לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

תוך כמה זמן- שאלה מתמטית


 

מטוס צהלי יוצא לכיוון עזה במהירות תגובה של אחרי שלושה ימים.

תוך כמה זמן ינחת עליך גראד בגינה?.

 

רמז לפתרון:

  1. השתמש בנוסחה של מהירות X זמן = ממ"ד.

 מי שחי באזור הרגיש הזה חש  כבר כמה ימים את הסדק בקליפה השברירית הזו שנקראת "שקט יחסי" .

וכל מי שחי באזור הזה יודע שהיום נחטוף גראדים

שהלילה נתעורר לקול אזעקה

שהלילה נרוץ לממ"ד ונחכה בשקט טעון לשמיעת הבום של הנפילה.

 

הייתי רוצה להיות אופטימית , אבל אחרי כל כך הרבה זמן של מתח בדרום , הגוף מפתח מעין חיישני זהירות , התוכניות משתנות מעט , מחפשים בעין ממ"ד או מרחב מוגן בכל אזור שבו שוהים.

אני רוצה להמשיך לכתוב , אבל ברקע יש בומים עמומים.

יש לי תחושה שתהיה אזעקה לפני שאסיים את הפוסט, פתאום דחוף לי לסיים לפני שאני ארוץ לממ"ד.

( בחוץ אמא צועקת על הילד שלה להיכנס תיכף ומיד הביתה , אני לא יודעת אם בגלל המצב , אבל בקול שלה הייתה תכיפות שעשתה לי קצת עצוב.)

 

לא אתן להם את התענוג הזה , אני אסגור את הפוסט לפני האזעקה!

 

שבת שלום חברים יקירים

מי אתן ואתוודה ושהלילה אשן כמו תינוק בעריסה.

 

 

נכתב על ידי , 29/10/2011 17:06   בקטגוריות קאסמים עליך שמשון  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)