לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

הפלוס שבמינוס


המילה מינוס תמיד מעלה לי באוב-ר את משה מהבנק ותאמינו לי שלעלות את משה באוב זה יותר מפחיד מכל סיאנס או רוח רפאים .

כי אחרי הסיאנס – הרוח מתפוגגת

משה והאובר-לא נעלמים לעולם שכולו טוב.

פתאום אני חושבת לעצמי.. מעניין אם יש בבנק גם מישהו מיוחד שאחראי רק על הפלוס, מעניין איך קוראים לו ומעניין אם אי פעם אני אזכה לדבר איתו.

נעזוב את משה ונעבור למינוס שעושה לי טוב ותתפלאו שיש דבר כזה.

היום אני חוגגת מינוס ארבעים ולכבוד המאורע הזה קיבלתי כרטיס כניסה לעולם הרזות.

ועכשיו אצלי מדיום זה לא רק איך שאני אוהבת את הסטייק אלא גם תחתון ( אחח זה קצת לוחץ , אבל זה כייף לדעת שאני יכולה להיכנס אליו וזו פעם אחרונה שאני שמה את תחתון המדיום הזה.. אין אין כמו תחתוני הסבתא שהיו לי פעם!) .

במינוס ארבעים אני נפרדת בתודה , בשלום ולא להתראות מכל הכרטיסים של חניות למידות גדולות .

במינוס ארבעים אני מגלה שיש לי עצמות באגן, שיש לי צלעות –והרבה! , שיש לי עצמות לחיים- ידעתם שיש גם עצמות בלחיים?!- מדהים.. פשוט מדהים

ובטח עוד מעט אני אגלה את עצם המח , אני מקווה שבמח אין לי עצם כי לא כל כך מתחשק לי עצם במח, אני לא רוצה ראש קשה  וחוץ מזה ראש קשה אני מעדיפה שיישאר אצל היקר.

אז זהו – אני כבר לא שמנה

וגם לא מעשנת

אז מה עכשיו?, ממה אני אגמל? במה אני אעסיק את הראש הקשה שלי?

  

נכתב על ידי , 3/6/2010 13:18  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)