לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

על חומותייך עיר דויד


 

הבן הגדול הודיע לי אתמול שהוא יודע בדיוק מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול!

"מה?" שאלתי את בני ובראש ראיתי אותו כבר בחלוק לבן אוחז בסכין מנתחים... לא לא עדיף לאנושות שלא יהיה רופא, יש לו הרבה "אופסי" ולא מתחשק לי לקרא בעוד כמה שנים שרופא בכיר השתיל לחולה לב בתוך המוח כי פעם אמא שלו אמרה לו שינסה לחשוב עם הלב.

אולי הוא החליט להיות עורך דין......לא כדאי, קראתי באיזשהו מקום שעל כל 30 אזרחים יש עורך דין.

ואולי הוא רוצה להיות אסטרונאוט...דווקא יכול להתאים לו , יש בו משהו מרחף ואולי הוא גם יקרא כוכב על שמי, או שביל על שמי , אם יש שביל לחלב אז אני רוצה לפחות מדרכה! – מדרכת רמה...מתאים לי

" אני רוצה להיות חבר כנסת!" אמר הבן ואני הרגשתי שכל הכוכבים מתפוצצים לי בפרצוף ושאני יכולה לשכוח משביל או מדרכה , כי הבן שלי החליט לצאת לתרבות רעה!

"למה?!" שאלתי את בני בכורי בקול מזועזע

" את לא מאמינה איזה שירותים מפוארים יש לחברי הכנסת!!" עונה  לי בתשובה הבן בהתרגשות גדולה

הבן ביקר אתמול במשכן הכנסת והדבר שהכי הרשים אותו זו אסלת הכנסת!

כיתה שלמה נכנסה לשירותים ללוחץ על מכסה האסלה ולראות את הניילון מתחלף , להעביר יד אל מול החיישן ולצהול באושר כאשר המים זרמו  וגולת הכותרת זה האקווריום בשירותים!

הבן נותן תיאור מפורט על האקווריום ואני חושבת לי.. איפה כל אגודות צער בעלי החיים   שיצאו להגנת הדגיגונים במשכן הכנסת.

חיים של דג בכנסת זה לא חיים – כמה אפשר למלא את הפה במים, כמה אפשר לשתוק?!

הבן והחברים רצו להמשיך ולחקור את נפלאות הניאגרה אך המורה החליטה לקטוע את התענוג ולקרוא להם מאחורי דלת השירותים להזדרז כי הרצל  מחכה להם.

לא הרצל הנהג

הרצל החוזה.

בהר הרצל בטכס מרשים חילקו לכל ילדי הכיתה את תעודת הזהות הראשונה שלהם.

לבן שלי יש תעודת זהות... מאוד מרגש .

היום הבן הקטן בירושלים ובעוד כמה שעות ההורים מצטרפים לטיול ונפגשים עם הילדים בכותל.

אני אקח איתי מלא דפי ממו, אולי אני אכתוב פוסט לאלוהים, מי יודע.. אולי אני במועדפים שלו ,אולי הוא עוד יגיב לי.

אני מקווה שהוא לא יגיב משהו בסגנון של: חחח בלוג יפה מוזמנת לשלי!

בררר.... לא רוצה להיות מוזמנת שלו!

 

 

נכתב על ידי , 9/6/2009 09:29  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)