לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

אני לא בת של מלך וגם לא נסיכה


בחוץ יורד גשם והטיפות ניתכות על שימשת החלון כאילו מתריסות על מחזוריות השנה , לא רוצות להבין שהן צריכות לפנות מקום לאביב.

שמעתי מישהו אומר שמזג האוויר הזה מזכיר לו מזג אוויר טרופי , וכשהוא אמר את זה אני כבר הפלגתי לי בדמיון לאיזה אי בודד מלא קוקוסים ואננסים , חצאיות קש וציצי מתנפנף ברוח ואוירה של חופש, שקט , שלווה..

אבל מספיק לפתוח את האינטרנט ולקרוא שמוכר פלאפל מקבל יותר שכר מרופא בישראל , אז נכון שלנו יש פלאפל פלאפל עם הרבה הרבה פלפל , אבל אנחנו צריכים גם רופאים טובים שיישארו לנו פה ושלא יברחו לנו לאיזו מדינה טרופית שתשלם להם בקוקוסים , שזה כבר יותר ממה שהם מקבלים פה.

ומחירי הדלק עולים

ועכשיו גם תנובה מעלה את המחירים , ומעניין כמה עולה היום ביצה...ואם הם ימשיכו להעלות את המחירים בסוף אנחנו לא נקנה ביצים, אנחנו רק נלטף אותם!- אה, זה דווקא יכול להיות די נחמד.

אני עוזבת את החדשות שלנו ועוברת לחדשות המעניינות והנעימות יותר שנראה לי שכל העולם התעסק בהם אתמול וכמובן שאני מדברת על הזוג המלכותי.

נראה לי שהעולם זקוק לעוד כמה זוגות מלכותיים , בכדיי לעשות הפוגה משגרת היום הלא כל כך קלה ולהתעסק בזוטות כמו : איזו שמלה הכלה תלבש, מי המעצב והאם הנסיך ייתן לקייט נשיקה בלחי, בכף היד או שהוא יחרוג ויתפרע מהקרירות האנגלית ויישק לה בשפתיים? , מה זה משנה איפה תהייה הנשיקה,מצידי שיישק לה בתחת העיקר שימשיכו לדווח את הכלום הזה שנותן הפוגה דיי נעימה .

מכל הטכס, הכי אהבתי לבהות בחוסר אמון בכובעים שהנשים חבשו על ראשן..לא להאמין, הן הסתכלו במראה לפני שהן יצאו מהבית?!

לאחת היה כובע פרוותי שכזה, נראה כאילו איזה פודל יושב לה על הראש

ושלא לדבר על כל כובעי הנוצות

והכובע שחבשה אשתו של בקהאם החליק לה לאמצע המצח והיא אפילו לא הרימה אותו לאמצע הראש!



 

אפרופו כובעים.. החברה של הבן ישנה פה  ואני מאוד מקווה שהם ישימו כובע באמצע הראש! הוא בכלל יודע איך שמים?..בקופסא של הקנדומים יש הוראות הפעלה ?.

עכשיו הם ישנים וזה מרגיש קצת מוזר שהחברה שלו ישנה פה, אני פתאום יותר שקטה על הבוקר בכדי לא להפריע את שנתם.

אני חושבת לעצמי האם הם ישנו טוב בלילה כי לבן יש מיטת נוער ולא מיטה זוגית ובטח היה להם צפוף.

אויי אני כזאת סתומית, אני כמעט בטוחה שזה ממש לה הזיז להם .

 

ועכשיו השמש יצאה החוצה , מבריקה ומצוחצחת – כמו אחרי ווקס ושטיפה!

אולי  כל הגשם הזה הוא רק בשביל לשטוף את השמש.

אני מאוד מקווה שלא יתחילו עכשיו רוחות חמות...

מילא שטיפה, אבל שהשמש לא תתפנק לנו עכשיו ותרצה גם פאן!

 

נכתב על ידי , 30/4/2011 09:35  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)