה לדור הבא שלי- מילים,צחוק ואהבה.

פתאום מציק לי שלמישהו אחר יש את הכוח למחוק אותי אם  במקרה אקח פגרה של שלושה חודשים או חלילה אתפגר.

אני זוכרת שבתקופת יריב שילמתי עבור פרו , לא בגלל תוספות העריכה שלא ידעתי איך להשתמש בהם אלא רק בגלל שלא רציתי את הפרסומות המסחריות אצלי.

היום אני מוכנה לשלם למערכת ישרא  סכום סמלי שנתי ( סמלי ביותר- אתם יודעים שיש מיתון!) שיקנה לי את השקט שהבלוג לא ימחק גם אם לא כתבתי בו מאום.

נכתב על ידי , 4/12/2008 22:18  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)