לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2010

בצל מטוגן- מתכון מאלף, לגזור ולשמור!


 

יש לי בעיה רצינית עם בצל מטוגן , יש לי עוד כמה בעיות רציניות – אבל זו הבעיה הכי רצינית שלי.

אני אף פעם לא שורפת את הבצל בדיוק במידה הנכונה !

לפעמים אני רק מזהיבה אותו , אבל הוא בהיר מידיי, בלונדיני לטעמי

ולפעמים אני שורפת אותו יתר על המידה ואז הוא שחור ומפוחם ,מריר ולא למאכל אדם .

אבל אתמול , אחרי שנים של ניסיונות כושלים, הצלחתי לטגן את הבצל בדיוק במידה הנכונה  והכול בזכות האזעקה,  אז שיפסיקו להתלונן שאין פלוס באזעקות של יום שישי על הבוקר .

האזעקה הפתיעה אותי הבוקר , תפסה אותי לא מוכנה – זה לא שלפני כל אזעקה אני מורידה שערות ולובשת את בגדי השבת שלי כי אם כבר למות מקאסם , אז אני רוצה למות חגיגית ומטופחת.

היא הפתיעה , כי כבר התרגלתי לשקט המבורך, לתחושת הביטחון  החמימה , וכמעט התחלתי להאמין  שזו תחושה טבעית ושמגיע לי שאני אחוש אותה על בסיס יומי , אבל האזעקה הזו ניערה את שירידי  הביטחון  והשאננות  שהייתי שרויה בהם.

כשנכנסו לממ"ד , החלון סרב להיסגר , בחודשים של השקט הוא נשאר פתוח ונראה שמשהו נתקע בו.

הרחקתי את הבן מהחלון , וחיכנו לנפילה

ההמתנה מורטת עצבים , כי מצד אחד אני מייחלת ומתפללת שזו  אזעקת סרק  ואם לא  אז שכבר ייפול  על שטח פתוח כי אני כבר לא יכולה להמתין יותר.

חמש עשרה שניות של שקט מוחלט , אני והבן מחליפים מבטים ולא כל כך בטוחים אם זה כבר הזמן לצאת , מחכים עוד קצת

ופתאום בום מחריש אוזניים ומערבל בטן , כמה שזה מפחיד... תחושת חוסר האונים והחרדה שיש ברגעים אלה הוא בלתי נסבל.

לפי הרעש שנשמע , הייתה בי תחושה קשה שאולי יש נפגעים , כי מסביב רק בניינים , יום שישי, כולם בבית, הילדים בבתים ...מפחיד כמה שזה היה קרוב לאסון.

כשיצאנו מהממ"ד כבר שמענו את הסירנות של המשטרה והאמבולנס ואת השכנים כבר בחוץ, מתקרבים לאזור העשן.

ואני רק התקרבתי לתנור הגז וחייכתי לי –יופי של בצל מטוגן יש לי! אני סוף סוף יודעת כמה זמן אני צריכה לטגן אותו!

בשביל שאני לא אשכח את המתכון, אני רושמת לי אותו כאן , במקרה שגם אתם תרצו בצל מטוגן

 

מתכון מושלם לטיגון בצל:

המתכון רשום בלשון נקבה אבל הוא מיועד לשני המינים:

 

1.     קחי בצל גדול קשה וחתיך.

2.     קלפי לו את הבגד הצהבהב והיבש וחשפי את העור הלבן החריף והמתוק שלו.

3.     חתכי לקוביות קטנות , אם הוא גורם לך לדמוע שימי משקפת של ים  בלי השנורקל- השנורקל למתכון אחר.

4.     שימי בתוך מחבת עם שתי כפות שמן

5.     עם השמע האזעקה , רוצי לממ"ד ותחכי בסבלנות לפיצוץ.

6.     עם השמע הבום ,חכי עוד עשר שניות לפחות בשביל לוודא שלגראד הזה לא צירפו עוד חבר.

7.     צאי מהממ"ד , יכול להיות שתהיי קצת מבוהלת או חיוורת אבל אל דאגה, זה יעבור עד לקאסם הבא .

8.     לכי בעקבות ניחוח הבצל , ואל תכעסי על עצמך בדרך למטבח כי שכחת לכבות את הגז לפני שנכנסת לממ"ד, את לא אשמה!!- הכל בגלל החאמסניקים  שעשו הפוגה כזו ארוכה ששכחת איך נוהגים כשיש אזעקה.

9.     כבי את הגז – הבצל מוכן בדיוק במידה , טעם פצצות!

 

 

 

נכתב על ידי , 31/7/2010 10:55   בקטגוריות קאסמים עליך שמשון  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)