לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


Avatarכינוי: 

בת: 55




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2012

נפזר לי שושנים היום מלאו לי עוד קמטים


 

קמתי הבוקר עם רון בלב ותה ירוק ביד ועם תחושה שהרווחתי שנה.

אין לי מושג למה בשנה שעברה החלטתי שאני כבר בת 43 ורק עכשיו אני חוגגת 43 – אז זה אומר שהרווחתי שנה, לא?

או שזה אומר שהפכתי להיות סנילית?

כך או כך חלפה לה שנה , ואם הייתם מבקשים ממני לסכם אותה בשתי מילים , הייתי כותבת : " לא משהו" ואם הייתם מתעקשים שאני אפרט בשלוש מילים לפחות , אז הייתי כותבת : " ממש לא משהו!".

אני חושבת שאת גיל 42 אציין כשנת הדוב שלי, נראה לי שככה באמצע החיים הייתי צריכה לחטוף איזו שנת תנומה  קלילה, שזה אומר – להפסיק להתעמל או ללכת או לבצע כל פעילות  מעוררת אדרנלין או מכווצת שרירים שלא נדע , הפסקתי לכתוב כמעט לחלוטין , מה שגרם לי דיי עצבות , כי הייתי בטוחה  שאת המילים אי אפשר להשכיב לישון , אז מסתבר שאפשר גם אפשר.

שנה רגועה

אולי רגועה מידיי  

ובייננו- דיי משעממת

וזה בסדר גמור , אולי זו הייתה שנה שבה הייתי צריכה לאגור כוחות לארבעים ושלוש השנים הבאות ואולי נהייתי סתם בטטה עצלנית.

 

היום אני מותחת חזק ידיים לשמיים , מפהקת פיהוק גדול ומעורר  ומקבלת בעיניים פקוחות וערניות  את שנת ה- 43 שלי.

 

אז קדימה חברים

בואו לפזר לי שושנים

היום אני בת 43 שנים!

  

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2012 12:39  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , 40 פלוס , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרמה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רמה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)