לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2009    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2009

עשרים פלוס


 

אני כבר מינוס עשרים פלוס אחד וזה לא אומר שאני כבר רזה, חתיכה ומהמהממת אלא רק עגלגלה ,מדהימה ומשגעת.

אחרי מינוס עשרים קילוגרם גיליתי כמה דברים חדשים על עצמי ,אולי לא כל כך חדשים אבל השומן כיסה וטשטש אותם עם השנים והייתי נורא רוצה לשתף אתכם בתגליות המרתקות הללו:

אחרי מינוס עשרים קילוגרם  אני שותפה לתגלית מדהימה ומרתקת שגורמת לי צחקק ולקפץ משמחה ,  אני חושבת שבדיוק ככה מרגיש  ארכיאולוג שמוצא עצמות דינוזאור פלאצאממנזקס ( מה מה...אז מה אם אין דינוזאור כזה, אבל עוד ימצאו כזה – העיקר שיש לו בסוף המילה "זקס") .

אבל מה זה עצמות דינוזאור לעומת גילוי העצמות שלי!! – אחח,איזו תגלית מדהימה!

אם אני נמתחת ממש אבל ממש חזק אני מצליחה לראות (אומנם במטושטש) שגם לי יש צלעות ואפילו כמה .

הפעם האחרונה שראיתי צלע, היא הייתה על השולחן והיא בכלל הייתה של כבש.

אז אני כבר יודעת שיש לי אי שם צלעות ונראה לי שאני גם בדרך לתגלית מדהימה עוד יותר , כל כך מדהימה שהיא אולי אפילו סקופ... נראה לי, אני לא בטוחה אל תתפסו אותי במילה , אבל נראה לי שעוד כמה קילוגרמים (ושוב פעם –יכול להיות שאני טועה!) אני אגלה שיש לי מותניים!!- נכון שזה מרגש?

נכתב על ידי , 25/6/2009 20:15  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)