לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

חשמל זורם בכפות ידיך


 

הבן הקטן לומד במגמת חשמל – והוא וחשמל בזמן האחרון דיי בקצר .

היקר החליט לשבת איתו ולהסביר לו את החומר.

נחמד היה לראות את שניהם רכונים על המחברת ופותרים תרגילים ועוד יותר משמח היה לראות את נורת ההבנה שהחלה להבהב קלות אצל הבן , אני כמעט  בטוחה שבעוד כמה תרגילים הנורה המהבהבת הזו תהפוך למינימום לנורה של  5 קילוגרם וואט !

 

כשהתעוררתי הבוקר , עוד לא שתיתי את הקפה , והמעגלים במוח עוד עם קורי השינה  

הסתכלתי על החלון  שמולי .

זה כל כך הצחיק אותי ! נראה לי שפעם קשקוש כזה על החלון היה שורף לי לפחות כמה פיוזים וגורם לאיזה מעגל חשמלי להפוך לאליפסה.

(והוא גם צייר לי לב – ממיס ממיס..)

היקר היצירתי הפך את החלון ללוח אידיאלי – זה מקסים וקל למחיקה.

בחשש קל נכנסתי לשירותים – מחיק שממחיק , חששתי שגם את החרסינות בשירותים הוא ציפה  בתרגילים ונוסחאות ועוד יותר גרוע אם אני אראה לבבות עם שמי בשירותים!- אנחת רווחה.

 





נכתב על ידי , 21/12/2011 10:36  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)