לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

חג שמח חברים שלי


 

אני משתוקקת להכניס את חודש מרץ לארכיון – חודש עמוס גם מהטוב והמתוק – ובשביל האיזון היה בו גם קצת פחות טוב.

החמות קוראת לחודש מרץ "לוקו מרץ" – היא טוענת שזה חודש מטורלל גם מבחינת מזג האוויר וגם מבחינת מזג האנשים.

אולי היא צודקת , אני רק מקווה שיש רק לוקו מרץ – כי לא מתחשק לי גם לוקו אפריל או לוקו מאי , כי אם ימשיך כל הלוקו הזה , אני עוד אהיה לוקה בלוקו!

אני מינוס 10 קילוגרם וכולם  אומרים שמתחילים לראות שרזיתי בפנים – מה אני צריכה להבין מזה ?! שירדו לי עשר קילו מהפנים?

אימל'ה..

אפרופו אימל'ה –  אני נורא מתגעגעת אליה, לפעמים אני המומה מעוצמות הגעגוע , כי הקשר בינינו לא לה היה חזק בחייה אז איך זה שבמותה אני מתגעגעת ואוהבת אותה יותר?

אחותי הגדולה חולמת את אמא שלי וכשהיא מספרת לי את החלומות אני מתרגשת איתה – כמה פעמים ביקשתי מהאחות שתבקש מאמא שלי לא להתעצל ולקפוץ גם אליי לחלום,לביקור.

נראה לי שהיא עסוקה כרגע בניקוי שמשות האלוהים – אמא שלי תבריק לו את הרקיע !

 

 

חג שמח ומאושר חברים יקרים שלי

נכתב על ידי , 5/4/2009 09:49  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)