לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

חלומות תשע"א


כמעט כל שנה אני עורכת לי רשימת משימות לשנה החדשה ,מעמיסה אותה בציפיות, בתקוות ובחלומות .

מה שמפליא זה שאני דיי מצליחה להגשים חלק מהציפיות שלי.

קראתי פוסט שלי מלפני שנתיים שבו הבעתי תקווה לרזות 20 קילו ,ללכת 3 פעמים בשבוע, לאכול בריא .

בכל המשימות האלה עמדתי מעל ומעבר –אני כבר מינוס 40 (מינוס 42 למען הדיוק ) אני הולכת שלוש פעמים בשבוע ולפעמים יותר ויש פעמים שאני גם משלבת שחייה ואני אוכלת טוב מאי פעם.

אז יופי כיפק היי ואני באמת גאה בעצמי , אבל שמתי לב שאני כל הזמן עסוקה בלהיגמל מהרגלים רעים כמו סיגריות,אוכל ספורט ואני לא משאירה מקום לחלומות גדולים יותר.

ואולי אני בכלל  לא יודעת לחלום בגדול?

החלומות שלי קטנים

אם אני רעבה- אני חולמת על סטייק ,חומוס ואיזו פיתה חמה לנגב.

למה שלא אחלום בגדול על איזו ארוחת גורמה הכוללת סלט פטריות כמהין ולצידו לובסטר סלעים מקומי ( יש לובסטר כזה! – אני אקח רק לובסטר מקומי , בשום פנים ואופן לא לובסטר תייר!) ואולי אקנח באיזה שוקולד איכותי ויוקרתי.

ואם אני ממש צמאה אני חולמת על כוס גדולה מלאה קוביות קרח וקולה

למה שלא אחלום על כוס גדולה של יין אדום משנת בציר תרל"ח  ?

ואם אני עייפה אני אחלום על המיטה שלי ושמיכת פוך שתכסה ותעטוף אותי מכף רגל ועד ראש ואני אשאיר רק פתח קטן בכדי שאוכל לנשום.

אם הייתי יודעת חלום הייתי חולמת על מסאג'  שמנים , מלחים ואצות ומצידי שיכינו סלט על הגב שלי .

לחלום בגדול ... לא יודעת איך עושים את זה , נראה לי שרק אנשים אמיצים מעזים לחלום בגדול.

אני מקרקעת את החלומות שלי , דואגת שהם לא ימריאו וירחפו להם למעלה

אם היה לי אומץ לתת לחלומות להמריא מעלה כמו בלון מלא הליום הייתי חולמת על.. אין לי מושג על מה, אני צריכה לחשוב על זה , אני צריכה לבנות לי חלום.

מה החלום שלכם לשנה חדשה?

 חלום אחד והוא לא חייב להיות גרנדיוזי , חלום שאפשר לגעת בו , למולל אותו , ואתם צריכים רק לנגוס בו.

 

חג שמח חברים יקרים

אל תפסיקו לחלום

ואם אתם כמוני נכי חלומות , אל דאגה – עם עבודה קשה ואמונה גם אתם תוכלו להמריא!

   

 

נכתב על ידי , 9/9/2010 12:13  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)