לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2010

בסך הכל זה היה שיעור טוב בשבילי


 

אביב קם הבוקר עם עיניים בורקות ופנים חיוורות , יד על המצח הבהירה לי שלילד יש חום.

אני מלטפת לו את הראש ושואלת אותו למה הוא לבוש לבית הספר

הוא רק אמר שיש לו מבחן בהיסטוריה שלא מתחשק לו לגשת אליו למועד ב' וחוץ מזה אם הוא היה אומר לי שהוא לא מרגיש טוב בטח לא הייתי מאמינה לו וחושבת שהוא מחפש תירוצים בשביל להתחמק מהמבחן.

אווצ' – זה צבט בלב , הילד העדיף לא לשתף אותי כי אולי הייתי מגיבה בחוסר אמון לתחושות שלו.

שאלתי אותו, מתי לא האמנתי למה שהוא אומר.

והוא נתן דוגמא

ועוד דוגמא , אבל כל הדוגמאות הם מלפני כמה שנים כשחוש הדרמה והמשחק היו מפותחים אצלו והיו כמה פעמים שהוא ביים השתעלות, כאב ראש, גב בשביל התחמק מאיזו פעילות בית ספרית לא חשובה מבחינתו , כמו יום ספורט, יום ראשון או יום שני ובמיוחד היום הכי מיותר ללימודים בשבוע- יום שישי.

היו כמה פעמים שנפלתי בפח

והיו כמה פעמים שפשוט אמרתי לו – יאללה יאללה , עברת את מכסת האמא הפראיירית והתמימה!

ויכול להיות שפישלתי ולא האמנתי לו כשהייתי צריכה ... אוף זה צובט

אני מנשקת ללחי הבוערת של הבן והוא מספר לי שכל הלילה הוא לא הרגיש טוב ובקושי עצם עיין.

אז למה לא הערת אותי? אני שואלת , כי היה לי כל כך ברור שאני תמיד בשבילו ואם הוא לא מרגיש טוב , אני אקום תוך רגע מהמיטה להיות שם בשבילו, להכין לו איזו כוס תה או לתת לו כדור .

הוא רק הרים כתפיים בעייפות

ואני נשארתי עם לחי טיפה בוערת – קיבלתי סטירונת קטנה  שהבהירה לי שאני לא ממש מכירה את הבן כפי שאני חושבת ואני צריכה אולי להיות יותר קשובה או להתחיל "לחפור" לו יום וליל ולהבהיר לו שתמיד אהיה בשבילו ושישתף אותי בכל מה שעובר עליו .

 

 



 

 אביב ועומרי - הנסיכים שלי

 



איך שאני אוהבת את התמונה הזו , יד בבטן יד בלב - חזקה לי התמונה הזו

נכתב על ידי , 27/10/2010 12:41  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)