לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

הלו אמא


הלו אמא

זו מנגינה של אהבה עם תווים של געגוע

הלו אמא

זה משפט עם נושא , נשוא , משפט עקיף , משפט ישיר

הלו אמא

זו תוכנת ניווט  ג'י.פי.אס ישירות אל הלב

הלו אמא

זו חומת מגן מלבני אהבה,בטחון ותקווה

הלו אמא

זה- אני כבר חופשי!

 

 

וכמו כולכם , גם אני הייתי אתמול מרותקת למסך , גומעת כל מילה, כל ידיעה , כל הגיג או פוסט שכותב על חזרתו של גלעד הביתה.

אני צופה וקוראת את הכתוב בשקיקה אך מצד שני מייחלת לאיזה טיפקס או לפחות לאיזה חיידק או וירוס שימחק כל ידיעה שיכולה אולי להרגיז או להציק ואולי חלילה לחבל בעסקה.

קודם כל שיגיע הביתה, אחר כך תנתחו אם המחיר כבד או קל או מוצדק. בעצם ,  אל תשתמשו במילה "מחיר" , זה לא שוק , גלעד הוא לא פרי שאנחנו קונים  בסוף העונה לפני שהוא נרקב – אולי בעצם כן.

וגם אל תשתמשו במילה "שחלוף", זה לא מתאים ולא נכון וזה עושה לי רע.

 

אני עוקבת בדריכות בשלבי הגעתו וחוששת שבכל רגע , יופיע על המסך איזה מטורף אסלמי קיצוני שיכריז  שאין שום עסקה,  שזה היה רק תרגיל בשביל להכאיב לאויב הציוני ושאם אנחנו רוצים לקבל אותו עכשיו אז שנשחרר תוך שעה את כל חמשת האלפים האסירים שנותרו לנו ובנוסף שנארוז לו : 2 טנקים, 50 רובים ומאה רימונים , שיהיו לו לפיצוחים/פיצוצים  בדרך.

הדמיון השתולל לי בעוד כמה תסריטים מפחידים ומעוררי אימה .

נרגעתי רק אחרי שהודיעו שגלעד התקשר לאמא שלו ופצח במילים הפשוטות והכול כך יפות ומחממות : " הלו אמא" , הטומן בתוכו את – הינה הגעתי הביתה    ( "הלו אמא הגעתי הביתה! ... כן..באמת..אז למה אתה לא מתקשר מהבזק?! " – פתאום זכרתי ב"הלו אמא" הזה , שגלעד בטוח לא מכיר).

 

ברוך שובך הביתה גלעד

ומי ייתן שכל ה"הלו אמא " הבאים שלך יהיו  משהו כדוגמת:

הלו אמא- עוד פעם סידרת לי את החדר? איפה שמת את החולצה הלבנה עם הדפס פנים כחול שלי?

הלו אמא – מה יש לאכול?

הלו אמא – אני מתחתן.

הלו אמא-יש לי בן.

 

 

נכתב על ידי , 19/10/2011 06:18  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)