לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2009    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

אחותך בגבס


 

" אחותך בגבס " עדכנתי את אחותי א' ( שזה קיצור של אתי שהוא בכלל קיצור של אסתר שזה בכלל שם לא מוצלח שההורים שלי בחרו לה , מזל שאצלי הם התאמצו יותר)

" א' בגבס?!" ( א'  הנוספת זו אחותי הקטנה ממני,אביבית )

" לא לא ..ר' בגבס  ( ר' זו האחות הגדולה שבקיצור קוראים לה רבקה ובכלל גם בלי קיצור קוראים לה כך )

חבל שיש לי רק שלוש אחיות, הייתי רוצה אחיות מ- ב' עד ת'!

 

בשבוע שעבר האחות הגדולה החליקה על הריצפה בבית ושברה את היד והכול בגלל  שיירת נמלים תמימה שהחליטה לעשות לה קמפינג במטבח ולבנות בית קיץ מגרגרי חול.

אחותי ראתה בנמלים הקטנטנות והתמימות הללו  - צבא פולשים או מינימום התנחלות לא חוקית מעבר לקו הירוק ( בדשא לא מפריע לה שהם יסתובבו)

כלוחמת אמיתית ( יותר מעשרים שנה מורה – סוג של לוחמת,לא?...או אהבלה) היא החליטה לשלוח את הנמלים להירשם במזכירות ולא להזמין את ההורים שלהם!.

כשזה לא עזר היא לקחה פליט וריססה את הקורבנות.

נקמת הנמלים לא איחרה לבוא – החומר השמנוני של הריסוס גרם לאחותי להחליק על הרצפה , לשבור את היד והכי גרוע – להריח כמו פליט!!

וככה מסריחולה מריסוס וכואבת – הלכה לבית החולים לאחות את השבר.

מסקנה: לך אל הנמלה עצל... אה , זה מסיפור אחר.

 

בגלל שהיא פיסחת כל ההכנות לארוחת החג חלים עליי –  ואם יש משהו שממש מלחיץ אותי, זה המטבח!

מהבוקר אני מקללת חרישית את אלוהי הנמלים על שגרם לאחותי לשבור את היד ( למה היא לא שברה את הרגל?...ככה היא הייתה יכולה להכין אוכל!) ולי לשבור את הראש מה להכין.

אני מאמינה שיהיה להם טעים

ואת אחותי הגדולה – שתהיה לי בריאה !

 

נכתב על ידי , 28/5/2009 14:29  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)