לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

תרבחו ותסעדו


 

 הינה  פוסט שנהניתי לקרוא ולא יפה מצידי שלא כתבתי תגובית טובה לבעל הפוסט , רציתי אבל משום מה הרגשתי לא נוח לכתוב וואוו או יאווו, כי הוא פרופסור וזה לא מכובד, ואני חוששת שהוא ישלח אותי להירשם אצל הדיקן.

לפני כמה שבעות הנושא החם היה "מה סקסי בעיניי" ולא יכולתי לשים את האצבע על מה הכי סקסי בעיניי – אולי ישבן מוצק שבא לצבוט ואולי מבט שחודר ישר לארובת הלב ,אולי ראש קירח ואולי הקמטוטים שמופעים בצידי העין כשמחייכים מהלב .

המון דברים סקסיים בעיניי אבל מצאתי את הכי הכי הכי – גבר עם סינר ( אפשר רק סינר) רוקח תבשילים ואם הוא יעשה גם כלים- בכלל אורגזמה!

כשהיקר במטבח קוצץ את הבצל בלי להזיל אפילו דמעה  ( הוא קוצץ בצל עם משקפת של בריכה!! , בפעם הבאה אני אקנה לו גם שנורקל- אההה שנורקל כבר יש לו) או כשהוא מתבל סלט עגבניות – סלט פשוט שמורכב רק מעגבניות , אבל משהו בתיבול שלו עושה את זה אחרת , אמא שלי הייתה קוראת לזה "תיבול בידיים", היא טענה לכל אדם יש תיבול בידיים וזו מתנה.

את המתנה הזו של "תיבול בידיים" לא קיבלתי , או שעדיין לא קלטתי  איך עובדת המלחייה האנושית הזו .

בגלל שאני לא טובה במטבח אני מוקסמת מאנשים שעושים אהבה  עם האוכל ויודעים איך לגרות את בלוטות הטעם שלי.

זו לא חוכמה כזו גדולה לגרות לי את בלוטת הטעם – אם יש משהו מפותח אצלי חוץ מהציצי והישבנים זה ללא ספק בלוטות הטעם !

אוטוטו מימונה – אחד החגים שיודעים איך להרקיד ולהקפיץ את כל בלוטות הטעם במחול מופלטה סוער!

אז תרבחו (תרוויחו , תחיו בעושר ואושר) ותסעדו (שיהיה לכם מזל) לכם

 

נכתב על ידי , 15/4/2009 19:16  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)